U supermarketima godišnje provedemo 53 sata: Vreme je zaista novac i zato je tu usluga Brzi keš
Današnji tempo života je takav da svakodnevno moramo da balansiramo između mnogo obaveza, tako da je vreme - zaista novac.
S jedne strane, sve više prelazimo na beskontaktno plaćanje, posebno u supermarketima, ali se, opet, i teško odričemo keša. Koliko puta vam se desilo da vam zatreba gotovina, a bankomat je daleko ili se niste organizovali na vreme?
Neke kompanije su prepoznale taj stres kod klijenata i potrošača, te osmislile inovativne načine da spreče "problem u najavi". Usluga Brzi keš (Cash to Go) je kao stvorena za one koji se neretko oslanjaju na gotovinu, žele da uštede vreme i prate trendove digitalizacije.
Ako ste korisnik Mastercard platnih kartica i volite da kupujete u IDEA prodavnicama, Roda marketima i Mercator hipermarketima, obradovaće vas usluga Brzi keš, dostupna na više od 330 prodajnih lokacija, jer ste u prilici da putem jedne transakcije na kasi podignete do 5.000 dinara sa svog tekućeg računa.
Koji je glavni benefit ove usluge? Praktičnost!
Zaposlene žene, majke koje su stalno u pokretu, roditelji koji "žongliraju" između radnog vremena, kupovine i porodičnih obaveza, i svi ostali koji vole da spoje lepo i korisno, zasigurno će prepoznati prednosti Cash to Go usluge.
Drugim rečima, u jednoj transakciji mogu da obave dve radnje – da plate za obavljenu kupovinu i uz to da podignu mali iznos gotovine i tako dodatno uštede vreme koje bi potrošili na traženje bankomata.
Uz to, kako neke banke nemaju bankomate "na svakom koraku", a i često ispred njih bude red, Brzi keš se pokazao kao džekpot usluga.
Koja je ključna prednost Brzog keša?
Kroz svoju novu uslugu kompanija Mercator-S nastavlja sa daljom digitalizacijom usluga i svojim potrošačima nudi novo iskustvo u standardnom procesu svakodnevne kupovine. Svakako treba istaći da su IDEA, Roda i Mercator prodavnice jedini nacionalni maloprodajni lanac u kojima možete da podignete keš na kasi kao na bankomatu.
Mastercard je prvi brend koji je korišćenje ove usluge omogućio svojim korisnicima još 2019. godine, a od tada se kontinuirano radi na širenju dostupnosti usluge Brzi keš. Dobra vest je i da ova usluga važi za korisnike svih banaka izdavaoca, kao i za sve Mastercard debitne kartice izdate u Srbiji.
Rekli bismo da je Brzi keš poseban i u još jednom smislu: idealan je za one korisnike, a takvih u Srbiji nema malo, koji prelaze na mobilne novčanike ili učestalo plaćanje karticama.
Upravo zato, spajanjem inovativnog i tradicionalnog, dolazite do pravog rešenja za olakšano, svakodnevno plaćanje u supermarketima.
Zanimljiv je i podatak da prosečan kupac, na godišnjem planu, provede čak 53 sata kupujući u supermarketima. Vreme je zaista novac, zar ne?
Ceo svet se razvija, zašto ne biste i vi?
Mnogobrojne svetske kompanije imaju cilj da unaprede svoja poslovanja i da ih, pre svega, prilagode potrebama i željama svojih klijenata u 21. veku. Mastercard, IDEA, Roda i Mercator brendovi nisu izuzetak u toj priči.
Ideja je da se svest građana o inovativnoj tehnologiji i uslugama poput Brzog keša podigne na viši nivo, a najbitnije od svega je što nudi realne benefite korisnicima: usluga Brzi keš je praktična, dostupna svima i značajno štedi vreme.
Video: Benzin će biti dva dinara jeftiniji, dok će evrodizel poskupeti
(Telegraf Biznis)
Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Hmm
Mozda muskarci, ne i zene...
Podelite komentar