Meni se dva puta desilo, da skeniram račun i piše da je račun već iskorišćen! 😱 Kako i ko je iskoristio ne znam ali palo mi je na pamet da su u toj radnji skenirali moj račun na neki način🤔
Ni jedan racun iz DIS-a ne moze da se posalje. Ne moze da se skenira, a kada se unesu kodovi piše da je neuspešna prijava racuna ili da racun nije stigao u Poresku upravu. Nakon pet dana, kako ste istakli, koliko je rok da stignu u Poresku, opet ne mogu da se posalju.
Svako slovo i cifra upisani kako treba. Racuni iz ostalih prodavnica, takodje uneti rucno, sve kako treba.
Veliki problemi sa očitavanjem kodova , od možda blizu 300 fiskalnih računa , jedva da je očitano tridesetak.Samo traži ručno unošenje podataka. Veoma slaba efikasnost aplikacije.
Poslao sam oko 70 racuna a uspeo sam da skeniram samo jedan!Sve sam morao da unesem rucno!Ovo sa skeniranjem je odlicna zamisao samo ne radi!Poradite na tome jer rucni unos je nepotrebno pesacenje pored QR koda!Hvala vam!
95% računa je nemoguće skenirati, a pojedini ne mogu biti prihvaćeni ni ručnim unosom. Šta može da se desi sa računom Sport Vision od 12.01 2023.(BPW9S83F-T84XL200-3315-12H 59MIN 10SEC)?Koliko treba vremena da bude poslat i obrađen u Poreskoj upravi?Po zakonu, mislim 5 dana da bude poslat u poresko ili se varam! Isto je i sa Zlatni horizont, Obalski radnika 39,Best Price, Obalski radnika 43...hvala
Nije samo nemoguce skeniranje vec ni kada se rucno unese sto imate mogucnost u aplikaciji,isto nije moguce.Pitala sam na postojeci mejl a dobila odgovor sta je igra ,,uzmi racun i pobedi,,.Znaci bez odgovora.Ono sto sam primetila je da su to uvek racuni istih prodavnica nekih 30 -tak koje sam bacila.Vise puta pokusala kasnije ali kako nije bilo ni tada moguce bacila sam.U prodavnici u kojoj ima dve kase skapirala da sa jedne mozes odmah da posaljes a sa druge nikako.
Nama se desava da nemozemo ni da skeniramo ni rucno da unesemo racune iz marketa "Spin" u Leskovcu. Neznama kakva je to fora. Druge racune ako nece skeniranje, hoce rucno. Neznam kome da prijavimo.
Od oko sto fiskalnih možda sam uspeo 3 da skeniram. Tako da sam uneo još nekoliko ručno i to je sve,netreba mi stan. A nadam se sa ovim unetimda će me izvući.
Bar kod na fiskalnim racunima je katastrofa, cak i kada fiksiram telefon, uspe da ocita svaki deseti racun, sve ostalo mora rucno, bez obzira iz koje radnje je racun
И сам имам проблеме са умосом и скенирањем по
датака фирме"Гомекс"из зрењанина.
Често пазарим код њих,
ни један рачун нисам успео
унети у систем за награде.
5% računa je prošlo skeniranjem,ostali računi su uneti ručno.Super,intresantna mi je na ovaj način igra.Kroz igru država vidi gde su "bagovi" sa izdavanjem novih fiskalnih računa.
Predlažem da se slanje računa vrati na staro. Sakupite račune,ubacite u kovertu ,liznite kovertu i pošaljite. Lakše vam je, verovatno tako, nego da ukucate broj računa. 🤣
Nijedan racun iz nijedne radnje u krusevcu nemoze da se skenira bili to veliki marketi male radnje mesare ili bilo koja radnja to je sramota racuni se moraju kucati rucno i cekati kod koji vazi dva minuta sramota sta i koga proveravate neznam ali svoj poso neradite kako treba ni inspekcija ni poreska uprava
Racuni ne prolaze jer NULA i slovo O su iste sirine i visine na fiskalnim racunima.Malo sam se igrala, kucala dve nule i ne prolazi, zatim dva slova O i takodje ne prolazi, a slovo O i nula DA, racun uspeno prosao.Eto.....igrarije oko fiskalnih racuna!
Instalirala sam aplikaciju ali nisam uspela da skeniram ni jedan racun...a nije u redu ovakvo učešce u ovoj igri jer nemaju svi telefone koji mogu da skeniraju a penzioneri to i ne umeju...racuni su bledi slabo se vide one oznake koje bi se mogle rucno uneti....itd...sve ovo nije u redu...kao da je igra samo za mladju populaciju...
U 90 posto slucajeva ne mogu da skeniram kod i unosim rucno, a razlog neznam.
Javljam se da se pridruzim i potvrdim da postoji problem ucitavanja koda.
Pozdrav,
Slavica Calic, Nis
U pravu ste.Racuni koji ni posle rucnog unosa ne prolaze su fals. Kome poslati te racune. Oni su sporni u ovoj prici a ima ih dosta. Prodavnica ,,Cvece" takozvana,,Bubica" ne prolazi.
Ucestvujem u nagradnojigri, i putem aplikacije sam vise rucno unosioa kodove nego sto je skenirano. Racun bez ijedne greske, nije izguzvan nefali ni deo QR koda ali aplikacija prosto ne ucitava. Mora da se poradi na aplikaciji jer je jako nezgodno unositi rucno
Pokusao sam vise puta da skeniram racune i nisam uspeo,Tako da vise i ne pokusavam nego unosim rucno, nije mi to problem nego sam hteo da ukazem na drugi problem. Naime u jednom kiosku gde cesto kupujem nisam mogao ni jedan racun da skeniram ni rucno da ubacim podatke tj.nije prosao. Mislio sam da je do njih neka greska, medjutim na drugom kiosku u gradu kupio sam cigarete i sacekao racun rekao sam prodavacici treba mi jer igram igru uzmi racun i pobedi. Ona mi je rekla ne vredi ti nasi racuni ne mogu da se skeniraju. Pitam se zasto racuni sa kioska ne mogu da se skeniraju.
Dobar dan,postovanje.Niti ja,niti moje cerke ne mozemo da se prijavimo za nagradnu igru,, uzmi racun i pobedi,, jer nam ne dolazi poruka sa kodom.Hvala unapred na izdvijenom vremenu i nadamo se da cete nam reci gde je greska.Pozdrav
Pošto ste odabrali mrežu npr..064 gde treba da se upise broj telefona samo nastavite da pišete broj nemojte ponavljati 064.Iz tih razloga ja nisam mogla da dobijem kod nekoliko dana.
Bitno je da svaki drugi kupac traži da mu se podeli kupovina na tri četiri računa, da bi što više poslao. Totalno bez veze i samo usporava kupovinu. Duži su redovi na kasama bez potrebe. Uz to još i traže neke dodatne račune. Ne šaljem i ne zanimaju me kvazi nagradne igre, ali i ne dajem tuđe račune nikome. Eto toliko.
Problem nije u aplikaciji već u samom QR kodu koji je gotovo nemoguće očitati. Naime, u pozadini QR koda nalazi se link za proveru validnosti računa i to bi odlično funkcionisalo da link nije predugačak ! Link koji se kreira u pozadini ima blizu 800 karaktera te se stvara takva pikselizacija da je nemoguće očitati kod ni sa najboljim telefonom. Kada na sve to dodate termalni papir, loš otisak, gužvanje u džepu, skeniranje je nemoguća misija. Uporedite QR kod na mesečnim racunima i primetićete da se oni momentalno prepoznaju. Možete na telefonu instalirati bilo koji QR kod čitač i videćete isti rezultat kao u samoj aplikaciji.
Dakle, ovo nije problem u aplikaciji već u samom QR kodu koji je ogroman i nečitljiv. Postoji jednostavno rešenje da se to prevaziđe ali je potrebno izmeniti sistem generisanja.
PRILIKOM SKENIRANJA DOBIJEM OBAVESTENJE DA KID NIJE PRONADJEN I DA UNESEM RUČNO.
KAD UNESEM RUČNO IZADJE DA JE TO TAJ RAČUN . NAZIV PRODAVCA I IZNOS.
DA LI JE TAKAV RAČUN VALIDAN JER MI STIGNE PORUKA DA UCESTVUJEM U NAGRADNOJ IGRI
Tačno je da nijedan račun nemože da se skenira , svaki unosom ručno.Ima koji nemogu da se unesu kažu da nije stiglo do uprave prihoda.I kasnije sam pokušavala ali nije uspelo..
Posle instalirane aplikacije počela sam da unosim račune, kod mene nijedan QR kod nije prošao. Svaki račun sam unosila ručno.
Aplikacija nije baš da radi kako je opisano.
Aplikacija ne funkcionise za starije modele smart telefona sto je cista diskriminacija!!!!!!!!!!Vazno je da je priv firma ogroman novac uzela od ugovora sa drzavom
99% racuna sam unela rucno.
Primetila sam da su dva koda sa kase pri unosu u 99,9% racuna identicna.
Pitanje je zasto negde nisu identicni kodovi u kasama? Ti racuni i pri rucnom unosu ne prolaze.
Sledece,laz je da tu gde se pojavi greska nije uneto u poreskoj jer sam pokusavala NEDELJAMA isti racun da ukucam.
Jeste li sigurni da su vam svi "klijenti" ispravni i da regularno placaju porez????
Ja tvrdim da ima puno "laznjaka".
Trebalo bi se pozabaviti njima.
