• 1

Vreme čitanja: oko 1 min.

Ovaj potez koštao je glavnog direktora kompanije: Gde je granica poslodovac-radnik?

Vreme čitanja: oko 1 min.

Odluka je čak dovela do toga da "zaposleni koji je bio svega na godinu dana od penzije da otkaz nakon 35 godina rada"

  • 1
Stres, posao Foto: Pixabay

Ako spadate u retku populaciju ljudi koji su videli svoje kolege kako daju otkaz jedno za drugim, ostavljajući organizaciju da se bori, imali ste iskustvo koji mnogi uspeju da izbegnu kroz svoju karijeru.

Kada je jedna osoba postavila pitanje: "Šta se desilo na poslu koji je izazvao nekoliko ljudi da daju otkaz u isto vreme?", dobila je neočekivan odgovor.

Možda bi vam palo na pamet da je reč o sledećim problemima: nedostatku vrednovanja ravnoteže između posla i privatnog života, nedostatak empatije za zasposlene ili donošenje kontroverznih odluka.

Ali ne, ovaj CEO uradio je nešto potpuno drugačije, što je dovelo do toga da svi zaposleni daju otkaz, i naposletku do zatvaranja njegove firme.

Odluka je čak dovela do toga da "zaposleni koji je bio svega na godinu dana od penzije da otkaz nakon 35 godina rada".

Naime, vlasnik kompanije nastavio je da uzima velike projekte, ali je ujedno odbijao i da zaposli nove radnike da ih izvrše.

Umesto toga, oslonio se na zaposlene kojima je davao sve više i više zaduženja.

- Svi smo bili prenatrpani, pod stresom i aniksiozni - rekli su bivši zaposleni.

Okruženje je izgledalo ovako: Prvo je jedan od radnika dao otkaz, a ptoom još dvoje, ostavljajući svega troje zaposlenih da obavljaju posao mnogih.

Kako je posao kasnio, a vlasnik nije preuzeo odgovornost, naposletku je njegova kompanija prestala sa radom za manje od godinu dana.

Ovo je važna lekcija za sve. Kako prenosi Yahoo News, najbolji šefovi misle pozitivno, transparentni su, pokazuju empatiju, delegiraju i raspoređuju posao pravično i promišljeno.

Efikasno komuniciraju, inspirišu zaposlene, promovišu ravnotežu između privatnog života i posla, ohrabruju rast, prepoznaju zalaganja zaposlenih i obezbeđuju mentorstvo koje omogućava zaposlenima da pokažu najbolju verziju sebe.

(Telegraf Biznis)

Video: Kruna Gavović: Zaposleni treba da ima tretman kao klijent, a to je - najbolji

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>