• 0

Prve kuće više nisu skromne: Ne čekaju se bolji dani, dominantna generacija hoće luksuz odmah

Milenijalci odlaze od roditelja, ali ne traže male i jeftine stanove. Oni praktično "održavaju" tržište luksuznih nekretnina

  • 0
kuća

Foto: Pixabay

Zvanično, milenijalci su rođeni između 1981. i 1996. godine, što znači da sada imaju između 25 i 40 godina. Dakle, dijapazon je širok, i velike su razlike među njima, bez obzira što pripadaju istoj generaciji.

Imaju drugačije navike, i oni od 35 godina bi vam rekli da nemaju nikakvih "dodirnih tačaka" sa mlađima. Generalno ih prate epiteti da su "lenji, razmaženi, neodlučni".

Ali, sve i da je to tačno, jedno im se ne može osporiti: milenijalci menjaju luksuzno tržište nekretnina, a SAD kao da su samo njih čekale. Oni ne žive, kako piše Blumberg, "u podrumima kuća svojih roditelja, već kupuju nekretnine koje vrede na milione dolara".

U 38% slučajeva milenijalci su kupci luksuznih kuća u Americi, prema izveštaju "National Association of Realtors", iz prošle godine. Bredli Nelson iz firme "Sotheby's International Realty" kaže da su "milenijalci zainteresovani za kupovinu kuća, samo čekaju malo duže kako bi pronašli onu pravu".

U čemu je razlika u odnosu na starije generacije?

- Pre su ljudi kupovali skromnije domove. Onda bi stvarali porodicu i kasnije težili da se presele u veće, bolje kuće - priča Nelson, i dodaje da nove generacije ruše postojeće barijere.

Retkost je da neko kupi prvu kuću, a da ona vredi milion dolara ili više, bilo u SAD ili internacionalno. Amerikanci uzrasta od 25 do 40 godina postali su "dominantna snaga" na tržištu luksuznih nekretnina.

S druge strane, bejbibumersi se penzionišu polako i biraju sunčanije predele, dok je rad na daljinu omogućio milenijalcima da biraju manje, pristupačnije gradove, navodi se u izveštaju.

Video: Da li biste pojeli komad zlata? doručak košta 50 evra i hipsteri će odlepiti za njim

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke