Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Ooo
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Mali

    03. februar 2022 | 21:13

    Bice izlozeno uglavnom ono sto necemo voziti nikad.

  • Goran

    03. februar 2022 | 16:11

    Ako ni zbog čega drugog, ovoj vlasti će doći glave ova besplanska i suluda gradnja na svakom parčetu zemlje u Beogradu. Još malo, pa ćemo jedan drugome hodati po glavi. Dozovite se pameti, zaustavite ovo LUDILO i rešavajte komunalne probleme grada. Pola Beograda nema kanalizaciju, odnošenje smeća, pranje ulica... Ostavite neko parče zemlje, napravite park, dečije igralište, šta god samo prestanite sa betonom, zidinama i asfaltom!!!

  • Ooo

    03. februar 2022 | 16:03

    A guzva, parking, tih 30 000 ljudi će svaki dan ici na posao, skolu, fax... Istim uliciama koje su već prebukirane