Građani nam se žale da ne mogu da skeniraju račune iz prodavnica za nagradnu igru: Proveravali smo zašto kasne

 

Komentari

  • Ccc

    28. avgust 2024 | 00:50

    Sto vole ljudi da prokomentarisu nesto u cemu se ne razumeju samo da bi napljuvali nesto..... Elem, nije problem u aplikaciji, koliko puta Vam se desilo da odmah nakon kupovine skenirate racun i sta.....aplikacija uredno prihvati skeniranje. Pravi problem je do fiskalnih modula, kartica, cipova u zavisnosti cime je fiskalni uredjaj povezan sa poreskom upravom. Vece kompanije koriste back up skladista koje tek po zavrsenom fiskalnom danu salju racune u poresku upravu. Treba sacekati dan dva i naknadno skenirati racun. Kod preduzetnika koji imaju fiskalne kase racuni odlaze automatski u poresku upravu. Postoje i dodatni problemi....da kasa izgubi internet vezu i racuni ostaju u bazi za slanje, to se cesto desava, jer na mnogim kasama ne izlazi da fiskalni modul nije povezan sa wifi. U mnogim radnjama kompjuterske kase nisu na wifi zbog brzine rada i koriscenja interneta od strane zaoslenih, tako da tek nakon zavrsenog fiskalnog dana se prodaja tj. racuni salju u poresku upravu... Sad ocekujem komentar da neko iskomentarise da kase baguju zbog preteranog isparenja sumpora i proizvodnje litijuma, a mozda i zbog izgradnje kruznog toka

  • Olivera

    10. februar 2023 | 23:00

    Pojedine fiskalne račune iz supermarketa Per Su ne mogu da ubacim PFR broj ,sistem ih ne prepoznaje

  • Zorandjoković

    10. februar 2023 | 17:14

    Poštovanje i meni ne može da skenira kod za nagradnu igru uzmi račun i pobedi ne znam u čemu je greška

  • Zaklina

    6. februar 2023 | 19:35

    Naravno da baguje aplikacija,ne da se skenirati vecina racuna,sto nisu dali nekom talentovanom detetu da uradi aplikaciju,ne bi bilo greske!Sramota!

  • Svetlana

    29. januar 2023 | 15:16

    Računi iz gomeksa nemogu poslati ni ručno. Tu mi nije jasno da ima dva različita koda kod svih drugih i prvi i drugi kod su isti.

  • Vesna Ćalić

    29. januar 2023 | 15:10

    Nije samo dis u pitanju od 15 računa nijedan nije mogao da se skenira a bar pola nije stiglo u poresku upravu ni posle 5 dana,ne razumem,pozdrav

  • Boba

    29. januar 2023 | 12:49

    Kako to da baš u slučaju jedne od retkih domaćih trgovina postoji problem sa poreskom administracijom? Očigledno miniranje!

  • Mara

    29. januar 2023 | 10:30

    Aplikacija radi top. Nisam imala ni jedan problem sa unosom racuna. Od oko 100 racuna koje sam poslala mozda 5 nije htelo da skenira.

  • Sanja

    29. januar 2023 | 10:04

    Meni se dva puta desilo, da skeniram račun i piše da je račun već iskorišćen! 😱 Kako i ko je iskoristio ne znam ali palo mi je na pamet da su u toj radnji skenirali moj račun na neki način🤔

    • 7. februar 2023 | 17:51

      Tai

      @Sanja

      Nisu mogli u radnji da Vam skeniraju kad Vam odmah daju,moguće da je skeniranje prvi put uspelo ali niste obratili paznju.

  • Saki

    29. januar 2023 | 09:19

    Svaki 15 kod je mogao da se ocita, uglavnom sam rucno unosila brojeve.

  • Milan

    28. januar 2023 | 18:43

    Račun iz kineske prodavnice ne može ni da se skenira, ni ručno unese...slučajno?

  • Jelena

    28. januar 2023 | 10:50

    Ni jedan racun iz DIS-a ne moze da se posalje. Ne moze da se skenira, a kada se unesu kodovi piše da je neuspešna prijava racuna ili da racun nije stigao u Poresku upravu. Nakon pet dana, kako ste istakli, koliko je rok da stignu u Poresku, opet ne mogu da se posalju. Svako slovo i cifra upisani kako treba. Racuni iz ostalih prodavnica, takodje uneti rucno, sve kako treba.

  • Miomir Dimitrijević

    28. januar 2023 | 09:23

    Veliki problemi sa očitavanjem kodova , od možda blizu 300 fiskalnih računa , jedva da je očitano tridesetak.Samo traži ručno unošenje podataka. Veoma slaba efikasnost aplikacije.

  • Pisar Rozalija

    28. januar 2023 | 09:15

    Ista situacija, bezuspešno skeniranje nekih računa!

  • Bogdanka Habajec

    27. januar 2023 | 22:18

    Sve racune sam unela rucno,QR kod ne funkcionise

  • Milan

    27. januar 2023 | 21:18

    Poslao sam oko 70 racuna a uspeo sam da skeniram samo jedan!Sve sam morao da unesem rucno!Ovo sa skeniranjem je odlicna zamisao samo ne radi!Poradite na tome jer rucni unos je nepotrebno pesacenje pored QR koda!Hvala vam!

  • Marija

    27. januar 2023 | 20:34

    I ja sam imala problem da skeniram racun ali sam se snasla. Staklo ili providna plastika da racun bude ravan i skenira bez problema.

  • Olga

    27. januar 2023 | 19:31

    Ni jedan racun nisam mogla poslati od skroz dobre pekare

  • Zoka

    27. januar 2023 | 19:27

    Od preko 20 računa nijedan nije mogao da se skenira a samo 2 sam uspela ručno da unesem,svi ostali su pisali da je neuspešna prijava.

  • Olivera Karić-Nikolić

    27. januar 2023 | 19:11

    95% računa je nemoguće skenirati, a pojedini ne mogu biti prihvaćeni ni ručnim unosom. Šta može da se desi sa računom Sport Vision od 12.01 2023.(BPW9S83F-T84XL200-3315-12H 59MIN 10SEC)?Koliko treba vremena da bude poslat i obrađen u Poreskoj upravi?Po zakonu, mislim 5 dana da bude poslat u poresko ili se varam! Isto je i sa Zlatni horizont, Obalski radnika 39,Best Price, Obalski radnika 43...hvala

  • Ja

    27. januar 2023 | 19:01

    Nije samo nemoguce skeniranje vec ni kada se rucno unese sto imate mogucnost u aplikaciji,isto nije moguce.Pitala sam na postojeci mejl a dobila odgovor sta je igra ,,uzmi racun i pobedi,,.Znaci bez odgovora.Ono sto sam primetila je da su to uvek racuni istih prodavnica nekih 30 -tak koje sam bacila.Vise puta pokusala kasnije ali kako nije bilo ni tada moguce bacila sam.U prodavnici u kojoj ima dve kase skapirala da sa jedne mozes odmah da posaljes a sa druge nikako.