Svaki racun unet rucno, uglavnom u gluvo doba noci jer verujem da niko od nas nine penzioner pa da moze da kucka racune, naravno qr kod ucita 1 od 30... Aplikacija je dobra zamisao ali ocigledno nine dobro odradjena...
Skeniranje računa je skoro nemoguća misija. Ručno unošenje je problematično kod pojedinih prodavaca. Protiv takvih sam podneo prijavu poreskoj upravi, ali odgovor nisam dobio. Verovatno ga neću ni dobiti.
Aplikacija je ok.Skener jeste da ne radi kako treba na klasičan način,ali sam rešio problem stavljanjem računa ispod parčeta ravnog stakla.Sad mi skenira bez problema 90%računa.
Nije problem u aplikaciji jeć u računima. Ljudi stave račun u džep, novčanik ili torbu on se pogutva i ne može da se očita, već mora ručno da se unese. Svaki račun koji nije bio presavije po kodu aplikacija mi je učitala.
Ниједан код нисам успео да скенирам, сваки мора да се ручно унесе.
Ниједан рачун из Икее и Спорт Вижна није прошао, ни после више недеља и покушаја. Нешто ту није у реду, Пореско би требало да испита шта се ту дешава. Други рачуни прођу одмах после куповине.
Prodavnice gde smo utrošili dečije vaučere za Bg , njihove račune nije moguće ni ručno.
Inače ovo je diskriminacija ljudi koji nemaju pametni telefon.
Sramota
Srećni dobitnik svakako treba da dokaže u izvlačenju i uručivanju nagrade kako se skenira. Ako uspe da skenira dva ili tri fiskalna računa, treba mu uručiti ključeve stana. U suprotnom, klupko sreće se odmotava dalje. Squid game
Nisam imao nikakvih problema sa skeniranjem, to uopšte ne radi pa sam odustao od toga i sve uradio ručno. E tu oko ručnog unosa je bilo problema, jer neki računi ni tako ne mogu da se pošalju. U ovom momentu ima blizu četrdeset miliona poslatih računa, mojih osam komada nisu ni kap u moru. Ne daj bože ni da dobijem stan ako je neoporezovan, onda odmah na tavan mogu.
Skeniramje lose. Neke racune nec da prihvati ni rucno, Ali I'ma jedna mala caka npr. Racun broj BB vreme- 08:09' 51" pazite, Ovi 51" probajte ukucati 52", ja Sam Tako uspeo ukucati 3 racuna povecanjem 1" sekunde,
Poštovani
Moje iskustvo sa aplikacijom " Uzmi racun i pobebedi" je sledeće:
Ni jedan račun iz bilo koje trgovine nije uspela da skenira. Sve račune sam morao ručno da unosim. Po unosu računa, ako nije bilo greške, bili bi prihvaćeni.
Za razliku od nje aplikacija "Moj račun" je čitala sve račune.
Moj zaključak je da ima je aplikacija malo falična.
Pozdrav
Isti je slucaj i samnom nemogu da skeniram racun pise na obradi je i crvenim krsticem prekrizeno jedva sam uspela i to rucno da posaljem neki racunOvo nema smisla zaista racuni su iz apoteke iz prodavnice sa benzinske pumpe nista nemogu da posaljem .Bolje je bilo ono sa kovertom ovo zaista jako losa aplikacija ili sta vec neznam
Ja uopšte ne mogu da se registrujem. Kada potpunim sva polja i kliknem na registraciju,pojavi se tekst tj. četiri kocke u koje trebam ukucati brojeve,koji mi trebaju doći putem SMS. Taj sms ne dolazi.
99% računa sam unela ručno pošto nisam uspela da skeniram. Aplikacija posto koliko već i taj bag je trebalo do sada ispraviti. Moja ocena aplikacije je 0. Nadam se samo da nece biti takvih bagova prilikom izvlačenja.
Olivera
Pojedine fiskalne račune iz supermarketa Per Su ne mogu da ubacim PFR broj ,sistem ih ne prepoznaje
Podelite komentar
Zorandjoković
Poštovanje i meni ne može da skenira kod za nagradnu igru uzmi račun i pobedi ne znam u čemu je greška
Podelite komentar
Zaklina
Naravno da baguje aplikacija,ne da se skenirati vecina racuna,sto nisu dali nekom talentovanom detetu da uradi aplikaciju,ne bi bilo greske!Sramota!
Podelite komentar
Svetlana
Računi iz gomeksa nemogu poslati ni ručno. Tu mi nije jasno da ima dva različita koda kod svih drugih i prvi i drugi kod su isti.
Podelite komentar
Vesna Ćalić
Nije samo dis u pitanju od 15 računa nijedan nije mogao da se skenira a bar pola nije stiglo u poresku upravu ni posle 5 dana,ne razumem,pozdrav
Podelite komentar
Boba
Kako to da baš u slučaju jedne od retkih domaćih trgovina postoji problem sa poreskom administracijom? Očigledno miniranje!
