Goran je opet u ulozi Deda Mraza: Otkriva nam najslađe detalje iz posla i zašto mu zarada nije važna
Od svih sezonskih poslova, posao Deda Mraza definitivno kraje najkraće, ali, to ne znači da nije i više nego uspešan.
Širom sveta godinama unazad vlada interesovanje za angažovanje Deda Mraza, mada je u protekle dve do tri godine, ovaj "posao" uglavnom bio vezan za onlajn i Zoom. Kako je ove godine, da li pomama i dalje traje?
To pitamo Gorana Stijelju, iz pozorišne trupe Zapis, koji je u "ulozi" Deda Mraza već godinama. Kada smo Gorana pre dve godine intervjuisali, istim ovim povodom, tada je kovid-19 bio u zamahu, ili gotovo svaki vid druženja se "prebacio" na mrežu.
Uglavnom se radi od polovine decembra do Božića, a naš sagovornik nam je tada rekao da nije mnogo teško preneti euforiju i putem onlajna, jer su deca maštovita i radosna.
Ipak, ne sumnjamo da je svima laknulo što je kovid-19 oslabio, a Goran nam kaže: "Na koronu su, srećom, svi već navikli, odnosno zaboravili, s obzirom da virus više ne pravi velike probleme. Ne radim više onlajn pozive Deda Mrazeva, već najzad možemo da idemo u domove mališana i da se družimo".
Za šta vas roditelji najčešće angažuju: višesatno druženje, kratka animacija, dodela paketića?
- U drugoj polovini decembra je uglavnom potražnja za novogodišnjim predstavama i posetama Deda Mraza, dok klasične animacije radimo u toku godine na rođendanima i raznim proslavama. Uglavnom se raspitam pre same posete Deda Mraza, koliko dete ima godina, šta voli, šta ne voli, a roditelji i sami kažu šta treba da deci prenesem kao poruku... Na primer, kažem im da su "veliki za cuclu", "da treba da jedu više voća i povrća, "da ne treba da spavaju u krevetu sa roditeljima" i slično.
Druženje sa Deda Mrazom je, kao što smo već rekli, biznis koji cveta godinama unazad. Zoom Deda Mraz je čak bio hit i u firmama prošle godine. Ali, iako deluje zabavno i bajkovito, treba se dobro opremiti.
To sve, naravno, košta.
- Mnogi su se upustili u taj posao i to je veoma lepo, ali je, pre svega, nephodno da kolege razumeju da nekim pogrešnim gestom ili nedovoljno autentičnim kostimom mogu da prekinu tu lepu, maštovitu bajku deci - da postoji Deda Mraz. Moje kostime su sašile krojačice, a kosu i bradu je napravio vlasuljar. Kvalitetna oprema nije jeftina, ali neophodno je uložiti novac u startu, kao i za svaki drugi posao - priča nam Goran i dodaje:
"Nažalost, sve je poskupelo, ali se trudim da i dalje budem konkurentan".
Kada je reč o potražnji, kaže da najviše poziva dobija iz Beograda, ali ga to i ne čudi - budući da naša prestonica ima najviše stanovnika. Ni zarada nije svake godine ista, već zavisi od sezone.
- Ipak, i dalje su mi draža pisma Deda Mrazu i crteži koje dobijam od dece, nego bilo koja svota novca - ističe Goran za kraj.
Video: Top 3 saveta: Kako da se za ove praznike malo odmorite od posla?
(Telegraf Biznis)
Video: Er Srbija leti direktno do Šangaja: Prvi let za Kinu iz Beograda
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Jovana
Hvala Vam sto uveseljavate nasu decu.
Podelite komentar