  • Liljana

    27. januar 2023 | 18:23

    Nama se desava da nemozemo ni da skeniramo ni rucno da unesemo racune iz marketa "Spin" u Leskovcu. Neznama kakva je to fora. Druge racune ako nece skeniranje, hoce rucno. Neznam kome da prijavimo.

  • Rudolf

    27. januar 2023 | 18:14

    Samo sam jedan račun skenirao, ostale uneo ručno NEĆE. A Lidl ni pod razno-ponekad ni ručno

  • Dusan

    27. januar 2023 | 17:23

    Od oko sto fiskalnih možda sam uspeo 3 da skeniram. Tako da sam uneo još nekoliko ručno i to je sve,netreba mi stan. A nadam se sa ovim unetimda će me izvući.

  • Radmila

    27. januar 2023 | 16:42

    Svaki maltene kod mi se ocitao i ako nije unesem rucno i pise mi da je uspesna prijava

  • Draga

    27. januar 2023 | 13:31

    U gomex trgovinama nijedan dobijen racun nemoze da se skenira cak ni rucno da se unese

  • Srdjan Stojanovic

    27. januar 2023 | 12:44

    Nijedan račun nismo uspeli da skeniramo, supruga i ja, većinom su iz lidl-a. Oko 30-tak računa smo probali

  • Stevo

    27. januar 2023 | 12:13

    Računi ne mogu da se skeniraju

  • Ljuba

    27. januar 2023 | 11:45

    U Vrscu racuni iz DISA LIDLA I NISA NEMOGU DA SE SKENIRAJU DOK OSTALI MOGU PDMAH PO IZLASKU IZ OBJEKTA

  • Nikola

    27. januar 2023 | 11:33

    Bar kod na fiskalnim racunima je katastrofa, cak i kada fiksiram telefon, uspe da ocita svaki deseti racun, sve ostalo mora rucno, bez obzira iz koje radnje je racun

  • Миленко Плавшић

    27. januar 2023 | 10:58

    И сам имам проблеме са умосом и скенирањем по датака фирме"Гомекс"из зрењанина. Често пазарим код њих, ни један рачун нисам успео унети у систем за награде.

  • Sladjana

    27. januar 2023 | 10:00

    5% računa je prošlo skeniranjem,ostali računi su uneti ručno.Super,intresantna mi je na ovaj način igra.Kroz igru država vidi gde su "bagovi" sa izdavanjem novih fiskalnih računa.

    • 27. januar 2023 | 17:43

      Sladjana

      @Sladjana

      Postovana imenjakinjo, na ovaj naci drzava ne vidi nista. Videla bi kada bi postojao nacin da posaljemo te ,,fals" racune. E, to je SIVA EKONOMIJA.

  • Zoran

    27. januar 2023 | 08:41

    Predlažem da se slanje računa vrati na staro. Sakupite račune,ubacite u kovertu ,liznite kovertu i pošaljite. Lakše vam je, verovatno tako, nego da ukucate broj računa. 🤣

  • Etika

    27. januar 2023 | 07:55

    Loša je štampa na računima.Računi iz Mikromarketa ne prolaze skener.Jedva i ručno unesemo.I slova i brojevi liče.Kase im ne valjaju....

  • Ljubica

    27. januar 2023 | 06:07

    Ja sve račune unosimo ručno.Meni ne prolaze računi robne kuće Panda i kineske prodavnice iz Rakovice. Ostali računi prolaze ako se pravilno ukucaju.

  • Ivica

    27. januar 2023 | 02:01

    Nijedan racun iz nijedne radnje u krusevcu nemoze da se skenira bili to veliki marketi male radnje mesare ili bilo koja radnja to je sramota racuni se moraju kucati rucno i cekati kod koji vazi dva minuta sramota sta i koga proveravate neznam ali svoj poso neradite kako treba ni inspekcija ni poreska uprava

  • Nina

    27. januar 2023 | 01:51

    Toliko ste zakomplikovali da mi je muka i odustajem od ovog maltretiranja.

  • Branka

    27. januar 2023 | 00:46

    Racuni ne prolaze jer NULA i slovo O su iste sirine i visine na fiskalnim racunima.Malo sam se igrala, kucala dve nule i ne prolazi, zatim dva slova O i takodje ne prolazi, a slovo O i nula DA, racun uspeno prosao.Eto.....igrarije oko fiskalnih racuna!

    • 7. februar 2023 | 17:57

      Tai

      @Branka

      Nisu slovo o i nula iste sirine i visine,vidi se razlika,nula ima i crtu,pogledajte malo bolje....

  • Emilija Petković

    26. januar 2023 | 23:07

    Nisam uspela ni jedan račun da skeniram, sve sam unosila ručno.

  • Slavica sedlarevic

    26. januar 2023 | 22:54

    Instalirala sam aplikaciju ali nisam uspela da skeniram ni jedan racun...a nije u redu ovakvo učešce u ovoj igri jer nemaju svi telefone koji mogu da skeniraju a penzioneri to i ne umeju...racuni su bledi slabo se vide one oznake koje bi se mogle rucno uneti....itd...sve ovo nije u redu...kao da je igra samo za mladju populaciju...

  • Aca

    26. januar 2023 | 20:55

    Gomex ne prolaze računi,Sunce neprolaze računi.Lidl odma prolazi,Metro odma prolazi...

  • Cakacane

    26. januar 2023 | 20:40

    Aplikacija je baš bez veze. Samo sam jednom ili dva puta uspeo da skeniram račun, a mnoge sam bacio jer se ne vide dobro karakteri sa koda.

  • Немања

    26. januar 2023 | 19:46

    PERSU продавнице, 90 % скенираних рачуна не пролази. Исти ти рачуни не пролазе ни ручним уносом чак ни након 10-15-20 дана. Занимљиво

  • Slavica Calic

    26. januar 2023 | 19:36

    U 90 posto slucajeva ne mogu da skeniram kod i unosim rucno, a razlog neznam. Javljam se da se pridruzim i potvrdim da postoji problem ucitavanja koda. Pozdrav, Slavica Calic, Nis

  • Asani Dzevat

    26. januar 2023 | 19:19

    Ni jedan racun nije prosao pokusao sam vise puta da skeniram,no comment!

  • Gagi

    26. januar 2023 | 19:19

    Racuni koji se unesu rucno a ne prolaze, mislim da su falsifikat jer ti racunu ne idu u poresku.

    • 27. januar 2023 | 17:05

      Sladjana

      @Gagi

      U pravu ste.Racuni koji ni posle rucnog unosa ne prolaze su fals. Kome poslati te racune. Oni su sporni u ovoj prici a ima ih dosta. Prodavnica ,,Cvece" takozvana,,Bubica" ne prolazi.

  • Sintija

    26. januar 2023 | 19:03

    Ucestvujem u nagradnojigri, i putem aplikacije sam vise rucno unosioa kodove nego sto je skenirano. Racun bez ijedne greske, nije izguzvan nefali ni deo QR koda ali aplikacija prosto ne ucitava. Mora da se poradi na aplikaciji jer je jako nezgodno unositi rucno

  • Dragoje

    26. januar 2023 | 18:58

    Pokusao sam vise puta da skeniram racune i nisam uspeo,Tako da vise i ne pokusavam nego unosim rucno, nije mi to problem nego sam hteo da ukazem na drugi problem. Naime u jednom kiosku gde cesto kupujem nisam mogao ni jedan racun da skeniram ni rucno da ubacim podatke tj.nije prosao. Mislio sam da je do njih neka greska, medjutim na drugom kiosku u gradu kupio sam cigarete i sacekao racun rekao sam prodavacici treba mi jer igram igru uzmi racun i pobedi. Ona mi je rekla ne vredi ti nasi racuni ne mogu da se skeniraju. Pitam se zasto racuni sa kioska ne mogu da se skeniraju.

  • Gordana Skeledzija

    26. januar 2023 | 18:58

    Dobar dan,postovanje.Niti ja,niti moje cerke ne mozemo da se prijavimo za nagradnu igru,, uzmi racun i pobedi,, jer nam ne dolazi poruka sa kodom.Hvala unapred na izdvijenom vremenu i nadamo se da cete nam reci gde je greska.Pozdrav

    • 27. januar 2023 | 00:28

      Duška

      @Gordana Skeledzija

      Pošto ste odabrali mrežu npr..064 gde treba da se upise broj telefona samo nastavite da pišete broj nemojte ponavljati 064.Iz tih razloga ja nisam mogla da dobijem kod nekoliko dana.

  • Miroslav Jovanovic

    26. januar 2023 | 18:45

    Ni jedan kod nisam mogao ucitati,svaki sam morao ucitati rucno

  • Kasirka

    26. januar 2023 | 17:27

    Bitno je da svaki drugi kupac traži da mu se podeli kupovina na tri četiri računa, da bi što više poslao. Totalno bez veze i samo usporava kupovinu. Duži su redovi na kasama bez potrebe. Uz to još i traže neke dodatne račune. Ne šaljem i ne zanimaju me kvazi nagradne igre, ali i ne dajem tuđe račune nikome. Eto toliko.

  • Aleksandra

    26. januar 2023 | 17:25

    Evo kao neko ko je uneo bar 200 računa, od toga samo 2 rucno. Račun ne sme biti ni malo kriv da bi se očitao. Misterija rešena!

  • Srki

    26. januar 2023 | 17:03

    Problem nije u aplikaciji već u samom QR kodu koji je gotovo nemoguće očitati. Naime, u pozadini QR koda nalazi se link za proveru validnosti računa i to bi odlično funkcionisalo da link nije predugačak ! Link koji se kreira u pozadini ima blizu 800 karaktera te se stvara takva pikselizacija da je nemoguće očitati kod ni sa najboljim telefonom. Kada na sve to dodate termalni papir, loš otisak, gužvanje u džepu, skeniranje je nemoguća misija. Uporedite QR kod na mesečnim racunima i primetićete da se oni momentalno prepoznaju. Možete na telefonu instalirati bilo koji QR kod čitač i videćete isti rezultat kao u samoj aplikaciji. Dakle, ovo nije problem u aplikaciji već u samom QR kodu koji je ogroman i nečitljiv. Postoji jednostavno rešenje da se to prevaziđe ali je potrebno izmeniti sistem generisanja.

  • Jagoda

    26. januar 2023 | 16:44

    PRILIKOM SKENIRANJA DOBIJEM OBAVESTENJE DA KID NIJE PRONADJEN I DA UNESEM RUČNO. KAD UNESEM RUČNO IZADJE DA JE TO TAJ RAČUN . NAZIV PRODAVCA I IZNOS. DA LI JE TAKAV RAČUN VALIDAN JER MI STIGNE PORUKA DA UCESTVUJEM U NAGRADNOJ IGRI

  • Todorović Verica

    26. januar 2023 | 16:39

    Tačno je da nijedan račun nemože da se skenira , svaki unosom ručno.Ima koji nemogu da se unesu kažu da nije stiglo do uprave prihoda.I kasnije sam pokušavala ali nije uspelo..

  • Miki

    26. januar 2023 | 16:08

    Posle instalirane aplikacije počela sam da unosim račune, kod mene nijedan QR kod nije prošao. Svaki račun sam unosila ručno. Aplikacija nije baš da radi kako je opisano.

  • Boki bg

    26. januar 2023 | 16:06

    Aplikacija ne funkcionise za starije modele smart telefona sto je cista diskriminacija!!!!!!!!!!Vazno je da je priv firma ogroman novac uzela od ugovora sa drzavom

  • Mila

    26. januar 2023 | 15:56

    Sve racune sam rucno upisala i svi su prosli ali mi nije jasan Jedinstveni kod racuna sta tu da popunjavam

  • Tamara

    26. januar 2023 | 15:36

    99% racuna sam unela rucno. Primetila sam da su dva koda sa kase pri unosu u 99,9% racuna identicna. Pitanje je zasto negde nisu identicni kodovi u kasama? Ti racuni i pri rucnom unosu ne prolaze. Sledece,laz je da tu gde se pojavi greska nije uneto u poreskoj jer sam pokusavala NEDELJAMA isti racun da ukucam. Jeste li sigurni da su vam svi "klijenti" ispravni i da regularno placaju porez???? Ja tvrdim da ima puno "laznjaka". Trebalo bi se pozabaviti njima.

  • Gordana

    26. januar 2023 | 14:00

    Nisam mogla da putem smsa dobijem kod,vise puta sam pokusavala.....

    • 26. januar 2023 | 16:07

      Boki bg

      @Gordana

      Istina.Nikakav sms nestize

    • 26. januar 2023 | 17:19

      Мм

      @Gordana

      Укуцај мрежу и где је број не пишеш опет мрежу него само број

  • Vali

    26. januar 2023 | 13:49

    Ja podesila aplikaciju vise puta i ni jedan racun neskenira niti rucno mogu uneti .nazalost.odustajem od pokusavanja :(

  • Slavka

    26. januar 2023 | 13:48

    Svaki racun unet rucno, uglavnom u gluvo doba noci jer verujem da niko od nas nine penzioner pa da moze da kucka racune, naravno qr kod ucita 1 od 30... Aplikacija je dobra zamisao ali ocigledno nine dobro odradjena...

  • Ranko

    26. januar 2023 | 13:42

    Krš aplikacija. Samo 2 skenirana. Svi ostali računi su uneti ručno.

