• 0

Čak petina prodavaca na popularnoj platformi prodaje lažnu robu, ili je ni ne isporučuje kupcima

Shopify, sa sedištem u Otavi (Kanada), mrežni je prodavac koji trgovcima omogućava da osnuju sopstvene prodavnice, a takvih je trenutno više od milion

  • 0
Shopify

Foto: Unsplash

Otprilike petina (21%) prodavaca na platformi Shopify, prema oceni Fakespot-a, zaslužuje oznaku "pažnja" ili "upozorenje", jer ili prodaje lažne proizvode ili ih ne dostavlja.

Fakespot takođe analizira i predočava lažne recenzije (npr. o nekom proizvodu koji se reklamira), i zapravo pomaže u zaštiti potrošača od lažnih prodavaca. Analizirao je 124.044 onlajn prodavnice na Shopify i otkrio neki znak prevare kod njih 25.788.

Shopify, sa sedištem u Otavi (Kanada), mrežni je prodavac koji trgovcima omogućava da osnuju sopstvene prodavnice, a takvih je trenutno više od milion. Dakle, platforma je izuzetno popularna.

- Ugledne kompanije su pronašle svoje mesto na Shopify-u, ali je on takođe otvorio svoja vrata i prevarantima - rekao je portparol Fakespot-a u e-mail izjavi za Biznis Insajder.

Iz Fakespot-a dalje navode da prevaranti sa Shopify-a često prodaju lažne proizvode ili uzimaju popularne proizvode sa Amazona i drugih e-trgovaca, a zatim promovišu te proizvode potrošačima, koristeći pogodnosti kao što su popusti ili besplatna poštarina.

Prodavci usvajaju različite metode za prevaru kupaca: od slanja potpuno nekih drugih proizvoda od onih koji su poručeni, do toga da slanja ni nema, a ako potrošač dobije neželjeni artikal - njegova je odgovornost da plati povratnu isporuku izvan SAD, koja je često skuplja od same stavke.

Video: Osam načina da sačuvate vašu karticu od krađe dok ste na odmoru

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke