
Generalni direktor Renoa dao otkaz da bi se bavio modom: Preuzima kormilo tri čuvena brenda
Generalni direktor francuskog proizvođača automobila Reno (Renault) Luka de Meo napušta industriju kako bi preuzeo funkciju generalnog direktora u francuskoj multinacionalnoj kompaniji Kering, čiji su brendovi Guči, Sen Loran i Botega Veneta, preneo je danas Rojters.
De Meo preuzima kormilo Keringa u trenutku kada slabi rezultati ove grupacije u poslednjih nekoliko godina dovode u pitanje efikasnost postojeće strategije i rukovodstva.
Akcije Keringa su u poslednje dve godine izgubile više od 60 odsto vrednosti, uz više upozorenja o padu profita i česte promene dizajnera u Gučiju, koji i dalje ostaje najvažniji kompanijski brend po prodaji i dobiti.
Novi generalni direktor u Keringu označava promenu pravca za kompaniju, koja u poslednje vreme nije uspela da uveri investitore u svoje planove za preokret Gučija.
De Meo je u julu 2020. godine postao generalni direktor Renoa, a kasnije je preuzeo i funkciju predsednika Upravnog odbora kompanije.
Tokom pet godina na čelu kompanije, uspešno je izvršio transformaciju francuskog proizvođača automobila, reformisao dugogodišnji strateški savez sa Nisanom i fokusirao se na hibridne motore, kao i na prelazak na električna vozila.
(Telegraf Biznis/Tanjug)
Video: Pošta Srbije predstavila robote
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.