  • Dragan

    26. januar 2023 | 12:58

    Skeniranje računa je skoro nemoguća misija. Ručno unošenje je problematično kod pojedinih prodavaca. Protiv takvih sam podneo prijavu poreskoj upravi, ali odgovor nisam dobio. Verovatno ga neću ni dobiti.

    • 26. januar 2023 | 13:08

      Neko

      @Dragan

      🤣🤣🤣🤣Al si jadan🤣🤣🤣🤣🤣

  • Acko le 30

    26. januar 2023 | 12:22

    Ni jedan racun ne moze da se ocita bilo gde da se uzme nesto veliko stoji iza ovoga

  • Nesa

    26. januar 2023 | 11:20

    Bas steta uf,uf,....koje glupisti se objavljuju zar nema pametnijih stvari za objavu.

  • Mihajlo

    26. januar 2023 | 11:06

    Aplikacija je ok.Skener jeste da ne radi kako treba na klasičan način,ali sam rešio problem stavljanjem računa ispod parčeta ravnog stakla.Sad mi skenira bez problema 90%računa.

  • Milanka

    26. januar 2023 | 10:57

    Gdje da nadjem aplikaciju

  • Vu

    26. januar 2023 | 10:53

    Nije problem u aplikaciji jeć u računima. Ljudi stave račun u džep, novčanik ili torbu on se pogutva i ne može da se očita, već mora ručno da se unese. Svaki račun koji nije bio presavije po kodu aplikacija mi je učitala.

  • Duška

    26. januar 2023 | 10:44

    Mislim da je problem u lošem kvalitetu same aplikacije,jer od 50 poslatih računa samo su mi 2 prošla putem skenera.

  • абвгдђеж

    26. januar 2023 | 10:38

    Ниједан код нисам успео да скенирам, сваки мора да се ручно унесе. Ниједан рачун из Икее и Спорт Вижна није прошао, ни после више недеља и покушаја. Нешто ту није у реду, Пореско би требало да испита шта се ту дешава. Други рачуни прођу одмах после куповине.

  • Aca

    26. januar 2023 | 10:32

    Au koliko napaljenih što misle da dobiju od oviiih nešto??!?

  • Ana

    26. januar 2023 | 10:32

    Prodavnice gde smo utrošili dečije vaučere za Bg , njihove račune nije moguće ni ručno. Inače ovo je diskriminacija ljudi koji nemaju pametni telefon. Sramota

  • Squid game

    26. januar 2023 | 10:26

    Srećni dobitnik svakako treba da dokaže u izvlačenju i uručivanju nagrade kako se skenira. Ako uspe da skenira dva ili tri fiskalna računa, treba mu uručiti ključeve stana. U suprotnom, klupko sreće se odmotava dalje. Squid game

  • Brane

    26. januar 2023 | 10:26

    Za prvo kolo biće u igri oko 50 miliona računa! Samo neka bude pošteno!!!

  • Srba Ilić

    26. januar 2023 | 10:25

    Ne mogu da skeniram ni jedan račun, sve moram da unosimo ručno, čak i posle ponovnog učitavanja aplikacije. Ocena aplikacije 1+.

  • eight

    26. januar 2023 | 10:22

    Nisam imao nikakvih problema sa skeniranjem, to uopšte ne radi pa sam odustao od toga i sve uradio ručno. E tu oko ručnog unosa je bilo problema, jer neki računi ni tako ne mogu da se pošalju. U ovom momentu ima blizu četrdeset miliona poslatih računa, mojih osam komada nisu ni kap u moru. Ne daj bože ni da dobijem stan ako je neoporezovan, onda odmah na tavan mogu.

  • Nenad

    26. januar 2023 | 10:22

    Nijedan račun nisam uspeo da skeniram. Ne samo aplikacijom za nagradnu igru nego i drugim programima za skeniranje qr kodova.

  • Bajic Gordana

    26. januar 2023 | 10:18

    Da, racuni za nagradnu igru Uzmi racun i pobedi NE MOGU da se skeniraju. Sramota!!!

  • Jadrankamasic

    26. januar 2023 | 10:16

    Postovani.nemoze se skenirati.osim ako neko jako drzi papir zategnut ..mucenje..a drugi skenira ili kucam rucno,oci mi ispadnu,pa odustajem.pozdrav

  • Dejan

    26. januar 2023 | 10:06

    Skeniramje lose. Neke racune nec da prihvati ni rucno, Ali I'ma jedna mala caka npr. Racun broj BB vreme- 08:09' 51" pazite, Ovi 51" probajte ukucati 52", ja Sam Tako uspeo ukucati 3 racuna povecanjem 1" sekunde,

  • Ben

    26. januar 2023 | 10:00

    Treba malo razvući prstima da se ispeglaju neravnine i radi.ako je samo malo izgužvano ili mu fali neki deo onda nema šanse

  • Miloš

    26. januar 2023 | 09:48

    Samo račun iz Lili-ja i još jedan ne znam tačno koji sam uspeo da skeniram, ostale sve ručno

  • Fića

    26. januar 2023 | 09:47

    Ja svaki račun unosim ručno zato sto ni jedan ne može da učita Qr kod

  • Mira Paunovic

    26. januar 2023 | 09:43

    Uopste nece da ocita bar kod. Upucuje na rucni unos. Onda se desava da kaze da nije registrovan racun. Pokusam sutradan isto. Mionica

  • Rilex

    26. januar 2023 | 09:38

    Ja ne mogu uopste da se registrujem pomusao 20 puta

  • Beli

    26. januar 2023 | 09:37

    Nijedan racun ne prolazi skeniranjem, samo ručno. Naučili smo mi na lopatu, budak....🤔😂

  • Nena

    26. januar 2023 | 09:33

    Odustala sam,nažalost....nisam uspela ni sa jednim računam....

  • Dragče

    26. januar 2023 | 09:32

    Da li to može da znači da neke firme izdaju lažni "fiskalni račun" koji TO ustvari i nije? Izdaju lažni fiskalni račun. Nova crna ekonomija?!

  • Slobodan Jovanovic

    26. januar 2023 | 09:31

    Poštovani Moje iskustvo sa aplikacijom " Uzmi racun i pobebedi" je sledeće: Ni jedan račun iz bilo koje trgovine nije uspela da skenira. Sve račune sam morao ručno da unosim. Po unosu računa, ako nije bilo greške, bili bi prihvaćeni. Za razliku od nje aplikacija "Moj račun" je čitala sve račune. Moj zaključak je da ima je aplikacija malo falična. Pozdrav

  • Ilinka

    26. januar 2023 | 09:28

    Isti je slucaj i samnom nemogu da skeniram racun pise na obradi je i crvenim krsticem prekrizeno jedva sam uspela i to rucno da posaljem neki racunOvo nema smisla zaista racuni su iz apoteke iz prodavnice sa benzinske pumpe nista nemogu da posaljem .Bolje je bilo ono sa kovertom ovo zaista jako losa aplikacija ili sta vec neznam

  • Vesna

    26. januar 2023 | 09:14

    Ja uopšte ne mogu da se registrujem. Kada potpunim sva polja i kliknem na registraciju,pojavi se tekst tj. četiri kocke u koje trebam ukucati brojeve,koji mi trebaju doći putem SMS. Taj sms ne dolazi.

