Štark zapošljava nove ljude – saznali smo kako izgleda raditi u "slatkoj" fabrici
"Novi ljudi za novi Štark"
Nedavno smo na bilbordima i u autobusima u Beogradu primetili Štarkovu kampanju za zapošljavanje operatera u proizvodnji, pod sloganom "Novi ljudi za novi Štark". Znamo da je Atlantic Grupa pre više od godinu dana krenula u digitalizaciju i modernizaciju procesa proizvodnje u Štarku i da su im zato potrebni ljudi koji imaju osnovno znanje o tehnološkim procesima proizvodnje, koji su spremni da uče i napreduju zajedno sa kompanijom.
Ono što smo hteli da saznamo je šta zapravo podrazumeva posao operatera u proizvodnji i zašto su se Nemanja i Jelena prijavili za rad u "najslađoj" fabrici, a kako ovaj posao izgleda Miodragu, koji je tu zaposlen već punih 20 godina.
Kada ljudi traže posao, plata nije jedini faktor koji uzimaju u obzir kada odlučuju o zaposlenju. Dobri međuljudski odnosi i podrška iskusnijih kolega su uvek na prvom mestu, a benefiti koje kompanija pruža odlučiće da li će se neko prijaviti na oglašenu poziciju. Štark trenutno traži ljude koji će rasti i razvijati se zajedno sa njim, pa pogledajte kakvo je iskustvo rada u Štarku naših sagovornika.
Kada se odlučujete za neki posao, važno je da prepoznate i da li je to pravo mesto za vas. Na primer, u oglasu za posao Operatera u proizvodnji stoji da treba da imate energiju, volju i polet, da ste spremni da „uskočite“ i pomognete kolegama kad i gde treba, da ste motivisani da radite i napredujete, da želite da naučite nešto novo. Mnogi mladi ljudi žele sve sada i odmah, a evo šta su poručili mladima Miodrag, Jelena i Nemanja.
Ako ste zainteresovani za ovu poziciju, sve što vas dodatno zanima možete saznati putem telefona +381608103188 ili pošaljite svoju biografiju na zaposljavanje@atlanticgrupa.com.
(Telegraf.rs/Dejana Videnović)
Video: Aleksandar Đorđević o saradnji sa Privrednom komorom Srbije
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Baki
Bilo bi lepo da je bas tako.Zasto su im otisli dobri radnici sa iskustvom? Nekada nisu trazili oni radnike nego radnici njih,nisu im trebali bilbordi ni reklame za posao u autobusima.
Podelite komentar