Od Belog dvora do najvećeg svetskog brenda hrane i pića: Milica je među najboljim mladim menadžerima u Srbiji

   ≫ 
  • 3

Više od deceniju i po tradicionalno u decembru se bira najbolji menadžer u Srbiji. Ove godine, u kategoriji mladi menadžer godine (do 35) godine, nominovna je Milica Milanović, corporate affairs Manager u kompaniji Nestle Adriatic.

Ona je jedna od finalista za SAM godišnju nagradu. Doprinos Milice Milanović u sprovođenju i vidljivosti društveno odgovornih aktivnosti kompanije Nestle je značajan ne samo iz ugla matične kompanije već i celokupne industrije.

Snažno pokrivene teme kroz različite formate i tehnike su održivo poslovanje sa naglaskom na cirkularnu ekonomiju, donacije hrane ugroženim grupama, podrška domaćim dobavljačima kroz regenerativnu poljoprivredu, renovacija proizvoda i pakovanja, širenje svesti o važnosti zdravog života i fizičke aktivnosti kod dece, zapošljavanje mladih i slično, piše u obrazloženju.

Mi smo sa Milicom razgovarali o tome kako je tekao njen put do uspeha. U razgovoru za Telegraf Biznis, Milica otkriva i izazove u poslu sa kojim se susretala, ali i kako nas poslovne promene menjaju kao ljude. Osvrnula se i na činjenicu da je jedina žena koja je nominovana u kategoriji.

  • Radili ste u različitim industrijama i poslovnim okruženjima, dok ste danas u kompaniji Nestle, čiji su proizvodi deo naše svakodnevnice, šta je najbolje što nosite iz tog iskustva?

- Upravo ta prepoznatljivost i poverenje u Nestlé brend su ono što čini moj posao takvim da svakodnevno uživam u njemu. Poverenje publike i potrošača je veoma značajno za svaku kompaniju, a kada ga gradite tako što činite dobro za ovu zajednicu, a tu posebno mislim na pomoć ugroženim grupama širom Srbije, tada znate da ste na pravom putu.

Sa svakog od prethodnih poslova nosim različita iskustva i svako je bilo primenljivo na narednim pozicijama.

  • Kako je tekao vaš poslovni put?

- Iako obožavam da pišem i diplomirala sam novinarstvo na Fakultetu političkih nauka, u novinama se nisam zadržala predugo već sam otkrila odnose s javnošću i tu se pronašla i ostala. Najšire iskustvo stekla sam u PR agenciji Represent Communications, odakle sam iskoračila u korporativni sektor, na poziciju PR specijaliste u banci Intesa.

Nakon banke postajem šef PR-a i protokola Belog dvora i kraljevske porodice, i to je posao koji mi je doneo ogromno iskustvo i kontakte, kako lokalne tako i globalne, a profesionalno značajno osnažio.

Ipak, poželela sam da se oprobam u nekoj od velikih međunarodnih korporacija i tako se desio Nestlé – najveći svetski proizvođač hrane i pića, brend koji volim i u koji verujem.

  • Koliko poslovne promene menjaju i nas kao ljude?

- Menjaju nas pomalo, ali konstantno. Uporedo sa poslovnim promenama mi stičemo iskustva koja revidiraju naše stavove, upoznajemo različite tipove ljudi, prolazimo kroz dobre i loše situacije, gradimo samopouzdanje i sazrevamo kao ličnosti.

  • Sa kojim izazovima ste se susretali na tom putu kao žena u biznisu?

- Dešavalo se da sam morala da radim sa ljudima koji imaju predrasude prema ženama, u smislu potcenjivanja mogućnosti i rezultata i pre ikakvog iskustva i saradnje. Iako su takve situacije izazovne i ne tako prijatne, mnogo bolji osećaj vam pruža trenutak kada promenite nečije mišljenje upravo odgovornošću, upornošću i vanrednim rezultatima.

Nestle Foto: Shutterstock
  • U čemu vidite najveći značaj u nominaciji za mladog menadžera godine, ali i ako osvojite tu titulu?

- Ova nominacija je za mene značajna jer je potvrda mojih zalaganja i svojevrsno priznanje za trud i rezultate u menjanju društva na bolje, a to vidim kao suštinu svog posla.

Ujedno je i potvrda da sam se odlučila za pravu kompaniju za sebe – onu koja mi je omogućila da se razvijam i ispoljim svoje ideje i aspiracije. Osvojiti titulu bi svakako bila privilegija, ali konkurencija je veoma jaka i ja nas sve troje već smatram pobednicima.

  • Jedina ste žena koja je nominovana, na koji način bismo mogli da pobošljamo tu cifru za narednu godinu?

- Samo je potrebno na trenutak se odvojiti od zvučnih imena, zagrebati ispod površine i otkriti mnogo koleginica koje rade značajne stvari – ne samo za svoj biznis već i za zajednicu u kojoj posluju.

Video: Kako da se nađu najbolji radnik i najbolji poslodavac? Šta je bolje državni posao ili korporacija?

(Telegraf Biznis)

Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Mare

    21. novembar 2022 | 20:56

    Za 20 godina bice 10 menadzera na jednog radnika.

  • Dzoni Inglis

    22. novembar 2022 | 02:49

    Imao sam tu cast i zadovoljstvo da razgovaram sa ovom fenomenalnom mladom zenom, izuzetno inteligentna sa vrcavim smislom za humor. Bez sumnje menadzer broj jedan u Srbiji, nema joj ravne na Balkanu! Buduca ministarka privrede, zapamtite moje reci!!!

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>