  • Čata

    26. januar 2023 | 09:11

    99% računa sam unela ručno pošto nisam uspela da skeniram. Aplikacija posto koliko već i taj bag je trebalo do sada ispraviti. Moja ocena aplikacije je 0. Nadam se samo da nece biti takvih bagova prilikom izvlačenja.

  • ZB

    26. januar 2023 | 09:09

    Računi Beogradske autobuske stanice BAS nemogu se uneti u aplikaciju!

  • Zoran

    26. januar 2023 | 09:02

    QR kodove zbog nemogućnosti skeniranja unosim ručno, mada pojedini računi u delu koji se ručno unosi nisu citljii

  • Srele

    26. januar 2023 | 09:02

    2,2 je veoma visoka ocena za nešto što ne radi, a o našem trošku je cela ova lutrija organizovana, pa i o trošku onih koji i ne učestvuju.

  • Gordana

    26. januar 2023 | 08:58

    Skenirala sam uspesno jedan racun svi ostali nisu skenirani pisalo je da pokusam da unesem rucno,,sad vise i ne pokusavam

  • Nedeljko

    26. januar 2023 | 08:46

    Od početka nagradne igre nijedan račun nisam mogao da skeniram već sam svaki morao da unosim ručno

    • 26. januar 2023 | 09:03

      Nina

      @Nedeljko

      Treba malo da se pomucis za taj stan, ti bi sve lako da dobijes. Vidi da trazis svima racun i da insistiras na njemu jer neces uspeti u zivotu drugacije

    • 26. januar 2023 | 10:21

      zubac

      @Nedeljko

      Sta ti naprica, je li to neka vrsta alibija za nesposobnost?

  • Ivan

    26. januar 2023 | 08:44

    Da, vecina racuna se ne moze skenirati a ko zna sta je razlog, ja verujem da je losa stampa na losima i jeftinim stampacima, ja sam do sada bukvalno svaki racun unosio rucno.

  • Nebojša Milošević

    26. januar 2023 | 08:35

    Račune koje nisam mogao poslati skeniranjem a i ručnim unosom bacio.

  • Dragan

    26. januar 2023 | 08:27

    Da.. Pola racuna sam morao rucno da unesem. Malo naporno

  • Жижа

    26. januar 2023 | 08:24

    Ја нисам имала већих проблема на ову тему.Деси се да не очита бар код у том случају ручно унесем број рачуна и све буде у реду.

  • Vera

    26. januar 2023 | 08:23

    U Valjevu ni jedan racun ne moze da se skenira, cak ni onaj iz Lidla. Uvek se spominje poreska uprava.

  • BrankoR76

    26. januar 2023 | 08:13

    Da, desavalo se da racun nije moguce skenirati , zguzvan( malo savijen racun ) nece da skenira ali uvek moze da se ukacaju brojevi. Kod nekih firmi posle par dana mozes da uneses racun , a kod nekih odmah. Kod dve velike Beogradske firme racune mi je prihvatio posle 20-25 dana. Tacno pred 15 ti u mesecu, kada rade obracun pdv-a. Sve u svemu aplikacija radi TOP. Pozdrav.

  • Sladja

    26. januar 2023 | 08:03

    Gde i kada ce biti spisak dobitnika? Zasto ne pise nigde to

    • 26. januar 2023 | 08:16

      BrankoR76

      @Sladja

      28.1.2023 je prvi krug izvlacenja . Imate na sajtu. Pozdrav.

  • Nada

    26. januar 2023 | 07:56

    Da, bilo je računa koje nisam mogla da ukucam ručno kroz aplikaciju, čak i apotekarske ustanove. Ni jedan nisam mogla da skeniram, već samo ručno unošenje

  • Олга

    26. januar 2023 | 07:52

    Ја уопште не могу да скенирам ниједан рачун,него уносим ручно,надам се да је и то уреду.Имала сам ситуације да неће одмах да прихвати,али касније прође.

  • Marijana Eror

    26. januar 2023 | 07:46

    Svaki drugi račun ne može da se skenira.

  • Zo

    26. januar 2023 | 07:09

    Ne vredi ni igrati s obzirom da kasirke u skoro svim radnjama skupe dnevno po stotine računa...

    • 26. januar 2023 | 08:16

      Duka Srbin Tenja

      @Zo

      Prvo:Pa niko vam nije kriv kada račun ostavljate na kasi. Drugo :i oni su ljudi, imaju pravo učešća Treće.: sve je u stvari sreća, samo jedan račun dobija. Koliko god da posaljes,SAMO JEDAN.

    • 26. januar 2023 | 08:27

      Vex

      @Zo

      Dok im se odštampa račun…naravno da neću uvek da čekam, pravi se gužva. Dobija samo jedan…ali više pokušaja-veća šansa, logično! Kasirke su u prednosti!

    • 26. januar 2023 | 08:47

      Ivan

      @Zo

      4 promasili ste temu ocigledno.

  • Ljiljana Mirkovic

    26. januar 2023 | 07:06

    Svaki deseti mogu da skaniram, ostale moram ručno.

  • Ok

    26. januar 2023 | 06:49

    Isto mi se dešavalo, ali ih sačuvam i probam naredni dan i očitava bez problema.

  • Dijana

    26. januar 2023 | 06:33

    Ovo je sve tačno, ja od početka imam problem sa skeniranjem svih računa, pa i sa Lidlovim.Kaže da je QR kod nečitljiv ili kad unesen ručno izbaci ovo što ste stavili u fotografijama.Ptimetila sam da mi nije prošao nijedan račun koji ima različite PF brojeve.Iskreno, pomislila sam da je aplikacija napravljena tako da nas tera da upisujemo ručno( što traje) da bi odustali od unošenja kako bi nas manje učestvovalo u nagradnoj igri.

  • Vlada

    26. januar 2023 | 05:56

    Uspem da skeniram sve račune koje nisam izgužvao.Treba malo bolje svetlo i ravna površina,i račun prolazi.Često skeniram čim izađem iz prodacnice,a obilazim ih dosta različitih i nisam još imao situaciju da moram da čekam da račun prođe poresku upravu.

  • Mama

    26. januar 2023 | 05:54

    Nisam za teoriju zavere... ili jesam... ili nisam? Uglavnom, mozak mi sam šalje signale, ne utičem razumom, koji je opet uskladišten u nekoj od ćelija. Uglavnom, Prva sezona igre je bila Test inteligencije našeg stanovnistva, ova druga sezona... ili ste svi besplatni testeri aplikacije ili odgovor na pitanje "Da li nove generacije razmišljaju isto ili slično kao i njihovi stariji gradjani...

