• 1

Gde su nestale luks vile? Sezona je odmora a gigant iz oblasti bukinga kaže da se ove kuće sad traže

Ne brinite, i dalje su tu, ako volite raskoš, ali i minimalizam, kao i moderne kompozicije. Ali, Airbnb ovih dana promoviše i nešto drugačije...

  • 1
Rustična kuća

Foto: Shutterstock

Sezona je odmora, mere su ublažene širom sveta uprkos jačanju delta soja na nekim lokacijama, a gigant iz oblasti rezervisanja smeštaja, odnosno bukinga (eng. booking) - Airbnb - nikako ne gubi vreme u trci za profitom.

Ta kompanija je u proteklom periodu imala svojevrsnih problema zbog svog poslovanja u nekim metropolama, a kovid-19 je nije "mazio" tokom čitave 2020. godine, kada se slabo putovalo.

Ipak, 2021. je znatno bolja u tom pogledu, turizam se oporavlja, a masovno se traže ne samo hotelske sobe i apartmani, već i kuće/vikendice na prodaju.

Ono što možemo da primetimo jeste da su sve popularnije rustične nekretnine, što ne znači da u njih nije uložen novac, ali jednostavno izgledaju manje pompezno i ekstravagantno.

Asortiman ide od grandioznijih do malenih i mobilnih kuća, a od materijala dominira drvo. Kada je reč o bojama, prisutne su braon, bež, zelena i poželjno je prirodno zelenilo. Takođe, bazen i đakuzi su must-have.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Airbnb (@airbnb)

Takođe, postale su tražene i pustinjske oblasti, kao i kuće nadomak - ne samo mora, reka i jezera, već i nacionalnih parkova, šuma, odmarališta.

U određenim delovima Amerike na svakom koraku možete videti kuće po uzoru na južnoameričke, ali to nije slučaj samo tamo gde dominiraju Latinoamerikanci, već je postalo trend: novi stil uređenja.

Kuće su jednostavne, u smislu gradnje, niže i manje veličine, ali ukrašene i obogaćene detaljima. Ljudi ovih dana traže tzv. cozy (udobna) mesta na kojima bi proveli svojih 10 ili 20 dana odmora.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Airbnb (@airbnb)

Mada, ostaju popularne i A-frame kuće, koje uglavnom dolaze sa prostranim dvorištem, upravo zbog omanje kvadrature. Služe za spavanje i spremanje obroka, eventualno gledanje televizije, dok se glavna "zabava" odvija napolju: uz roštilj ili bazen, igru na travi, odmaranje na ležaljkama.

Takođe, primetno je da Airbnb, kao vodeći div u domenu rezervacija smeštaja, primat daje kućama "u staklu", osvetljenom prostoru, ili pak, malim, ali uređenim objektima.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Airbnb (@airbnb)

Neprestano skaču i cene, kako nekretnina za prodaju, tako i hotelskih/apartmanskih usluga, rentakara. Ljudi su, pritom, spremni da plate jer su željni odmora.

Airbnb je, inače, američka kompanija koja danas posluje širom planete, a osnovana je 2008. godine u San Francisku (Kalifornija). Tokom 2020. broj zaposlenih u ovom divu iznosio je oko 5.500 ljudi.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Airbnb (@airbnb)

Airbnb se trenutno "usijao" i zbog ponude nekadašnjeg košarkaša Skotija Pipena, koji oglašava svoju nekretninu od 2 miliona dolara preko ovog sajta, a cena rentiranja po noćenju je 92 dolara.

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Airbnb (@airbnb)

Video: Naličje operacije Bugatti-Rimac: Nemci kontrolišu većinski paket hrvatske kompanije

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Milica

    Ovakvu sam kucu sebi napravila. Za mene nema lepse nego ovako..

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke