≫ 

Ivani su odbili reklamaciju za usisivač, jer nije imala kutiju: Da li je trgovac prekršio zakon?

 ≫ 

Kako kaže, prvo iznenađenje je usledilo čim je pozvala radnju

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Ivan
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Crni

    23. mart 2022 | 20:01

    Kutija nije sastavni deo proizvoda, prekrsili su zakon. Prijavite trzisnoj resavaju u nekoliko dana kazna je mislim pola miliona za neopravdano odbijanje reklamacije za firmu i pedeset hiljada za odgovorno lice

  • Slavko

    23. mart 2022 | 13:33

    Svaka čast tema je super, ima i dobrih i loših iskustava. Zamolio bih urednika da pokaže narodu kako se u velikim marketima potkradaju kupci sa cenama sličnih proizvoda . Meni najčešće u marketima Idee.

  • Xxxl

    23. mart 2022 | 13:27

    Korektni su Lidl, emezeta i verovatno ih ima još .