    • 26. januar 2023 | 20:14

      Jovanka

      @Mama

      Bravo za komentar! Ko razume... shvatice! 👍

  • Mira

    26. januar 2023 | 05:51

    Aplikacija uredno otvorena,niti mogu da skeniram niti pak ručno uspeva

  • Dragana Dr

    26. januar 2023 | 05:49

    Traka za fiskalni račun nije lepo postavljena i QR kod se odštampa ukrivo ili nedovoljno jasno usled neznamkog razloga .Nije do aplikacije.

  • Ankica Kostic

    26. januar 2023 | 04:21

    Racuni ni Ideje,Lidla,Maxija takodjer ne mogu da se ni skeniraju ni rucno unesu.Mora da je do aplikacije .

  • Pitalica

    26. januar 2023 | 02:42

    Da li je bezbedno u aplikaciju unositi broj lične karte ? Ko garantuje da su uneti podaci bezbedni od hakovanja ?

  • Xx

    26. januar 2023 | 02:39

    Mene samo interesuje da li ce biti nekog namestanja za te stanove? Poucen istorijom gde je uvek bilo diskutabilno, cak i Loto, ima na youtube diskutabilno izvlacenje, mislim da ce ovo biti namesteno. Procenite sami

  • Nina

    26. januar 2023 | 01:56

    Račun za kupljene dve dukserice u prodavnici New Yorker takođe ne prihvata aplikacija Uzmi račun i pobedi, ili je račun neispravan ili nije pristigao u poresku upravu.

    • 26. januar 2023 | 07:56

      Milica

      @Nina

      Mora da je zato što su dve dukserice (jako bitna info)..da je bilo tri,prošlo bi..😉

  • Dragan

    26. januar 2023 | 01:29

    Kod mene u Beceju sve radi savrseno a imam i podosta racuna…. Vecinom iz privatnih trgovina…

  • Belzebub

    26. januar 2023 | 01:20

    Nameštaljka Ministarstva finansija!

  • Mila

    26. januar 2023 | 00:36

    Sa ni jednog telefona ne stiže kod,ne radi aplikacija ne može da se pošalje jer čekam.kod koji nema

  • Pop

    26. januar 2023 | 00:15

    Ni jedan racun nisam uspeo da skeniram, sve rucno sam morao da ucitam.... Maxi, lidl, apoteke Sunce, itd.

  • Ana

    26. januar 2023 | 00:11

    Poslala sam oko 300 racuna, ni jedan nisam uspela da skeniram..kucala sve rucno..aplikacija kao zamisljena ok..ali ovo sa skeniranjem 0..imam kamer vise neko ok i dzaba..ali dobro.

  • Aleksandar

    25. januar 2023 | 23:59

    Aplikacija je jako loša,prilikom registracije ne stiže sms kod kako bi se obavila registracija!

  • N

    25. januar 2023 | 23:53

    Unela sam do sada oko 2000 racuna-neke skeniranjem a neke rucno. Ne mogu se svi skenirati. Racuni iz prehrambeno-trgovinskih lanaca(maxi i idea) ili racuni iz velikih tekstilnih radnji(zara, mohito,H&M...) se skeniraju bez problema ali pod odredjenim uslovima. Racun bi trebalo ispraviti, to utice 30% ali najvecim delom od 70% osvetljenje. Dakle morate racune staviti tako da su jako lepo osvetljeni i da pazite da telefonom ili rukama dok skenirate ne bacite senku na racun. Veliki deo racuna koje sam rucno unela su iz manjih radnji koji se ne mogu skenirati. Vecinu unetih sam dobila iz jednog ugostiteljskog objekta i nijedan nisam uspela da skeniram. Ali....1 radnja 1 fiskalna kasa=isti PFR(sta god) kod. Idem copy-paste i unosim samo zadnje polje sa brojevima i vreme. Postoje i racuni KOJE NE MOZETE uneti. Zasto? Na svakom racuni PFR oznaka je u oba polja ista ali....kod Kineza nije. Dakle, licno sam u par kineskih radnji kupila neke drangulije za novu godinu i zamislite....samo ti racuni nisu nikako mogli da se unesu. Poreska inspekcija bi trebalo da se ozbiljno pozabavi njihovim (ne)placanjem poreza.

    • 26. januar 2023 | 08:09

      ...

      @N

      Ostavi na miru nase prijatelje kineze jel ti jasno! Nisu oni ovde da polazu tebi racune, juri i cinkari nase pametnije ti je. Ako hoces stan drukaj nase to se tako radi

    • 26. januar 2023 | 09:45

      Dragan963

      @N

      Bez problema ubacio više računa sa različitim PFR kodom! Čak i od Kineza. Doduše skoro sve ručno.

    • 26. januar 2023 | 10:35

      Ana

      @N

      Nije broj isti ne samo kod kineza nego i u radnjama gde smo imali obavezu da potrošimo dečije vaučere i nema šanse ni ručno

    • 26. januar 2023 | 10:39

      Evo primera

      @N

      Kako neko šalje račune koje nema na papiru. Copy paste pfr i samo roka minutazu. Zato i imaš 2000 računa. Pod hitno uvesti blokadu naloga koji ovo radi.

  • Ceca

    25. januar 2023 | 23:49

    Verovatno je ručno ukucana nula umesto slova o ili obrnuto, meni je ta poruka izašla i zapravo sam zamenila nulu i o, ili čak 6 i veliko g i tada je račun prošao

  • Joška

    25. januar 2023 | 23:48

    Izdati fiskalni sa jedne kase iz privatne radnje ne prolaze dok sa druge redovno mogu da skeniram. Ovi što se nemogu ni ručno uneti verovatno ide direktno vlasniku u džep porez.

  • Učiteljica

    25. januar 2023 | 23:45

    Unela sam veliki broj računa, otprilike polovinu skeniranjem a drugu polovinu ukucavanjem podataka. Samo sam imala problem sa računima iz jedne manje piljare, nisu hteli nikako da prođu. Od 3 takva računa 2 su prihvaćena nakon par dana, mislila sam da prodavac nešto mulja. Aplikacijom sam baš zadovoljna. Ranije nisam učestvovala u nagradnoj igri jer mi je bilo komplikovano da skupljam račune, čekam u redu u pošti... Ovako je brže, lakše, konfornije. Svaka čast! Od mene ocena 5/5 za aplikaciju.

    • 26. januar 2023 | 08:12

      Mara

      @Učiteljica

      Kome si ti uciteljica i koga ces ti sta da naucis majke ti. Gledaj piljaru da zatvoris inspekcijom pa mozes da crknes od srece

    • 26. januar 2023 | 08:14

      Nina

      @Učiteljica

      Auuu kakvo zlo od prosvetara, vidi da unistis naseg malog privatnika i da mu zatvoris tu bednu piljaru i obavezno u strajk jer ti mala plata. Sram te bilo!

    • 26. januar 2023 | 08:53

      Ivan

      @Učiteljica

      Naravno da ga treba zatvoriti ako kucate racune na duploj kasini ne placa porez drzavi.

  • Mica

    25. januar 2023 | 23:40

    Nekad skenira,a nekad moram rucno.Jako mora da se pazi ugao i osvetljenje.Nekoliko dana nije se moglo uci u aplikaciju.Od poje- dinih radnji nece nikako da skenira.

  • ratko

    25. januar 2023 | 23:35

    obratite paznju na nulu i slovo o nece da skenira a imam ekstra telefon!! svaki rucno

  • Dijana

    25. januar 2023 | 23:32

    Sta god kupujem ne uzimam racun uopste, obicno kazem trgovcu ne igram namestene igre na srecu. Muljalo se sa kovertima a sad mogu zamisliti, pa me to ne zanima. Racun uzimam samo ako kupujem nesto sto ima garanciju pa zbog vazenja garancije inace ni tad ne bi uzimala. Samo se vi igrajte, srecno svima.

  • Tajfun

    25. januar 2023 | 23:30

    Kod mene radi bez problema od prvog dana.

  • Globalista

    25. januar 2023 | 23:25

    Srbi uvek nadju nacin da prevare drzavu pa je tako i sa racunima, postoji firma koja dodje i podesi kasu tako da svaki drugi racun ne ide u poresku upravu. pozz

  • Tanja Djozic

    25. januar 2023 | 23:24

    Na mom telefonu ,koji je novije generacije ,racuni ne prolaze Isto iskustvo ima i moja sestra ,otac mnogo puta mi se prilikom rucnog unosa prikazala bas ta poruka da racun nije stigao u poresku upravu Sumnjam u verodostojnost tih racuna

  • Bosko

    25. januar 2023 | 23:21

    Ni moj ni telefon moje supruge ne mogu da ocitaju ni jedan racun kako da dobijem stan ako ne ucestvujem

    • 26. januar 2023 | 08:18

      Jeca

      @Bosko

      Jadan ti, dobices u zivotu sve sto si zasluzio ne brini, onaj gore deli samo po zasluzi

  • Dac

    25. januar 2023 | 23:15

    Mali je broj racuna koje mogu da skeniram...

  • Sinisa

    25. januar 2023 | 23:12

    Svega 2 racuna sam skenirao a ostalo unosim rucno

  • bb

    25. januar 2023 | 23:10

    Svaki bez problema ako nije izgužvan. Promenite telefone bacite te krševe.

    • 25. januar 2023 | 23:39

      Don

      @bb

      Majstore iphone 13 imam i ni jedan racun nisam mogao da skeniram. Ne lozi se!

    • 26. januar 2023 | 00:13

      Pop

      @bb

      Aki je Ajfon za tebe krš, onda si ti 🐴

    • 26. januar 2023 | 02:09

      Pametni

      @bb

      Tel. mi je odlican, ali juce sa prvi put imala problem sa skeniranjem racuna iz Maxi-ja i jedne apotekarsje ustanove.

  • Sinisa Matijevic

    25. januar 2023 | 23:10

    Imam poteškoća ako racun nije skroz ravan neće uopšte da ga učita i mora se unosi ručno i ima par objekata u vrnjackoj banji koji kaže da nisu registrovani u poreskoj a imaju firme

  • Mili

    25. januar 2023 | 23:07

    To nije istina,svaki račun koji sam imala je prošao,neki skeniranjem koda a neki sa ručno unesenim podacima.Funkcioniše kao švajcarski sat.

  • Bezimeni

    25. januar 2023 | 23:05

    Aplikaciju sam koristio normalno,ali već nedelju dana aplikaciju ne mogu da aktiviram! U čemu je problem?

  • Dragana Denić

    25. januar 2023 | 23:04

    Retko koji račun hoće da se skenira moram ručno da unosim

  • Željko

    25. januar 2023 | 23:01

    Moj telefon od 200€ uspešno skenira tek svaki 5 račun, dok ženin od 1200€ sa mnogo boljom kamerom skinira sve račune. Problem je u samom QR kodu na računu koji je previše kompleksan, odnosno sadrži previše, po meni nepotrebnih, podataka na maloj površini, pa je potrebna mnogo kvalitetna kamera visoke rezolucije, odnosnl skupi telefon, za čitanje takvog koda. Zato, sirotinjo, zasuči rukave i unosi ručno.

    • 25. januar 2023 | 23:19

      bb

      @Željko

      Ja im lepo napisao da bace krševe i da je do optike a oni minuse.

    • 26. januar 2023 | 00:14

      Milan

      @Željko

      Nisu sirotinja oni koje prozivaš jer nemaju telefone od 1200 Evra, već ti koji si siromašan sa inteligencijom. Te komplekse više vrednosti leči na nekom drugom mestu.

    • 26. januar 2023 | 05:52

      Vlada

      @Željko

      Neki telefoni od 200 evra imaju bolju kameru nego oni od 1200 evra,samo ne treba biti slepac i plaćati debelo srebrna slova šljamsunga ili još glupaviji i skuplji ios na iphone-u.Svi se oni prave u Kini,od Kineskih komponenti,sklapaju ih kineske ruke,za iste plate.

  • Kika

    25. januar 2023 | 22:57

    Ni jedan racun od peronske karte na BAS stanici u Bg nece da prodje, znaci porez ne placaju, a peronsku za bus do zarkova naplacuju 199 (umesto55) kao da ides medjunarodnom linijom a ne lokalnom 581 :)

  • KIZAMI022

    25. januar 2023 | 22:54

    eFakture ne rade i padaju, i danas je 10 minuta servis bio nedostupan, a ne ovo da radi uredno...

  • Maja

    25. januar 2023 | 22:53

    Sve račune sam uspela da skeniram i za mene je ova aplikacija otkrovenje, koliko sve brzo radi Sve pohvale

  • Srbijanka

    25. januar 2023 | 22:51

    Ovo je nagradna igra za tajkune. Čista diskriminacija. Šta da rade penzioneri i siromašni koji ne znaju i nemaju mobilne. Ovo je nepravda. Čekamo reakciju AV pod hitno.

    • 25. januar 2023 | 23:40

      Don

      @Srbijanka

      Kad do penzije niste dobili sada vam ni ne treba!

    • 26. januar 2023 | 10:04

      Penzioner

      @Srbijanka

      Ne lupaj, da je svake godine a ne meseca ili dana bar nešto naučio imao bi bar neko znanje. Ja sam 12 god. u penziji i dalje učim, ne dam da me tehnologija zaobidje.

