Beogradu ne treba linijski park koliko je preko potrebna siroka ulica sa makar 3 trake u smeru, biciklistickom stazom parkinzima tramvajskim ili metro delom od mirjeva, Visnjice i V.banje do dorcola ili beograda na vodi.
Bez toga sledi infarkt istocnog dela grada.A ni oni koji predju pancevacki most nemaju bas izbor
valjalo bi razmisliti o takvoj saobracajnici ka borci umesto zrenjaninca i smederevskom putu
Kada će biti obećana kanalizacija na levoj obali dunava. Tj. od pančevakog mosta prema Borči. Svi pominju Borču, Ovču, a niko KRNJAČU.
Bliži smo centru grada ili to nevaži za kanalizaciju ali važi za porez jer smo bliže gradu. Volela bih da mi odgovorite.
Toga se ovi iz Opozicije i Plaše
Jer Vlast trenutno završava zapoceto i planira dalju izgradnju infrastrukture
Tako da Gospoda iz Opozicije nisu Kadri da to Sprovedu u Delo
Primer izgradnja Metro
Jer nece biti para za Njihove Dzepove a Projekat Mora ili da se obustavi ili da se Završi
Trece nema
A Vlast Krece Sigurno sa Izgradnjom
Jel to znaci da ce i Kaludjerica imati izlaz na Beogradski bulevar? Dosta bi se rasteretio Smederevski put za koji se inace planiraju radovi zbog toplovoda od deponije Vinca do Konjarnika.
Molim vas da li mozete dami kazete sta je ovsj gradski arhitekta uraduo u gradu koju zgradu ...koji put ...koju dliku
Ima li pravdevu ovoj zemlji
Ili ssmo vlast ....vladt....
Poreska uprava radi do noći da što većem broju sirotinje pošalje astronomska rešenja za dugove koji su nastali zato što su im do skoro tvrdili da ne mogu da im naplate porez.
U pitanju su milionski iznosi pošto im uzimaju bukvalno skoro sve što su zaradili zadnjih 6 godina!!! 56% plus kamate. A ovaj priča o linijskom parku i metrou od makiškog polja do ade huje.
Bukvalno se trude da unište narod i zaduže ga do kraja i lično i preko države a sve pare izvlači napolje. Ccc
I dalje kanalizaciju ispustamo direktno u te rege gde treba da bude prelep prizor i "pluća". Na Ledinama nema kanalizacije a udaljeni 5min od NBG, kad krenu septicke da kipe ima da poplave blokove. Kuca i grad se grade od temelja, znaci srediti ptvo ovo pod zemljom sto se nevidi, pa inda ide uredjenje povrsine. Lep Pozdrav!
I vidim, osećam i znam da je bes naroda na divljaštvo i bezobrazluk vlasti toliki da će se zatvori vrlo brzo puniti urbanistima-političarima, članovima stranaka na vlasti, menadžerima, ministrima, premijerima i predsednicima. I sve će pokriti jedna krovna krivična tužba za organizovani zločinačke poduhvat.
Cena novogradnje na Vracaru 3,000 evra po kvadratu u sivoj fazi i plus 20,000 za garazu ? Stan od 100 kvadrata ispada 300,000 evra plus garaza ....dok se opremi moze da ide i do 370,000 evra ....pa za te pare stan u Becu .....
A te zone samo širite da više ljudi ne mogu otići kod prijatelja kolima porodično, ili da ne mogu otići kod roditelja i prenoćiti jer uvodite ograničenja i naplaćujete ono što je svakako kroz registraciju plaćeno...
Upravo tako. Ovakav sistem vremenskog ogranicavanja ne postoji nigde u Evropi osim u najuzem centru a ne kilometrima odatle. Osim u centru, ne pistoje garaze nema nikakve alternative na celom Dorcolu, Vracaru, Crvenom Krstu, Paliluli... Ljudi kada dodju iz unutrasnjosti kod svojih ne mogu da prenoce, ne mogu da normalno provedu dan, a to ne mozemo ni mi kada odemo kod nekog na najobicniji rucak jer stalno gledamo na sat. Razumem da treba da platim parkiranje u centru ali mi omogucite da ga platim i 5 sati ako treba a ne da mi naplacujete "dnevnu kartu" ako prekoracim vreme za jedan jedini minut.
To za gradske linije i žutu traku na mestu autoputa nije tačno iz jednostavnog razloga što je potez od Autokomande do Omladinskih brigada svuda trake za ubrzavanje i usporavanje su produžene tj spojene i svi mogu da se tuda kreću, pa pa ipak imamo 3 trake i To uz ograničenje 80km/h. Ako tu promenu uvedu, znači da vozači automobila gube treću traku i brzina se ograničava na 50.
Tačno. Beograd postaje prenatrpan, dekulturizovan, dehumanizovan, dolaze s koca s konopca, alavi, bahati, agresivni, primitivni, bez skrupula, uništavaju ono malo duha što se ponegde još provlači. Beograd vode potpuno nekompetentni ljudi...
A gde ocekujes da ode neko ko ceo zivot ceka da mu asfaltiraju ulicu i naprave igraliste za dete nego u beograd?posle smetaju dodjosi a pare se ulazu samo u glavni grad!sta mislite sto su pobegli svi iz jugoslavije,zato sto mrze srbe?ne gospodo,nego sto ste sve pare pokupili.
svi urbanisti koji su bili Beogracka deca,razumeli su beograd I nesto u planovima je valjalo.
svi ovi urbanisti dodjo§I kuferasi koji neznaju sta je Beograd koji ga nisu osetili ,koji ga cak nisu ni osetili a kamoli doziveli ,oni rade ruglo grada I haos u gradu.....
isto vazi I za precednike grada beograda.
I to govorim stalno,
precednik grada mora da bude neko ko je rodjen I kome su barem jedno od roditelja beogradjani. . .
ja znam da dok ovo citate niko sebe nevidi u toj ulozi a ta dva procenta koji to vide njih politika nezanima. .
zao mi je mog grada sto suga vecito radili dodjosi. .
ali boze moj.......
E Perice mali Perice,tebe su u Beograd dovodili samo da obiđeš zoo vrt,u skolu te sigurno nisu vodili gde god da si ziveo a to gde je ko rođen i da li "oseća"neki grad je toliko glupo da nije za neki opširniji komentar.Ako poznaješ ili makar nađeš nekoga u Beogradu a da su mu roditelji i babe i dede iz Beograda,ne mora dalje,odmah uplati i loto,dobićeš sigurno!
Mislim da je žuta traka na ovom potezu dobra stvar, upravo zbog autobusa koji će ovu relaciju značajno brže prolaziti pa možda neko odustane od automobila pa se vrati na GSP.
Da li se ovaj nekad vozio autoputem oko 4, 5 kad se vracaju ljudi sa posla? Zaustavna traka je prepuna, i opet je guzva. A ako je pretvore u zutu, tek ce biti guzva jer ce zabraniti ljudima da voze u njoj...
Za pocetak u svim drugim naseljima resite osnovne zivotne potrebe....kanalizaciju recimo.....prilazne ulice i vrv mnogo toga jos....manite se novih naselja, kad ni ovo sto imate ne znate da dovede u red.
pa decko to su celog veka bila divlji zapad naselja.
ko je to planirao "niko nikad"
zidali su kucu do kuce ,,,
ko vam je kriv
organizujte lopate I kopajte kanalizaciju. .
da je bilo reda I zakona ta naselja nebi ni postojala
Ko te je terao da praviš kuću na Ledinama? Dođete, bespravno sagradite objekat u sred njive i onda kukate na vlasti što vam nisu obezbedili infrastrukturu. Pri tome ste toliko alavi da ste puteve do vaših kuća suzili pa retrovizorima kačite ograde, ne možete normalno da uđete u dvorište. Smeće bacate gde stignete, na svakih 100m pored glavnog puta imate divlje deponije. Da se ja pitam, svima koji su nelegno sagradili kuće treba izdati rešenje o rušenju, napravili ste od Beograda Bangladeš zajedno s ovima što sede u gradskoj skupštini.
Gospodinu Marku želim da u 2021. godini što češće prolazi Gazelom između 16 i 19h sopstvenim vozilom bez pratnje pa da vidimo šta će da kaže i intervjuu pred 2022. godinu.
Proces u kome auto put prelazi u bulevar je čista krađa. Beograd ima svoje saobraćajnice i bulevare koji su renovirani, a ko hoće na auto put neka plati putarinu. Svi plaćaju putarinu, a u Beogradu 30 km bez putarine.
Nemanja
Šta znači hit naselje i kako Ovča može da bude hit u bilo kom smislu?
