• 5
 ≫ 

Vreme čitanja: oko 1 min.

Vodeća nemačka kompanija u svojoj oblasti zapošljava radnike iz Srbije: Otkrivaju nam zašto su odabrali nas

 ≫ 

Vreme čitanja: oko 1 min.

Ova nemačka kompanija jedna je od vodećih globalnih kompanija u pružanju rešenja iz oblasti korisničke podrške

  • 5
Operateri kol centari Nemačka Foto: Shutterstock, Pixabay

Kompanija Webhelp danas je najavila da će do kraja godine u Srbiji otvoriti 120 novih radnih mesta za korisničku podršku na nemačkom jeziku, a mi smo proveravali detalje, odnosno koji su uslovi za posao.

Kako su rekli u razgovoru za Telegraf Biznis iz kompanije, jedini preduslov za zainteresovane jeste poznavanje nemačkog jezika. Prethodno poslovno iskustvo nije obavezno, a kompanija svojim zaposlenima omogućuje edukativne programe i redovne treninge koji će ih pripremiti za rad u kompaniji i podsticati njihov profesionalni razvoj.

"Ideja je da za prvo vreme zaposleni rade iz kancelarije, kako bismo preneli kulturu firme i dobru atmosferu, a svakako u budućnosti planiramo i mogućnost rada od kuće", kažu nam u odgovoru.

Primarni zadatak budućeg zaposlenog jeste korisnička podrška i savetovanje korisnika.

Zašto su odabrali Srbiju?

Na pitanje zašto je ova nemačka kompanija odabrala Srbiju za svoj poslovni plan, odgovorili su nam:

"Na odluku da Srbija postane deo globalne razvojne strategije Webhelp-a uticalo je razvijeno tržište i kvalitetan stručan kadar sa odličnim poznavanjem nemačkog jezika. Webhelp pristup „people first“ i posvećenost dobrobiti zaposlenih je nešto što se izuzetno slaže sa srpskom kulturom", dodaju nam saogovornici.

Kompanija je inače više puta birana među najbolje poslodavce, šta je njihov recept za zadržavanje dobrog radnika i motivaciju u radnom okruženju?

"Webhelp to radi upravo svojim pristupom „people first“, gde svoje zaposlene uvek stavlja na prvo mesto, ulaže u profesionalni napredak i uvažava potrebe i mišljenje svakog pojedinca. Zaposleni imaju priliku da rade sa svetskim klijentima i na zanimljivim projektima, što im omogućuje konstantan profesionalni razvoj. Na osnovu iskustva su sve dobri preduslovi da obrt zaposlenih bude veoma nizak", obšanjavaju nam iz ove kompanije koja je jedna od vodećih globalnih kompanija u pružanju rešenja iz oblasti korisničke podrške..

(Telegraf Biznis)

Video: Sajmon Tejlor o poslovanju u Srbiji: Pravimo od Beograda IT centar

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Marija Milic

    5. septembar 2023 | 18:30

    Kompanija je vise nego odlicna, besprekoran menadzment, atmosfera pozitivna, svi motivisani uslovima I dobrom komunikacijom!

  • M-78

    6. avgust 2023 | 15:37

    Pa odabrali Srbiju zato što će da plati radnika 4 puta manje nego da je u matičnoj zemlji zaposlio....

  • Mixa

    7. septembar 2023 | 10:31

    Webhelp je sve ovo sto stoji u tekstu, deo sam te price u Srbiji i ponosan na to!

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>