Podelite komentar
Mara
Aplikacija radi top. Nisam imala ni jedan problem sa unosom racuna. Od oko 100 racuna koje sam poslala mozda 5 nije htelo da skenira.
Podelite komentar
Sanja
Meni se dva puta desilo, da skeniram račun i piše da je račun već iskorišćen! 😱 Kako i ko je iskoristio ne znam ali palo mi je na pamet da su u toj radnji skenirali moj račun na neki način🤔
Podelite komentar
Tai
@Sanja
Nisu mogli u radnji da Vam skeniraju kad Vam odmah daju,moguće da je skeniranje prvi put uspelo ali niste obratili paznju.
Podelite komentar
Saki
Svaki 15 kod je mogao da se ocita, uglavnom sam rucno unosila brojeve.
Podelite komentar
Milan
Račun iz kineske prodavnice ne može ni da se skenira, ni ručno unese...slučajno?
Podelite komentar
Jelena
Ni jedan racun iz DIS-a ne moze da se posalje. Ne moze da se skenira, a kada se unesu kodovi piše da je neuspešna prijava racuna ili da racun nije stigao u Poresku upravu. Nakon pet dana, kako ste istakli, koliko je rok da stignu u Poresku, opet ne mogu da se posalju. Svako slovo i cifra upisani kako treba. Racuni iz ostalih prodavnica, takodje uneti rucno, sve kako treba.
Podelite komentar
Miomir Dimitrijević
Veliki problemi sa očitavanjem kodova , od možda blizu 300 fiskalnih računa , jedva da je očitano tridesetak.Samo traži ručno unošenje podataka. Veoma slaba efikasnost aplikacije.
Podelite komentar
Pisar Rozalija
Ista situacija, bezuspešno skeniranje nekih računa!
Podelite komentar
Bogdanka Habajec
Sve racune sam unela rucno,QR kod ne funkcionise
Podelite komentar
Milan
Poslao sam oko 70 racuna a uspeo sam da skeniram samo jedan!Sve sam morao da unesem rucno!Ovo sa skeniranjem je odlicna zamisao samo ne radi!Poradite na tome jer rucni unos je nepotrebno pesacenje pored QR koda!Hvala vam!
Podelite komentar
Marija
I ja sam imala problem da skeniram racun ali sam se snasla. Staklo ili providna plastika da racun bude ravan i skenira bez problema.
Podelite komentar
Olga
Ni jedan racun nisam mogla poslati od skroz dobre pekare
Podelite komentar
Zoka
Od preko 20 računa nijedan nije mogao da se skenira a samo 2 sam uspela ručno da unesem,svi ostali su pisali da je neuspešna prijava.
Podelite komentar
Olivera Karić-Nikolić
95% računa je nemoguće skenirati, a pojedini ne mogu biti prihvaćeni ni ručnim unosom. Šta može da se desi sa računom Sport Vision od 12.01 2023.(BPW9S83F-T84XL200-3315-12H 59MIN 10SEC)?Koliko treba vremena da bude poslat i obrađen u Poreskoj upravi?Po zakonu, mislim 5 dana da bude poslat u poresko ili se varam! Isto je i sa Zlatni horizont, Obalski radnika 39,Best Price, Obalski radnika 43...hvala
Podelite komentar
Ja
Nije samo nemoguce skeniranje vec ni kada se rucno unese sto imate mogucnost u aplikaciji,isto nije moguce.Pitala sam na postojeci mejl a dobila odgovor sta je igra ,,uzmi racun i pobedi,,.Znaci bez odgovora.Ono sto sam primetila je da su to uvek racuni istih prodavnica nekih 30 -tak koje sam bacila.Vise puta pokusala kasnije ali kako nije bilo ni tada moguce bacila sam.U prodavnici u kojoj ima dve kase skapirala da sa jedne mozes odmah da posaljes a sa druge nikako.
Podelite komentar
Liljana
Nama se desava da nemozemo ni da skeniramo ni rucno da unesemo racune iz marketa "Spin" u Leskovcu. Neznama kakva je to fora. Druge racune ako nece skeniranje, hoce rucno. Neznam kome da prijavimo.
Podelite komentar
Rudolf
Samo sam jedan račun skenirao, ostale uneo ručno NEĆE. A Lidl ni pod razno-ponekad ni ručno
Podelite komentar
Dusan
Od oko sto fiskalnih možda sam uspeo 3 da skeniram. Tako da sam uneo još nekoliko ručno i to je sve,netreba mi stan. A nadam se sa ovim unetimda će me izvući.
