Građani nam se žale da ne mogu da skeniraju račune iz prodavnica za nagradnu igru: Proveravali smo zašto kasne

Da li ste imali poteškoća u radu aplikacije?

Komentari

  • Olivera

    10. februar 2023 | 23:00

    Pojedine fiskalne račune iz supermarketa Per Su ne mogu da ubacim PFR broj ,sistem ih ne prepoznaje

    0
    0

    Podelite komentar

  • Zorandjoković

    10. februar 2023 | 17:14

    Poštovanje i meni ne može da skenira kod za nagradnu igru uzmi račun i pobedi ne znam u čemu je greška

    0
    0

    Podelite komentar

  • Zaklina

    6. februar 2023 | 19:35

    Naravno da baguje aplikacija,ne da se skenirati vecina racuna,sto nisu dali nekom talentovanom detetu da uradi aplikaciju,ne bi bilo greske!Sramota!

    2
    0

    Podelite komentar

  • Svetlana

    29. januar 2023 | 15:16

    Računi iz gomeksa nemogu poslati ni ručno. Tu mi nije jasno da ima dva različita koda kod svih drugih i prvi i drugi kod su isti.

    3
    0

    Podelite komentar

  • Vesna Ćalić

    29. januar 2023 | 15:10

    Nije samo dis u pitanju od 15 računa nijedan nije mogao da se skenira a bar pola nije stiglo u poresku upravu ni posle 5 dana,ne razumem,pozdrav

    1
    0

    Podelite komentar

  • Boba

    29. januar 2023 | 12:49

    Kako to da baš u slučaju jedne od retkih domaćih trgovina postoji problem sa poreskom administracijom? Očigledno miniranje!

    3
    0

    Podelite komentar

  • Mara

    29. januar 2023 | 10:30

    Aplikacija radi top. Nisam imala ni jedan problem sa unosom racuna. Od oko 100 racuna koje sam poslala mozda 5 nije htelo da skenira.

    1
    8

    Podelite komentar

  • Sanja

    29. januar 2023 | 10:04

    Meni se dva puta desilo, da skeniram račun i piše da je račun već iskorišćen! 😱 Kako i ko je iskoristio ne znam ali palo mi je na pamet da su u toj radnji skenirali moj račun na neki način🤔

    2
    2

    Podelite komentar

    • 7. februar 2023 | 17:51

      Tai

      @Sanja

      Nisu mogli u radnji da Vam skeniraju kad Vam odmah daju,moguće da je skeniranje prvi put uspelo ali niste obratili paznju.

      1
      0

      Podelite komentar

  • Saki

    29. januar 2023 | 09:19

    Svaki 15 kod je mogao da se ocita, uglavnom sam rucno unosila brojeve.

    10
    0

    Podelite komentar

  • Milan

    28. januar 2023 | 18:43

    Račun iz kineske prodavnice ne može ni da se skenira, ni ručno unese...slučajno?

    5
    0

    Podelite komentar

  • Jelena

    28. januar 2023 | 10:50

    Ni jedan racun iz DIS-a ne moze da se posalje. Ne moze da se skenira, a kada se unesu kodovi piše da je neuspešna prijava racuna ili da racun nije stigao u Poresku upravu. Nakon pet dana, kako ste istakli, koliko je rok da stignu u Poresku, opet ne mogu da se posalju. Svako slovo i cifra upisani kako treba. Racuni iz ostalih prodavnica, takodje uneti rucno, sve kako treba.

    12
    0

    Podelite komentar

  • Miomir Dimitrijević

    28. januar 2023 | 09:23

    Veliki problemi sa očitavanjem kodova , od možda blizu 300 fiskalnih računa , jedva da je očitano tridesetak.Samo traži ručno unošenje podataka. Veoma slaba efikasnost aplikacije.

    20
    0

    Podelite komentar

  • Pisar Rozalija

    28. januar 2023 | 09:15

    Ista situacija, bezuspešno skeniranje nekih računa!

    5
    0

    Podelite komentar

  • Bogdanka Habajec

    27. januar 2023 | 22:18

    Sve racune sam unela rucno,QR kod ne funkcionise

    14
    1

    Podelite komentar

  • Milan

    27. januar 2023 | 21:18

    Poslao sam oko 70 racuna a uspeo sam da skeniram samo jedan!Sve sam morao da unesem rucno!Ovo sa skeniranjem je odlicna zamisao samo ne radi!Poradite na tome jer rucni unos je nepotrebno pesacenje pored QR koda!Hvala vam!

    22
    0

    Podelite komentar

  • Marija

    27. januar 2023 | 20:34

    I ja sam imala problem da skeniram racun ali sam se snasla. Staklo ili providna plastika da racun bude ravan i skenira bez problema.

    19
    0

    Podelite komentar

  • Olga

    27. januar 2023 | 19:31

    Ni jedan racun nisam mogla poslati od skroz dobre pekare

    10
    0

    Podelite komentar

  • Zoka

    27. januar 2023 | 19:27

    Od preko 20 računa nijedan nije mogao da se skenira a samo 2 sam uspela ručno da unesem,svi ostali su pisali da je neuspešna prijava.