  • Larva

    25. januar 2023 | 22:47

    Kupite normalan telefon, pa će da vam radi skeniranje. Nemojte da štedite na sebi. Ja sam uneo preko 2000 računa bez ikakvih problema!

  • Ana

    25. januar 2023 | 22:46

    Nijedan skeniran, svi uneti ručno.

  • Mima

    25. januar 2023 | 22:45

    Sve sam račune unosila ručno a iz manjih prodavnica ne prihvata ni ručno,ja mislim da mnogi nisu promenili kase i da tu nesto ne štima sa poreskom,nešto muljaju vlasnici radnji.

    • 26. januar 2023 | 01:20

      Killian

      @Mima

      Sram te bilo, opet mali biznisi, sitni privatnici krivi. Samo je država top?🐑

  • Svetlana

    25. januar 2023 | 22:43

    Računi sportskih radnja Djak, Sport vision takodje ne prolaze, kao ni računi gde je PFR 1. i 2. dela različita kombinacija brojeva i slova, kako scan tako i ručno. Scan inače skoro pa nikad ne prolazi

    • 25. januar 2023 | 23:47

      Bosa

      @Svetlana

      Slažem se u potpunosti

    • 26. januar 2023 | 03:52

      ripli

      @Svetlana

      i ja isto mislio .. onda sam uzeo lupu .. oci vide N . . a sa lupom H .. prodje posle racun .. .

    • 26. januar 2023 | 09:52

      Dragan963

      @Svetlana

      Bez problema ubacio više računa gde je PFR kod različitih podataka u poljima 1 i 2. Neki prošli skeniranjem a neki ručno.

  • Dzesika

    25. januar 2023 | 22:43

    Vecinu racuna nisam uspela ni da skeniram, ni rucno da unesem... Aplikacija je za 1

  • Miroslav

    25. januar 2023 | 22:35

    Svaki račun unosim ručno...nijednom nije hteo da skenira!!

    • 25. januar 2023 | 22:46

      ZoxiNS

      @Miroslav

      Previse je osetljivo. Nemoj da savijas racun na mestu gde je QR kod. Racun stavi na sto, izravnaj ga,...i kada skeniras, odalji telefon i probaj da telefon drzis paralelno sa samim racunom. Meni radi u 95% slucajeva. Racune uz pomoc QR koda placam vec zadnjih par godina. Samo prinesem, vec je skenirao. Ne znam sta je ovde problem. Da li je QR kod problem ili njihov skener koji nije bas tolerantan na bilo kakvu savijenu liniji ma racunu.

  • STEVKA

    25. januar 2023 | 22:34

    U Ivanjici veoma mali broj racuna mogu da se skeniraju ali rucnim unosenjem racuna veci broj prolazi ali ima i onih koji ne prolaze ni rucnim unosom racuna

  • Danijela

    25. januar 2023 | 22:26

    Igram i nemam nikakvih problema sa aplikacijom.Svi računi prodju 🙂

  • Bb

    25. januar 2023 | 22:25

    Problem sa skeniranjem, račun nesme da bude izgužvan ili deformisan, mora da bude potpuno ravan da bi optika mogla da očita kod.

  • Milan

    25. januar 2023 | 22:24

    Aplikacija je teško đubre. Od 10 računa, očita jedva 2-3, ostale moram da unosim ručno. Ne znam da li je problem skeniranja do izuzetno loše implementacije programa ili još gore zamišljenog QR-koda, koji je ogroman i četvrtast umesto da bude normalan bar-kod. U svakom slučaju, ko god je zadužen za ovo, zaslužuje ocenu 1.

  • Dragana

    25. januar 2023 | 22:20

    Aplikacija "0" možda 3-4 računa sam uspela skenirati ostale sam morala ručno!

  • Dr Anja

    25. januar 2023 | 21:45

    Skenirana samo 4 računa,ostali rucno uneti,losa aplikacija,ocena jedva 2,popravite za sledeci put!!!

  • Ivan Markovic

    25. januar 2023 | 21:44

    Nijedan racun nemogu da skeniram. Nije vazno iz koje je prodavnice. Rucno kad ga unesem prihvati ga odma.

  • Dend

    25. januar 2023 | 21:43

    Što veća materijalna kriza to veći broj nagradnih igara, treba narod zaluđivati ?

  • Jelena

    25. januar 2023 | 21:27

    Moze da se skenira, ali samo polako i ne sme da se pomera telefon ni milimetar! Jako je losa aplikacija, moze to mnogo bolje! Koliko ja znam imamo pregrst IT strucnjaka....

  • Iva

    25. januar 2023 | 21:18

    Nikada ne uzimam racun

    • 25. januar 2023 | 21:30

      Kalabic

      @Iva

      Uvek treba,cak I kad ga je ne kucaju da I'm se trazi,da ga izdaju

  • Ivan

    25. januar 2023 | 21:16

    Skeniram svaki deseti račun čak i kad je savršeno odštampan.

  • Cccc

    25. januar 2023 | 21:16

    Samo sam prvi racun koji sam poslala uspela da skeniram a ostale sve morala rucno da unesem

  • Janko

    25. januar 2023 | 21:15

    A gde mogu da prijavim lokale sto ne izdaju fiskalne racune? Hvala

  • Eee ovnovi

    25. januar 2023 | 21:15

    Pazite da ne dobijete...

  • Gradjani

    25. januar 2023 | 21:10

    Se žale na iznos računa najviše !

  • Simka

    25. januar 2023 | 21:09

    Moja koleginica pretvorila svoj zivot u skeniranje racuna.

  • Boris

    25. januar 2023 | 20:59

    Od 40 racuna mogu da skenira 2,pa sam prinudjen da ih ručno unosim

  • Scipion

    25. januar 2023 | 20:57

    Требало би да се промене правила: Ко успе да скенира код добије гајбу.

  • Dragan

    25. januar 2023 | 20:53

    Nisam mogo ni jedan da skeniram. Moro sam rucno da unosim brojeve. I necu vise. Losa aplikacija. Moja ocena 2. I to je mnogo.

  • Racuncic

    25. januar 2023 | 20:47

    Od 20 racuna moguce je samo 2 skenirati i ako su u potpunosti novi, neizguzvani..

    • 25. januar 2023 | 22:22

      Strikan

      @Racuncic

      Od 50-ak nijedan nisam mogao da skeniram. Prema pregledu QR kodova izgleda da nije unesen tekst. Ko to treba da uradi, vlasnik uredjaja ili Poreska.

    • 27. januar 2023 | 13:27

      Todorovic Dosta

      @Racuncic

      Ja skeniram svaki koji nije izguzvan,ko nemoze to je do racuna ne do aplikacije,skenera I td. Uzmi racun probaj skenirati ako nece ubacite rucno I bice sve ok. Ja sam poslala milion bez problema🙂