Da li možemo u Srbiji da vratimo ili zamenimo poklone koji nam se ne sviđaju?
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Lejla
Možemo...samo da nas ne uhvate...
Punisher
Mimo svega ovoga ono sto treba da znate, jer radim u sportskoj radnji je da imate garanciju na 2godine. A ne 6mes ili godinu dana kao sto neki govore musterijama jer im je nametnuto od strane firme da govore to. Npr. Pukle su vam patike posle godinu dana, imate pravo da ih odnesete na reklamaciju i kad vam odobre vecina njih vam kaze da ne daju pare nazad vec mozete da uzmete drugi model ili doplatite za neki drugi ako je skuplji koji vam se svideo. Oni su duzni da vam vrate pare ako ste tu opciju izabrali, nemojte da vas zavaravaju. Druga stvar obavezno cim kupite artikal slikajte racun (slika racuna u telefonu se uvazava u slucaju da nemate racun kod sebe ili ste ga izgubili) jer su racuni napravljeni da izblede veoma brzo. Jer bez racuna ne mozete nista uraditi. Nadam se da sam koliko toliko pomogao.