Za ovo zanimanje prosečna plata je veća od 200 hiljada! Diplomiraj na jednom od najtraženijih programa na FDN
Prema podacima Republičkog zavoda za statistiku Republike Srbije u sektoru informisanja i komunikacija prosečna plata zaposlenog sa završenim fakultetom za mesec januar 2024. godine iznosi 220.783 dinara.
U vreme kada je sve okrenuto ka digitalnoj sferi, na tržištu je sve veća potražnja za ljudima koji se bave upravo ovom oblašću i za to su školovani. Fakultet društvenih nauka je prepoznao potrebe tržišta akreditovao studijski program Digitalni mediji i komunikacije.
Prema podacima koji stižu iz Republičkog zavoda za statistiku Republike Srbije, nakon diplomiranja u oblasti digitalnih medija i komunikacija svršeni studenti mogu naći posao u marketingu, advertajzingu, ivent menadžmentu, radiodifuziji, ali i u oblasti foto i video produkcije. Što su se pokazala kao neka od ključnih zanimanja u vremenu kada je većina nas morala da radi od kuće i "preseli" posao na Internet.
Najpopularnije pozicije i najplaćenije u sektoru digitalnih medija i komunikacija za koje se školuju studenti na Fakultetu društvenih nauka su sledeće:
- Stručnjak za digitalni marketing - na toj poziciji ćete se susresti sa mogućnošću da lično vi pomognete kompaniji ili industriji da razvijaju svoj brend, promovišu ga, plasiraju svoje proizvode i usluge na najbolji mogući način. Dinamičan posao koji će vam doneti veliki broj poznanstava, dobru zaradu, ali i mogućnost da od svoje karijere napravite pravi bum na tržištu i budete veoma traženi.
- Medija planer - pozicija na kojoj ste uvek u srži svih važnih događaja i dešavanja. Vaš zadatak je da pored toga što ćete uživati u poslu i plati budete i spremni da kreirate akcione planove i strategije za reklamne kampanje.
- Stručnjak za odnose sa javnošću, poznatiji kao PR - stručnjak u ovoj oblasti će osim dobrih finansija biti i veoma važna ličnost u svakom društvu, a posebno u kompanijama. Glavni zadatak PR-a jeste da stvori i održava povoljan imidž svog klijenta, a poseban je izazov rešiti sve probleme u vreme krize što daje posebnu čar ovakvom poslu. Dinamika i plata ovde idu ruku pod ruku, a neretko je i veoma zabavno.
- Komjuniti menadžer - profesija koja je doživela svoju ekspanziju u proteklih par godina, a svoj trend potražnje dodatno će proširiti i u narednim godinama kako se sfera digitalnih medija bude širila. Glavni zadatak je da se bavite oglašavanjem kompanije kroz društvene mreže, kroz planove i strategije i kroz SEO upravljanje.
- Veb menadžer - jedna od novijih profesija, čija se ekspanzija tek očekuje u godinama pred nama. Uz visoku platu, radni zadaci ove profesije su i kreiranje sadržaja veb stranica, kao i jasno strukturisanje strandarda koje su potrebni klijentu. Kreativan posao, koji pruža mogućnost da se svakoga dana usavršavate i kreativno razvijate, a uz to nikada nećete imati prazan novčanik.
Roditelji su navikli da su dugi niz godina među najplaćenijim profesijama programeri i bankari, ali digitalni mediji i komunikacije "prete" da u narednom periodu preuzmu primat i u finansijskom smislu, dok se dinamičnost i kreativnost ovih poslova i pozicija uveliko nalaze u vrhu najpoželjnijih karijernih poduhvata.
Zato ukoliko i vaše dete želi da postane stručnjak u oblasti digitalnih medija i komunikacija ne sumnjajte da je to dobar korak ka sigurnoj i srećnoj budućnosti, jer najbolje je raditi ono što volite, a da uz to imate i dobru platu. Neophodno znanje možete steći upisivanjem na Fakultet društvenih nauka. Sve neophodne informacije možete pronaći na sajtu www.fdn.edu.rs.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Перагеније
лажи, подметачине, марифетлуци... како се зову предмети за то?
Podelite komentar