Trgovački trik sa brojem 9 je, zapravo, velika obmana: Ne da ne štedite, već i preplaćujete proizvod
Razlike su najočiglednije kod proizvoda kao što su sokovi, toalet papir, bombone...
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Јовица
Ако не постоји могућност плаћања на мање од динар (јер су паре укинуте) зашто је дозвољено да цена буде таква?
Оливер
Обична превара која врло успешно дуго траје.
Ana
Zapravo, to se radi da bi se na kraju godine "ispeglao" minus prodavnica... nikakve druge telorije zavere