Podelite komentar
Radmila
Svaki maltene kod mi se ocitao i ako nije unesem rucno i pise mi da je uspesna prijava
Podelite komentar
Draga
U gomex trgovinama nijedan dobijen racun nemoze da se skenira cak ni rucno da se unese
Podelite komentar
Srdjan Stojanovic
Nijedan račun nismo uspeli da skeniramo, supruga i ja, većinom su iz lidl-a. Oko 30-tak računa smo probali
Podelite komentar
Stevo
Računi ne mogu da se skeniraju
Podelite komentar
Ljuba
U Vrscu racuni iz DISA LIDLA I NISA NEMOGU DA SE SKENIRAJU DOK OSTALI MOGU PDMAH PO IZLASKU IZ OBJEKTA
Podelite komentar
Nikola
Bar kod na fiskalnim racunima je katastrofa, cak i kada fiksiram telefon, uspe da ocita svaki deseti racun, sve ostalo mora rucno, bez obzira iz koje radnje je racun
Podelite komentar
Миленко Плавшић
И сам имам проблеме са умосом и скенирањем по датака фирме"Гомекс"из зрењанина. Често пазарим код њих, ни један рачун нисам успео унети у систем за награде.
Podelite komentar
Sladjana
5% računa je prošlo skeniranjem,ostali računi su uneti ručno.Super,intresantna mi je na ovaj način igra.Kroz igru država vidi gde su "bagovi" sa izdavanjem novih fiskalnih računa.
Podelite komentar
Sladjana
@Sladjana
Postovana imenjakinjo, na ovaj naci drzava ne vidi nista. Videla bi kada bi postojao nacin da posaljemo te ,,fals" racune. E, to je SIVA EKONOMIJA.
Podelite komentar
Zoran
Predlažem da se slanje računa vrati na staro. Sakupite račune,ubacite u kovertu ,liznite kovertu i pošaljite. Lakše vam je, verovatno tako, nego da ukucate broj računa. 🤣
Podelite komentar
Etika
Loša je štampa na računima.Računi iz Mikromarketa ne prolaze skener.Jedva i ručno unesemo.I slova i brojevi liče.Kase im ne valjaju....
Podelite komentar
Ljubica
Ja sve račune unosimo ručno.Meni ne prolaze računi robne kuće Panda i kineske prodavnice iz Rakovice. Ostali računi prolaze ako se pravilno ukucaju.
Podelite komentar
Ivica
Nijedan racun iz nijedne radnje u krusevcu nemoze da se skenira bili to veliki marketi male radnje mesare ili bilo koja radnja to je sramota racuni se moraju kucati rucno i cekati kod koji vazi dva minuta sramota sta i koga proveravate neznam ali svoj poso neradite kako treba ni inspekcija ni poreska uprava
Podelite komentar
Nina
Toliko ste zakomplikovali da mi je muka i odustajem od ovog maltretiranja.
Podelite komentar
Branka
Racuni ne prolaze jer NULA i slovo O su iste sirine i visine na fiskalnim racunima.Malo sam se igrala, kucala dve nule i ne prolazi, zatim dva slova O i takodje ne prolazi, a slovo O i nula DA, racun uspeno prosao.Eto.....igrarije oko fiskalnih racuna!
Podelite komentar
Tai
@Branka
Nisu slovo o i nula iste sirine i visine,vidi se razlika,nula ima i crtu,pogledajte malo bolje....
Podelite komentar
Emilija Petković
Nisam uspela ni jedan račun da skeniram, sve sam unosila ručno.
Podelite komentar
Slavica sedlarevic
Instalirala sam aplikaciju ali nisam uspela da skeniram ni jedan racun...a nije u redu ovakvo učešce u ovoj igri jer nemaju svi telefone koji mogu da skeniraju a penzioneri to i ne umeju...racuni su bledi slabo se vide one oznake koje bi se mogle rucno uneti....itd...sve ovo nije u redu...kao da je igra samo za mladju populaciju...
Podelite komentar
Aca
Gomex ne prolaze računi,Sunce neprolaze računi.Lidl odma prolazi,Metro odma prolazi...
Podelite komentar
Cakacane
Aplikacija je baš bez veze. Samo sam jednom ili dva puta uspeo da skeniram račun, a mnoge sam bacio jer se ne vide dobro karakteri sa koda.
Podelite komentar
Немања
PERSU продавнице, 90 % скенираних рачуна не пролази. Исти ти рачуни не пролазе ни ручним уносом чак ни након 10-15-20 дана. Занимљиво
Podelite komentar
Slavica Calic
U 90 posto slucajeva ne mogu da skeniram kod i unosim rucno, a razlog neznam. Javljam se da se pridruzim i potvrdim da postoji problem ucitavanja koda. Pozdrav, Slavica Calic, Nis
Podelite komentar
Asani Dzevat
Ni jedan racun nije prosao pokusao sam vise puta da skeniram,no comment!
Podelite komentar
Gagi
Racuni koji se unesu rucno a ne prolaze, mislim da su falsifikat jer ti racunu ne idu u poresku.
Podelite komentar
Sladjana
@Gagi
U pravu ste.Racuni koji ni posle rucnog unosa ne prolaze su fals. Kome poslati te racune. Oni su sporni u ovoj prici a ima ih dosta. Prodavnica ,,Cvece" takozvana,,Bubica" ne prolazi.
Podelite komentar
Sintija
Ucestvujem u nagradnojigri, i putem aplikacije sam vise rucno unosioa kodove nego sto je skenirano. Racun bez ijedne greske, nije izguzvan nefali ni deo QR koda ali aplikacija prosto ne ucitava. Mora da se poradi na aplikaciji jer je jako nezgodno unositi rucno
Podelite komentar
Dragoje
Pokusao sam vise puta da skeniram racune i nisam uspeo,Tako da vise i ne pokusavam nego unosim rucno, nije mi to problem nego sam hteo da ukazem na drugi problem. Naime u jednom kiosku gde cesto kupujem nisam mogao ni jedan racun da skeniram ni rucno da ubacim podatke tj.nije prosao. Mislio sam da je do njih neka greska, medjutim na drugom kiosku u gradu kupio sam cigarete i sacekao racun rekao sam prodavacici treba mi jer igram igru uzmi racun i pobedi. Ona mi je rekla ne vredi ti nasi racuni ne mogu da se skeniraju. Pitam se zasto racuni sa kioska ne mogu da se skeniraju.
Podelite komentar
Gordana Skeledzija
Dobar dan,postovanje.Niti ja,niti moje cerke ne mozemo da se prijavimo za nagradnu igru,, uzmi racun i pobedi,, jer nam ne dolazi poruka sa kodom.Hvala unapred na izdvijenom vremenu i nadamo se da cete nam reci gde je greska.Pozdrav
Podelite komentar
Duška
@Gordana Skeledzija
Pošto ste odabrali mrežu npr..064 gde treba da se upise broj telefona samo nastavite da pišete broj nemojte ponavljati 064.Iz tih razloga ja nisam mogla da dobijem kod nekoliko dana.
Podelite komentar
Miroslav Jovanovic
Ni jedan kod nisam mogao ucitati,svaki sam morao ucitati rucno
Podelite komentar
Kasirka
Bitno je da svaki drugi kupac traži da mu se podeli kupovina na tri četiri računa, da bi što više poslao. Totalno bez veze i samo usporava kupovinu. Duži su redovi na kasama bez potrebe. Uz to još i traže neke dodatne račune. Ne šaljem i ne zanimaju me kvazi nagradne igre, ali i ne dajem tuđe račune nikome. Eto toliko.
Podelite komentar
Aleksandra
Evo kao neko ko je uneo bar 200 računa, od toga samo 2 rucno. Račun ne sme biti ni malo kriv da bi se očitao. Misterija rešena!
Podelite komentar
Srki
Problem nije u aplikaciji već u samom QR kodu koji je gotovo nemoguće očitati. Naime, u pozadini QR koda nalazi se link za proveru validnosti računa i to bi odlično funkcionisalo da link nije predugačak ! Link koji se kreira u pozadini ima blizu 800 karaktera te se stvara takva pikselizacija da je nemoguće očitati kod ni sa najboljim telefonom. Kada na sve to dodate termalni papir, loš otisak, gužvanje u džepu, skeniranje je nemoguća misija. Uporedite QR kod na mesečnim racunima i primetićete da se oni momentalno prepoznaju. Možete na telefonu instalirati bilo koji QR kod čitač i videćete isti rezultat kao u samoj aplikaciji. Dakle, ovo nije problem u aplikaciji već u samom QR kodu koji je ogroman i nečitljiv. Postoji jednostavno rešenje da se to prevaziđe ali je potrebno izmeniti sistem generisanja.
Podelite komentar
Jagoda
PRILIKOM SKENIRANJA DOBIJEM OBAVESTENJE DA KID NIJE PRONADJEN I DA UNESEM RUČNO. KAD UNESEM RUČNO IZADJE DA JE TO TAJ RAČUN . NAZIV PRODAVCA I IZNOS. DA LI JE TAKAV RAČUN VALIDAN JER MI STIGNE PORUKA DA UCESTVUJEM U NAGRADNOJ IGRI
Podelite komentar
Todorović Verica
Tačno je da nijedan račun nemože da se skenira , svaki unosom ručno.Ima koji nemogu da se unesu kažu da nije stiglo do uprave prihoda.I kasnije sam pokušavala ali nije uspelo..
Podelite komentar
Miki
Posle instalirane aplikacije počela sam da unosim račune, kod mene nijedan QR kod nije prošao. Svaki račun sam unosila ručno. Aplikacija nije baš da radi kako je opisano.
