Pola minuta je potrebno da vaš stan ostavi utisak: Kako ga prodati u najkraćem roku?
Ako želite da impresionirate kupca, uložite u stan, ali ne preterano budući da ne ostajete u njemu
Možda je tačno da "svaka roba ima svog kupca", ali ponekad na tog kupca čekate duže nego što biste želeli. Posebno, ako nemate "nekretninu iz snova", na atraktivnoj lokaciji, za koju se ljudi bukvalno bore.
Dobar deo prodavaca stanova se žali kako mesecima (godinama) ne mogu da nađu kupca, čak i nakon što malo spuste početnu cenu. Ako želite da ubrzate stvar, evo nekoliko korisnih saveta.
1. Proverite, možda "nova" cena i dalje nije u skladu sa stanjem na tržištu, tj. možda ste precenili svoju nekretninu. Pratite redovno kretanje cena i budite realni. Nemojte se voditi time da je cena viša kako biste mogli da je spustite kada kupac odluči da je obori - jer postoji šansa da ponudu nikada i ne dobijete.
2. Ako želite da impresionirate kupca, uložite u stan. Naravno, to će uticati i na eventualni višu cenu, ali ponekad ulaganje ne mora da košta - i ne treba - jer svakako nemate nameru da ostajete u tom stanu. Za početak, okrečite, oslobodite se starog nameštaja, obnovite neke kućne elemente koji su baš dotrajali. Da li znate da je potrebno svega 30 sekundi da vaš stan ostavi utisak na kupca? Verujte da ponekad i cveće na stolu i osvetljen prostor čine razliku.
3. Nakon sitnih prepravki, formiranja cene i nekog optimalnog održavanja nekretnine - sledi postavljanje fotografija, ako stan prodajete u samostalnoj režiji. Savet je da fotografišete svaku prostoriju, nemojte da zabašurite ono što je mana stana, a opis u oglasu treba da bude kratak, jasan i gramatički ispravan.
4. Pregovaranje o ceni je uvek kompleksno, posebno ako vam komunikacija nije jača strana, ali bi trebalo da se izveštite ako želite da uspešno prodate stan. Budite ljubazni, kompromisni, ali nemojte odati utisak da vam se žuri da vašu nekretninu "niko neće", te da je ne cenite. Ni u jednom stanu nije sve tako crno, posebno sada kada u Beogradu manjka starih stanova, a i što se tiče novogradnje - potražnja odavno premašuje ponudu.
5. Angažovanje posrednika ponekad odvlači potencijalne kupce, zbog provizije od oko 2%, koju bi svi radije da izbegnu. Iako proveren i dosta efikasan način, ta vrsta prodaje stana nije jedina. Pođite najpre od preporuke, okačite oglase u kraju, napravite nalog na nekom sajtu za oglašavanje nekretnina i krenite sami u proces prodaje. Ako vam baš zapne, uvek možete kontaktirati agenta.
Video: Hotel u kome noć košta 5.000 evra, piće 150: Zavirite u dragulj jezera Komo za one sa dubljim čepom
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Iki
Spusti naduvano nerealnu cenu i prodaces ga!
Podelite komentar