Od Belog dvora do najvećeg svetskog brenda hrane i pića: Milica je među najboljim mladim menadžerima u Srbiji
Više od deceniju i po tradicionalno u decembru se bira najbolji menadžer u Srbiji. Ove godine, u kategoriji mladi menadžer godine (do 35) godine, nominovna je Milica Milanović, corporate affairs Manager u kompaniji Nestle Adriatic.
Ona je jedna od finalista za SAM godišnju nagradu. Doprinos Milice Milanović u sprovođenju i vidljivosti društveno odgovornih aktivnosti kompanije Nestle je značajan ne samo iz ugla matične kompanije već i celokupne industrije.
Snažno pokrivene teme kroz različite formate i tehnike su održivo poslovanje sa naglaskom na cirkularnu ekonomiju, donacije hrane ugroženim grupama, podrška domaćim dobavljačima kroz regenerativnu poljoprivredu, renovacija proizvoda i pakovanja, širenje svesti o važnosti zdravog života i fizičke aktivnosti kod dece, zapošljavanje mladih i slično, piše u obrazloženju.
Mi smo sa Milicom razgovarali o tome kako je tekao njen put do uspeha. U razgovoru za Telegraf Biznis, Milica otkriva i izazove u poslu sa kojim se susretala, ali i kako nas poslovne promene menjaju kao ljude. Osvrnula se i na činjenicu da je jedina žena koja je nominovana u kategoriji.
- Radili ste u različitim industrijama i poslovnim okruženjima, dok ste danas u kompaniji Nestle, čiji su proizvodi deo naše svakodnevnice, šta je najbolje što nosite iz tog iskustva?
- Upravo ta prepoznatljivost i poverenje u Nestlé brend su ono što čini moj posao takvim da svakodnevno uživam u njemu. Poverenje publike i potrošača je veoma značajno za svaku kompaniju, a kada ga gradite tako što činite dobro za ovu zajednicu, a tu posebno mislim na pomoć ugroženim grupama širom Srbije, tada znate da ste na pravom putu.
Sa svakog od prethodnih poslova nosim različita iskustva i svako je bilo primenljivo na narednim pozicijama.
- Kako je tekao vaš poslovni put?
- Iako obožavam da pišem i diplomirala sam novinarstvo na Fakultetu političkih nauka, u novinama se nisam zadržala predugo već sam otkrila odnose s javnošću i tu se pronašla i ostala. Najšire iskustvo stekla sam u PR agenciji Represent Communications, odakle sam iskoračila u korporativni sektor, na poziciju PR specijaliste u banci Intesa.
Nakon banke postajem šef PR-a i protokola Belog dvora i kraljevske porodice, i to je posao koji mi je doneo ogromno iskustvo i kontakte, kako lokalne tako i globalne, a profesionalno značajno osnažio.
Ipak, poželela sam da se oprobam u nekoj od velikih međunarodnih korporacija i tako se desio Nestlé – najveći svetski proizvođač hrane i pića, brend koji volim i u koji verujem.
- Koliko poslovne promene menjaju i nas kao ljude?
- Menjaju nas pomalo, ali konstantno. Uporedo sa poslovnim promenama mi stičemo iskustva koja revidiraju naše stavove, upoznajemo različite tipove ljudi, prolazimo kroz dobre i loše situacije, gradimo samopouzdanje i sazrevamo kao ličnosti.
- Sa kojim izazovima ste se susretali na tom putu kao žena u biznisu?
- Dešavalo se da sam morala da radim sa ljudima koji imaju predrasude prema ženama, u smislu potcenjivanja mogućnosti i rezultata i pre ikakvog iskustva i saradnje. Iako su takve situacije izazovne i ne tako prijatne, mnogo bolji osećaj vam pruža trenutak kada promenite nečije mišljenje upravo odgovornošću, upornošću i vanrednim rezultatima.
- U čemu vidite najveći značaj u nominaciji za mladog menadžera godine, ali i ako osvojite tu titulu?
- Ova nominacija je za mene značajna jer je potvrda mojih zalaganja i svojevrsno priznanje za trud i rezultate u menjanju društva na bolje, a to vidim kao suštinu svog posla.
Ujedno je i potvrda da sam se odlučila za pravu kompaniju za sebe – onu koja mi je omogućila da se razvijam i ispoljim svoje ideje i aspiracije. Osvojiti titulu bi svakako bila privilegija, ali konkurencija je veoma jaka i ja nas sve troje već smatram pobednicima.
- Jedina ste žena koja je nominovana, na koji način bismo mogli da pobošljamo tu cifru za narednu godinu?
- Samo je potrebno na trenutak se odvojiti od zvučnih imena, zagrebati ispod površine i otkriti mnogo koleginica koje rade značajne stvari – ne samo za svoj biznis već i za zajednicu u kojoj posluju.
Video: Kako da se nađu najbolji radnik i najbolji poslodavac? Šta je bolje državni posao ili korporacija?
(Telegraf Biznis)
Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Mare
Za 20 godina bice 10 menadzera na jednog radnika.
Podelite komentar
Dzoni Inglis
Imao sam tu cast i zadovoljstvo da razgovaram sa ovom fenomenalnom mladom zenom, izuzetno inteligentna sa vrcavim smislom za humor. Bez sumnje menadzer broj jedan u Srbiji, nema joj ravne na Balkanu! Buduca ministarka privrede, zapamtite moje reci!!!
Podelite komentar