Podelite komentar
Boki bg
Aplikacija ne funkcionise za starije modele smart telefona sto je cista diskriminacija!!!!!!!!!!Vazno je da je priv firma ogroman novac uzela od ugovora sa drzavom
Podelite komentar
Mila
Sve racune sam rucno upisala i svi su prosli ali mi nije jasan Jedinstveni kod racuna sta tu da popunjavam
Podelite komentar
Sale
@Mila
I ovako je pitanje koliko je namešteno.
Podelite komentar
Tamara
99% racuna sam unela rucno. Primetila sam da su dva koda sa kase pri unosu u 99,9% racuna identicna. Pitanje je zasto negde nisu identicni kodovi u kasama? Ti racuni i pri rucnom unosu ne prolaze. Sledece,laz je da tu gde se pojavi greska nije uneto u poreskoj jer sam pokusavala NEDELJAMA isti racun da ukucam. Jeste li sigurni da su vam svi "klijenti" ispravni i da regularno placaju porez???? Ja tvrdim da ima puno "laznjaka". Trebalo bi se pozabaviti njima.
Podelite komentar
Gordana
Nisam mogla da putem smsa dobijem kod,vise puta sam pokusavala.....
Podelite komentar
Boki bg
@Gordana
Istina.Nikakav sms nestize
Podelite komentar
Мм
@Gordana
Укуцај мрежу и где је број не пишеш опет мрежу него само број
Podelite komentar
Vali
Ja podesila aplikaciju vise puta i ni jedan racun neskenira niti rucno mogu uneti .nazalost.odustajem od pokusavanja :(
Podelite komentar
Slavka
Svaki racun unet rucno, uglavnom u gluvo doba noci jer verujem da niko od nas nine penzioner pa da moze da kucka racune, naravno qr kod ucita 1 od 30... Aplikacija je dobra zamisao ali ocigledno nine dobro odradjena...
Podelite komentar
Ranko
Krš aplikacija. Samo 2 skenirana. Svi ostali računi su uneti ručno.
Podelite komentar
Dragan
Skeniranje računa je skoro nemoguća misija. Ručno unošenje je problematično kod pojedinih prodavaca. Protiv takvih sam podneo prijavu poreskoj upravi, ali odgovor nisam dobio. Verovatno ga neću ni dobiti.
Podelite komentar
Neko
@Dragan
🤣🤣🤣🤣Al si jadan🤣🤣🤣🤣🤣
Podelite komentar
Acko le 30
Ni jedan racun ne moze da se ocita bilo gde da se uzme nesto veliko stoji iza ovoga
Podelite komentar
Nesa
Bas steta uf,uf,....koje glupisti se objavljuju zar nema pametnijih stvari za objavu.
Podelite komentar
Mihajlo
Aplikacija je ok.Skener jeste da ne radi kako treba na klasičan način,ali sam rešio problem stavljanjem računa ispod parčeta ravnog stakla.Sad mi skenira bez problema 90%računa.
Podelite komentar
Milanka
Gdje da nadjem aplikaciju
Podelite komentar
Vu
Nije problem u aplikaciji jeć u računima. Ljudi stave račun u džep, novčanik ili torbu on se pogutva i ne može da se očita, već mora ručno da se unese. Svaki račun koji nije bio presavije po kodu aplikacija mi je učitala.
Podelite komentar
Duška
Mislim da je problem u lošem kvalitetu same aplikacije,jer od 50 poslatih računa samo su mi 2 prošla putem skenera.
Podelite komentar
абвгдђеж
Ниједан код нисам успео да скенирам, сваки мора да се ручно унесе. Ниједан рачун из Икее и Спорт Вижна није прошао, ни после више недеља и покушаја. Нешто ту није у реду, Пореско би требало да испита шта се ту дешава. Други рачуни прођу одмах после куповине.
Podelite komentar
Aca
Au koliko napaljenih što misle da dobiju od oviiih nešto??!?
Podelite komentar
Ana
Prodavnice gde smo utrošili dečije vaučere za Bg , njihove račune nije moguće ni ručno. Inače ovo je diskriminacija ljudi koji nemaju pametni telefon. Sramota
Podelite komentar
Squid game
Srećni dobitnik svakako treba da dokaže u izvlačenju i uručivanju nagrade kako se skenira. Ako uspe da skenira dva ili tri fiskalna računa, treba mu uručiti ključeve stana. U suprotnom, klupko sreće se odmotava dalje. Squid game
Podelite komentar
Brane
Za prvo kolo biće u igri oko 50 miliona računa! Samo neka bude pošteno!!!
Podelite komentar
Srba Ilić
Ne mogu da skeniram ni jedan račun, sve moram da unosimo ručno, čak i posle ponovnog učitavanja aplikacije. Ocena aplikacije 1+.
Podelite komentar
eight
Nisam imao nikakvih problema sa skeniranjem, to uopšte ne radi pa sam odustao od toga i sve uradio ručno. E tu oko ručnog unosa je bilo problema, jer neki računi ni tako ne mogu da se pošalju. U ovom momentu ima blizu četrdeset miliona poslatih računa, mojih osam komada nisu ni kap u moru. Ne daj bože ni da dobijem stan ako je neoporezovan, onda odmah na tavan mogu.
Podelite komentar
Nenad
Nijedan račun nisam uspeo da skeniram. Ne samo aplikacijom za nagradnu igru nego i drugim programima za skeniranje qr kodova.
Podelite komentar
Bajic Gordana
Da, racuni za nagradnu igru Uzmi racun i pobedi NE MOGU da se skeniraju. Sramota!!!
Podelite komentar
Jadrankamasic
Postovani.nemoze se skenirati.osim ako neko jako drzi papir zategnut ..mucenje..a drugi skenira ili kucam rucno,oci mi ispadnu,pa odustajem.pozdrav
Podelite komentar
Dejan
Skeniramje lose. Neke racune nec da prihvati ni rucno, Ali I'ma jedna mala caka npr. Racun broj BB vreme- 08:09' 51" pazite, Ovi 51" probajte ukucati 52", ja Sam Tako uspeo ukucati 3 racuna povecanjem 1" sekunde,
Podelite komentar
Ben
Treba malo razvući prstima da se ispeglaju neravnine i radi.ako je samo malo izgužvano ili mu fali neki deo onda nema šanse
Podelite komentar
Miloš
Samo račun iz Lili-ja i još jedan ne znam tačno koji sam uspeo da skeniram, ostale sve ručno
Podelite komentar
Fića
Ja svaki račun unosim ručno zato sto ni jedan ne može da učita Qr kod
Podelite komentar
Mira Paunovic
Uopste nece da ocita bar kod. Upucuje na rucni unos. Onda se desava da kaze da nije registrovan racun. Pokusam sutradan isto. Mionica
Podelite komentar
Rilex
Ja ne mogu uopste da se registrujem pomusao 20 puta
Podelite komentar
Beli
Nijedan racun ne prolazi skeniranjem, samo ručno. Naučili smo mi na lopatu, budak....🤔😂
Podelite komentar
Nena
Odustala sam,nažalost....nisam uspela ni sa jednim računam....
Podelite komentar
Dragče
Da li to može da znači da neke firme izdaju lažni "fiskalni račun" koji TO ustvari i nije? Izdaju lažni fiskalni račun. Nova crna ekonomija?!
Podelite komentar
Slobodan Jovanovic
Poštovani Moje iskustvo sa aplikacijom " Uzmi racun i pobebedi" je sledeće: Ni jedan račun iz bilo koje trgovine nije uspela da skenira. Sve račune sam morao ručno da unosim. Po unosu računa, ako nije bilo greške, bili bi prihvaćeni. Za razliku od nje aplikacija "Moj račun" je čitala sve račune. Moj zaključak je da ima je aplikacija malo falična. Pozdrav
Podelite komentar
Ilinka
Isti je slucaj i samnom nemogu da skeniram racun pise na obradi je i crvenim krsticem prekrizeno jedva sam uspela i to rucno da posaljem neki racunOvo nema smisla zaista racuni su iz apoteke iz prodavnice sa benzinske pumpe nista nemogu da posaljem .Bolje je bilo ono sa kovertom ovo zaista jako losa aplikacija ili sta vec neznam
Podelite komentar
Vesna
Ja uopšte ne mogu da se registrujem. Kada potpunim sva polja i kliknem na registraciju,pojavi se tekst tj. četiri kocke u koje trebam ukucati brojeve,koji mi trebaju doći putem SMS. Taj sms ne dolazi.
Podelite komentar
Čata
99% računa sam unela ručno pošto nisam uspela da skeniram. Aplikacija posto koliko već i taj bag je trebalo do sada ispraviti. Moja ocena aplikacije je 0. Nadam se samo da nece biti takvih bagova prilikom izvlačenja.
Podelite komentar
ZB
Računi Beogradske autobuske stanice BAS nemogu se uneti u aplikaciju!
Podelite komentar
Zoran
QR kodove zbog nemogućnosti skeniranja unosim ručno, mada pojedini računi u delu koji se ručno unosi nisu citljii
Podelite komentar
Srele
2,2 je veoma visoka ocena za nešto što ne radi, a o našem trošku je cela ova lutrija organizovana, pa i o trošku onih koji i ne učestvuju.
Podelite komentar
Gordana
Skenirala sam uspesno jedan racun svi ostali nisu skenirani pisalo je da pokusam da unesem rucno,,sad vise i ne pokusavam
Podelite komentar
Nedeljko
Od početka nagradne igre nijedan račun nisam mogao da skeniram već sam svaki morao da unosim ručno