• 0
 ≫ 

Vreme čitanja: oko 2 min.

Ova pitanja su ključna za uspešno poslovanje: Žena sa slike zahvaljujući savetu počela da zarađuje milione

D. J.
 ≫ 

Vreme čitanja: oko 2 min.

Mkiskova delimično pripisuje rast svoje kompanije prevazilaženju svog toksičnog ponašanja kratkog fitilja

  • 0
Deryl McKissack Foto: Jason Koerner / Getty images / Profimedia

Deril Mkiskova porodica se bavi građevinom još od kraja 1700-ih, ali je ona svoju firmu izgradila od nule. Sa 63 godine, ona je predsednica i CEO građevinske firme "McKissack & McKissack" sa sedištem u Vašingtonu, koju je osnovala 1990. godine sa 1.000 dolara ušteđevine. Danas firma zarađuje više od 25 miliona dolara godišnje.

Mkiskova delimično pripisuje rast svoje kompanije prevazilaženju svog toksičnog ponašanja kratkog fitilja. U anketi iz 2018. godine, 52% profesionalaca je prijavilo da su izgubili živce na poslu. Ona priznaje da je nekada bila veoma brzopleta, često vičući i psujući u brzoj građevinskoj industriji.

Razgovor sa izvršnim trenerom promenio je njen pogled na stvari. Trener je savetovao da počinje sastanke pitanjem, umesto da odmah započne razgovor. Ideja je bila da se započne razgovor više prijateljski nastrojena, umesto da odmah dolazi u ljutitom tonu.

Na početku, ona nije potpuno razumela savet. "Jednog dana, moje pitanje je bilo, 'Šta je ovo?'", kaže ona, dodajući da je sastanak "eksplodirao" zbog toga. "Dakle, morate početi sa pravim pitanjem." To može biti pitanja kao što su "Kako je prošao vikend?" ili nešto više vezano za posao, kao što je "Šta mislite o predstojećem projektu?".

Promenom svog stila komunikacije, Mkiskova je postala empatičnija i pristupačnija svojim zaposlenima. Daje im savete i pozitivne afirmacije i pobrinula se da bude "mentalno zdrava" pre nego što započne razgovore. Kao rezultat, njeni zaposleni su energičniji, više saradnički nastrojeni i responzivniji na povratne informacije – što poboljšava njihov rad i doprinosi rastu firme.

- Nemojte odmah prenositi svoje emocije na drugu osobu, već priznajte šta osećate," pišu oni. "Preporučujemo da prvo odvojite vreme da se smirite pre nego što napravite bilo kakve velike poteze. Kada smo uzrujani, manje smo sposobni da razmišljamo strateški - rekao je Vishen Lakhiani, CEO Mindvalley-a, prenosi CNBC.

- Ako vreme prolazi i još uvek niste smireni, pokušajte sa vežbama pažnje. Čak i kratke sesije meditacije mogu pomoći da ublažite frustracije. Možete uzeti jedan do tri minuta za umirenje, i možete videti izvanredne rezultate. Najveće koristi će se dogoditi u prvih nekoliko minuta - dodao je on.

Kada očistite svoj um, lakše ćete voditi uravnotežene razgovore o izvoru vašeg besa. Pokušajte da izbegavate ispoljavanje ili iznošenje svojih pritužbi, pišu Fosslien i West Duffy. Umesto toga, koristite formulu poput "Kada ti _______, osećam _______" da biste bolje izneli svoju poentu.

(Telegraf Biznis)

Video: Spremao nam je svoja jela u Beogradu: Džek je šef sa Mišelinovom zvezdicom i griluje futoški kupus

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>