Zaposleni se ne odriču starih zadovoljstava: Uprkos štednji, kafići ujutru puni

  • 0

Restorani trpe veliki udarac, kako se zbog povećanih cena, ljudi sve češće opredeljuju za ručak ili večeru kod kuće. Ipak, po normalizaciji pandemije COVID-19 i povratka zaposlenih u kancelarije, kafići i lokalne pekare "cvetaju" kao pre virusa i ekonomske krize. A ovo je razlog.

Naime, iako se ljudi trude da svoje finansijske izdatke svedu na minimum, ipak im je teško da se odreknu nekih, starih "zadovoljstava". Tako, producenktinja fotografije Kejtlin Flin (26), koja retko jede van kuće, ipak svakodnevno popije kafu i kupi kolačić u obližnjem kafiću.

- Moram to da radim jer mi predstavlja zadovoljstvo - istakla je za CNBC.

Doručak kao najveća šansa za porast prodaje

Restorani i kafići uvideli su značaj doručka u povećanju svoje prodaje, pa su tako mnogi lanci odlučili da poboljšaju svoju ponudu i prilagode je klijentima. Međutim, taman kad se mislilo da je to novi korak ka većoj cifri na kraju meseca, usledila je pandemija, a vrlo brzo i "lokdaun".

Tako je ova ideja morala da sačeka neko vreme i dok se činilo da će pandemija promeniti neke novčane navike, statistika po povratku u kancelarije, govori drugačije.

hleb, kafa, doručak Foto: Pixabay

Prema podacima firme za istraživanje tržišta Numerator ukupna potrošnja u fast fudovima i kafićima porasla je za 32 odsto u periodu od 52 nedelje zaključno sa 12. julom.

- Sada kada se vraćamo dnevnim rutinama u stvari se vraćamo najstarijem trendu gde je doručak generalno nadmašivao ostatak dana - ističe analitičar hrane i pića David Portalatin.

Čak 51 odsto prodaje za poslednji kvartal godine, u Starbaksu u Americi, ostvaren je u jutarnjim časovima, dok je u Mekdonaldsu prodaja porasla za 3.7 odsto u drugom kvartalu.

Ipak, taj broj na globalnom nivou i dalje nije zadovoljavajući, pa tako odlazak na doručak ili jutarnja kafa, čine svega 13 odsto celokupne prodaje.

No, restorani, lanci brze hrane i kafići, veruju da će taj broj značajno porasti kako se zaposleni budu vraćali u kancelarije.

Video: Serija Squid game dobila svoj kafić: Kako je popularna serija postala hit na tržištu

(Telegraf Biznis)

Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>