Podelite komentar
acabg
Beogradu ne treba linijski park koliko je preko potrebna siroka ulica sa makar 3 trake u smeru, biciklistickom stazom parkinzima tramvajskim ili metro delom od mirjeva, Visnjice i V.banje do dorcola ili beograda na vodi. Bez toga sledi infarkt istocnog dela grada.A ni oni koji predju pancevacki most nemaju bas izbor valjalo bi razmisliti o takvoj saobracajnici ka borci umesto zrenjaninca i smederevskom putu
Podelite komentar
Sky is the limit
Ko stavi zutu traku na Gazelu neka odmah pocepa svoju diplomu
Podelite komentar
Marija
Kada ce se rusiti barake u Despota Stefana 131kada ce one doci na red
Podelite komentar
Ceca
Kada će biti obećana kanalizacija na levoj obali dunava. Tj. od pančevakog mosta prema Borči. Svi pominju Borču, Ovču, a niko KRNJAČU. Bliži smo centru grada ili to nevaži za kanalizaciju ali važi za porez jer smo bliže gradu. Volela bih da mi odgovorite.
Podelite komentar
Djekson
Toga se ovi iz Opozicije i Plaše Jer Vlast trenutno završava zapoceto i planira dalju izgradnju infrastrukture Tako da Gospoda iz Opozicije nisu Kadri da to Sprovedu u Delo Primer izgradnja Metro Jer nece biti para za Njihove Dzepove a Projekat Mora ili da se obustavi ili da se Završi Trece nema A Vlast Krece Sigurno sa Izgradnjom
Podelite komentar
Momir
@Djekson
Iz koje tacno opozicije? Znate li vi sastav skupstine?
Podelite komentar
Pitanje
Jel to znaci da ce i Kaludjerica imati izlaz na Beogradski bulevar? Dosta bi se rasteretio Smederevski put za koji se inace planiraju radovi zbog toplovoda od deponije Vinca do Konjarnika.
Podelite komentar
Arh.Gordana
Molim vas da li mozete dami kazete sta je ovsj gradski arhitekta uraduo u gradu koju zgradu ...koji put ...koju dliku Ima li pravdevu ovoj zemlji Ili ssmo vlast ....vladt....
Podelite komentar
Jj
@Arh.Gordana
Ko tebi da diplomu?
Podelite komentar
dx202xd
Poreska uprava radi do noći da što većem broju sirotinje pošalje astronomska rešenja za dugove koji su nastali zato što su im do skoro tvrdili da ne mogu da im naplate porez. U pitanju su milionski iznosi pošto im uzimaju bukvalno skoro sve što su zaradili zadnjih 6 godina!!! 56% plus kamate. A ovaj priča o linijskom parku i metrou od makiškog polja do ade huje. Bukvalno se trude da unište narod i zaduže ga do kraja i lično i preko države a sve pare izvlači napolje. Ccc
Podelite komentar
ALFA
I dalje kanalizaciju ispustamo direktno u te rege gde treba da bude prelep prizor i "pluća". Na Ledinama nema kanalizacije a udaljeni 5min od NBG, kad krenu septicke da kipe ima da poplave blokove. Kuca i grad se grade od temelja, znaci srediti ptvo ovo pod zemljom sto se nevidi, pa inda ide uredjenje povrsine. Lep Pozdrav!
Podelite komentar
Kakva crna kanalizacija
@ALFA
Ne ide to tako. To što se ne vidi, ne vide ni glasači. To ne dobija izbore.
Podelite komentar
Rt
Nisam u Beogradu a ni u Srbiji, ali komentari su vam glupi.
Podelite komentar
Dux
@Rt
Pa sto komentarises?
Podelite komentar
Jesam u BG
@Rt
I vidim, osećam i znam da je bes naroda na divljaštvo i bezobrazluk vlasti toliki da će se zatvori vrlo brzo puniti urbanistima-političarima, članovima stranaka na vlasti, menadžerima, ministrima, premijerima i predsednicima. I sve će pokriti jedna krovna krivična tužba za organizovani zločinačke poduhvat.
Podelite komentar
Žorž Vea011
Cena novogradnje na Vracaru 3,000 evra po kvadratu u sivoj fazi i plus 20,000 za garazu ? Stan od 100 kvadrata ispada 300,000 evra plus garaza ....dok se opremi moze da ide i do 370,000 evra ....pa za te pare stan u Becu .....
Podelite komentar
Bzm
@Žorž Vea011
Pa ti idi u Beču....
Podelite komentar
Baki
@Žorž Vea011
Idi u Bec, a mozes da se vratis i u svoje selo malo.
Podelite komentar
Vukodlak
@Žorž Vea011
Pa ovo je SRBIJA, i BEOGRAD , a ne BEC? 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Podelite komentar
Vukodlak
@Žorž Vea011
A ti si mislio da je to fabrika, pa bi kupio za 1dinar. Malo morgen????? 😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Podelite komentar
18+
@Žorž Vea011
Sta pominjes beč,ovde svi zele da budu beogradzani,daleko je viena.
Podelite komentar
18+
@Žorž Vea011
Baki B3?
Podelite komentar
Neko
A te zone samo širite da više ljudi ne mogu otići kod prijatelja kolima porodično, ili da ne mogu otići kod roditelja i prenoćiti jer uvodite ograničenja i naplaćujete ono što je svakako kroz registraciju plaćeno...
Podelite komentar
Vojislav
@Neko
Upravo tako. Ovakav sistem vremenskog ogranicavanja ne postoji nigde u Evropi osim u najuzem centru a ne kilometrima odatle. Osim u centru, ne pistoje garaze nema nikakve alternative na celom Dorcolu, Vracaru, Crvenom Krstu, Paliluli... Ljudi kada dodju iz unutrasnjosti kod svojih ne mogu da prenoce, ne mogu da normalno provedu dan, a to ne mozemo ni mi kada odemo kod nekog na najobicniji rucak jer stalno gledamo na sat. Razumem da treba da platim parkiranje u centru ali mi omogucite da ga platim i 5 sati ako treba a ne da mi naplacujete "dnevnu kartu" ako prekoracim vreme za jedan jedini minut.
Podelite komentar
Neko
To za gradske linije i žutu traku na mestu autoputa nije tačno iz jednostavnog razloga što je potez od Autokomande do Omladinskih brigada svuda trake za ubrzavanje i usporavanje su produžene tj spojene i svi mogu da se tuda kreću, pa pa ipak imamo 3 trake i To uz ograničenje 80km/h. Ako tu promenu uvedu, znači da vozači automobila gube treću traku i brzina se ograničava na 50.
Podelite komentar
Bhm
@Neko
Druže popij nešto za koncentraciju,dobro procitaj tekst pa popričaj sa nekime o tome i onda ako misliš da si spreman napiši nešto smisleno....
Podelite komentar
Dragan
Važno je da se Beograd gradi. Uskoro će u njemu živeti polovina stanovnika Srbije. Za ostatak Srbije i onako već decenijama niko ne brine.
Podelite komentar
Goksibgd
@Dragan
Tačno. Beograd postaje prenatrpan, dekulturizovan, dehumanizovan, dolaze s koca s konopca, alavi, bahati, agresivni, primitivni, bez skrupula, uništavaju ono malo duha što se ponegde još provlači. Beograd vode potpuno nekompetentni ljudi...
Podelite komentar
18+
@Dragan
A gde ocekujes da ode neko ko ceo zivot ceka da mu asfaltiraju ulicu i naprave igraliste za dete nego u beograd?posle smetaju dodjosi a pare se ulazu samo u glavni grad!sta mislite sto su pobegli svi iz jugoslavije,zato sto mrze srbe?ne gospodo,nego sto ste sve pare pokupili.
Podelite komentar
MALI PERICA
svi urbanisti koji su bili Beogracka deca,razumeli su beograd I nesto u planovima je valjalo. svi ovi urbanisti dodjo§I kuferasi koji neznaju sta je Beograd koji ga nisu osetili ,koji ga cak nisu ni osetili a kamoli doziveli ,oni rade ruglo grada I haos u gradu..... isto vazi I za precednike grada beograda. I to govorim stalno, precednik grada mora da bude neko ko je rodjen I kome su barem jedno od roditelja beogradjani. . . ja znam da dok ovo citate niko sebe nevidi u toj ulozi a ta dva procenta koji to vide njih politika nezanima. . zao mi je mog grada sto suga vecito radili dodjosi. . ali boze moj.......
Podelite komentar
Bhm
@MALI PERICA
E Perice mali Perice,tebe su u Beograd dovodili samo da obiđeš zoo vrt,u skolu te sigurno nisu vodili gde god da si ziveo a to gde je ko rođen i da li "oseća"neki grad je toliko glupo da nije za neki opširniji komentar.Ako poznaješ ili makar nađeš nekoga u Beogradu a da su mu roditelji i babe i dede iz Beograda,ne mora dalje,odmah uplati i loto,dobićeš sigurno!
Podelite komentar
Strsljen
@MALI PERICA
Beograd je pocetkom 20. veka imao oko 80 000 stanovnika. Svi ste se vi odnekud dovukli, samo sto neko priznaje, a neko ne.
Podelite komentar
E
@MALI PERICA
Ne samo dovukli nego se 1945. godine smestili u tudje - znaci oteli !!!!
Podelite komentar
Goxxyy
Mislim da je žuta traka na ovom potezu dobra stvar, upravo zbog autobusa koji će ovu relaciju značajno brže prolaziti pa možda neko odustane od automobila pa se vrati na GSP.
Podelite komentar
Stefan
Da li se ovaj nekad vozio autoputem oko 4, 5 kad se vracaju ljudi sa posla? Zaustavna traka je prepuna, i opet je guzva. A ako je pretvore u zutu, tek ce biti guzva jer ce zabraniti ljudima da voze u njoj...
Podelite komentar
M-78
Za pocetak u svim drugim naseljima resite osnovne zivotne potrebe....kanalizaciju recimo.....prilazne ulice i vrv mnogo toga jos....manite se novih naselja, kad ni ovo sto imate ne znate da dovede u red.
Podelite komentar
Zoran
A ostatak Srbije....se polako prazni.!!!
Podelite komentar
Neimar
Uzmi Lego kocke i slaži i igraj se sa Vesarom, nemoj sa ljudima da se igrate.
Podelite komentar
Nemanjic
A ledine ? Nova kaludjerica a nema kanalizaciju, borca nema kanalizaciju, prvo kanalizacija pa putevi pa gradnja moj arhitekta
Podelite komentar
MALI PERICA
@Nemanjic
pa decko to su celog veka bila divlji zapad naselja. ko je to planirao "niko nikad" zidali su kucu do kuce ,,, ko vam je kriv organizujte lopate I kopajte kanalizaciju. . da je bilo reda I zakona ta naselja nebi ni postojala
Podelite komentar
Bgd
@Nemanjic
Ko te je terao da praviš kuću na Ledinama? Dođete, bespravno sagradite objekat u sred njive i onda kukate na vlasti što vam nisu obezbedili infrastrukturu. Pri tome ste toliko alavi da ste puteve do vaših kuća suzili pa retrovizorima kačite ograde, ne možete normalno da uđete u dvorište. Smeće bacate gde stignete, na svakih 100m pored glavnog puta imate divlje deponije. Da se ja pitam, svima koji su nelegno sagradili kuće treba izdati rešenje o rušenju, napravili ste od Beograda Bangladeš zajedno s ovima što sede u gradskoj skupštini.
Podelite komentar
Jelena
@Nemanjic
A Banjica, Dedinje jesu li i to divlja naselja kojima ne treba kanalizacija
Podelite komentar
Mile
Stručnjak,retko ide na Novi Beograd ili dolazi na posao od 11h.
Podelite komentar
Dule
A Pancevacki most ???
Podelite komentar
ivan s
@Dule
Pančevački most je granica.
Podelite komentar
Vratice se rode
A da pre svega recimo svi dobiju kanalizaciju...
Podelite komentar
Dusan
Lepo li je pricati,sta ste do sad čekali!Sve je ovo prazna prica!
Podelite komentar
Dejan
Šta kaže ovaj!? Cene stanova realne??? A ko i kako da ih kupi? Prave se za 3% stanovništva. Sram te bilo!
Podelite komentar
teusco
@Dejan
Vecina stanova se odmah rasproda cim se napravi! Takodje, pogledaj i koja kola se voze po gradu...Narod ima para ocigledno.
Podelite komentar
Milenica
Kakvi su planovi za Zemun koji nije pomenut u ovom intervjuu, konkretno naselje 13.maj?
Podelite komentar
Nada
@Milenica
Nemojte sa bilo sta planiraju sa Zemunom, sto dotaknu , unakaze! Depo metroa kod reni bunara !???
Podelite komentar
Moja Malenkost
Gospodinu Marku želim da u 2021. godini što češće prolazi Gazelom između 16 i 19h sopstvenim vozilom bez pratnje pa da vidimo šta će da kaže i intervjuu pred 2022. godinu.
Podelite komentar
Xx
Proces u kome auto put prelazi u bulevar je čista krađa. Beograd ima svoje saobraćajnice i bulevare koji su renovirani, a ko hoće na auto put neka plati putarinu. Svi plaćaju putarinu, a u Beogradu 30 km bez putarine.
Podelite komentar
Mile
@Xx
Lave jel si putovao nekad da vidis isto tako je po Evropi
Podelite komentar