Nakon 36 godina uspeha u Švajcarskoj, Slaviša je svoj biznis premestio u Čačak: Evo i zašto

V. K.
V. K.    
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Srbija uskoro dobija svoj novi auto-put i to jednu od najmodernijih i najširijih saobraćajnica. Moravski koridor povezaće preko pola miliona ljudi u centralnoj Srbiji, olakšaće život stanovnicima Srbije ali i doprineti maksimalnoj bezbednosti u saobraćaju. Svaki dan na terenu je oko 4.000 radnika i oko 2.000 jedinica mehanizacije.

Ova jedinstvena saobraćajnica čitavom svojom trasom gradi se između tri Morave, povezuje tri upravna okruga i praktično pola miliona stanovnika naše zemlje i osim što će omogućiti brže i komfornije putovanje biće i dodatni impuls razvoju domaće privrede.

Sa izgradnjom Moravskog koridora koji se sa auto-putem Miloš Veliki spaja u Preljini kod Čačka, ovo mesto postaće soabraćajno čvorište i zamajac za razvoj privrede. I upravo zahvaljujući gradnji auto - puteva koji se ukrštaju u Preljini Slaviša Marković odlučio je da svoj biznis nakon 36 godina u Švajcarskoj prenese u kako kaže, saobraćajno - privredni epicentar Evrope.

Moravski koridor Foto: RINA

- Moravski koridor će nam omogućiti lakši i brži prolaz prema Nišu, Grčkoj, Makedoniji, Albaniji, za naš posao koji podrazumeva transport i montažu teških građevinskih konstrukcija to je od nemerljivog značaja. Mi imamo sreću ovde u Čačku da imamo dva auto - puta koja se ukrštaju i iz Čačka je moguće pokrivati ceo Balkan, ističe Marković za RINU.

I privrednik Milenko Kostić, gradnju Moravskog koridora percepira kao otvaranje novog portala u svetu biznisa, ali i kao razvojnu šansu u svakom segmentu života.

- Velika je to stvar za nas privrednike. Ja imam firmu i u Nišu i često idem tamo znam koliko će to biti ogroman benefit kada se sve to spoji u Preljini, jednostavno Čačak će biti metropola. Ako vam kažem da je zemljište uz Moravski koridor poskupelo oko 300 do 400 odsto, ono što se nekada plaćalo 1000 evra sada košta između četiri i pet hiljada, što znači da su svi na dobitku prolaskom ovog auto - puta, naglasio je Kostić.

Moravski koridor Foto: Shutterstock

I nema sumnje da će Moravski koridor doneti brojne benefite i nove investicije , pospešiti razvoj turizma i poljoprivrede, ali se ne sme zaboraviti koliko će uticati i na bezbednost u saobraćaju. Meštani sela između Kraljeva i Čačka konačno će odhnuti, jer će crni bilansi na takozvanoj "magistrali smrti" ostati zauvek u prošlosti.

Inače, ukupna dužina Moravskog koridora je 112,3 kilometra. Deonica od Adrana do Preljine treća je i poslednja deonica ovog auto - puta. Duga je 30, 66 kilometara i smatra se ključnom, jer direktno povezuje dva grada - Čačak i Kraljevo, Raški i Moravički okrug i predstavlja direktnu saobraćajnu vezu između centralne i zapadne Srbije.

(Telegraf Biznis/RINA)

Video: Cena 350 dinara po kilogramu, dnevnica radnicima 5.000: Počela berba crvenog zlata

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>