    5
    0

    Podelite komentar

  • Olivera Karić-Nikolić

    27. januar 2023 | 19:11

    95% računa je nemoguće skenirati, a pojedini ne mogu biti prihvaćeni ni ručnim unosom. Šta može da se desi sa računom Sport Vision od 12.01 2023.(BPW9S83F-T84XL200-3315-12H 59MIN 10SEC)?Koliko treba vremena da bude poslat i obrađen u Poreskoj upravi?Po zakonu, mislim 5 dana da bude poslat u poresko ili se varam! Isto je i sa Zlatni horizont, Obalski radnika 39,Best Price, Obalski radnika 43...hvala

    4
    0

    Podelite komentar

  • Ja

    27. januar 2023 | 19:01

    Nije samo nemoguce skeniranje vec ni kada se rucno unese sto imate mogucnost u aplikaciji,isto nije moguce.Pitala sam na postojeci mejl a dobila odgovor sta je igra ,,uzmi racun i pobedi,,.Znaci bez odgovora.Ono sto sam primetila je da su to uvek racuni istih prodavnica nekih 30 -tak koje sam bacila.Vise puta pokusala kasnije ali kako nije bilo ni tada moguce bacila sam.U prodavnici u kojoj ima dve kase skapirala da sa jedne mozes odmah da posaljes a sa druge nikako.

    10
    0

    Podelite komentar

  • Liljana

    27. januar 2023 | 18:23

    Nama se desava da nemozemo ni da skeniramo ni rucno da unesemo racune iz marketa "Spin" u Leskovcu. Neznama kakva je to fora. Druge racune ako nece skeniranje, hoce rucno. Neznam kome da prijavimo.

    1
    0

    Podelite komentar

  • Rudolf

    27. januar 2023 | 18:14

    Samo sam jedan račun skenirao, ostale uneo ručno NEĆE. A Lidl ni pod razno-ponekad ni ručno

    0
    0

    Podelite komentar

  • Dusan

    27. januar 2023 | 17:23

    Od oko sto fiskalnih možda sam uspeo 3 da skeniram. Tako da sam uneo još nekoliko ručno i to je sve,netreba mi stan. A nadam se sa ovim unetimda će me izvući.

    5
    0

    Podelite komentar

  • Radmila

    27. januar 2023 | 16:42

    Svaki maltene kod mi se ocitao i ako nije unesem rucno i pise mi da je uspesna prijava

    5
    6

    Podelite komentar

  • Draga

    27. januar 2023 | 13:31

    U gomex trgovinama nijedan dobijen racun nemoze da se skenira cak ni rucno da se unese

    14
    1

    Podelite komentar

  • Srdjan Stojanovic

    27. januar 2023 | 12:44

    Nijedan račun nismo uspeli da skeniramo, supruga i ja, većinom su iz lidl-a. Oko 30-tak računa smo probali

    6
    3

    Podelite komentar

  • Stevo

    27. januar 2023 | 12:13

    Računi ne mogu da se skeniraju

    8
    2

    Podelite komentar

  • Ljuba

    27. januar 2023 | 11:45

    U Vrscu racuni iz DISA LIDLA I NISA NEMOGU DA SE SKENIRAJU DOK OSTALI MOGU PDMAH PO IZLASKU IZ OBJEKTA

    2
    1

    Podelite komentar

  • Nikola

    27. januar 2023 | 11:33

    Bar kod na fiskalnim racunima je katastrofa, cak i kada fiksiram telefon, uspe da ocita svaki deseti racun, sve ostalo mora rucno, bez obzira iz koje radnje je racun

    17
    1

    Podelite komentar

  • Миленко Плавшић

    27. januar 2023 | 10:58

    И сам имам проблеме са умосом и скенирањем по датака фирме"Гомекс"из зрењанина. Често пазарим код њих, ни један рачун нисам успео унети у систем за награде.

    5
    0

    Podelite komentar

  • Sladjana

    27. januar 2023 | 10:00

    5% računa je prošlo skeniranjem,ostali računi su uneti ručno.Super,intresantna mi je na ovaj način igra.Kroz igru država vidi gde su "bagovi" sa izdavanjem novih fiskalnih računa.

    1
    5

    Podelite komentar

    • 27. januar 2023 | 17:43

      Sladjana

      @Sladjana

      Postovana imenjakinjo, na ovaj naci drzava ne vidi nista. Videla bi kada bi postojao nacin da posaljemo te ,,fals" racune. E, to je SIVA EKONOMIJA.

      7
      1

      Podelite komentar

  • Zoran

    27. januar 2023 | 08:41

    Predlažem da se slanje računa vrati na staro. Sakupite račune,ubacite u kovertu ,liznite kovertu i pošaljite. Lakše vam je, verovatno tako, nego da ukucate broj računa. 🤣

    7
    14

    Podelite komentar

  • Etika

    27. januar 2023 | 07:55

    Loša je štampa na računima.Računi iz Mikromarketa ne prolaze skener.Jedva i ručno unesemo.I slova i brojevi liče.Kase im ne valjaju....

    5
    2

    Podelite komentar

  • Ljubica

    27. januar 2023 | 06:07

    Ja sve račune unosimo ručno.Meni ne prolaze računi robne kuće Panda i kineske prodavnice iz Rakovice. Ostali računi prolaze ako se pravilno ukucaju.

    3
    1

    Podelite komentar

  • Ivica

    27. januar 2023 | 02:01

    Nijedan racun iz nijedne radnje u krusevcu nemoze da se skenira bili to veliki marketi male radnje mesare ili bilo koja radnja to je sramota racuni se moraju kucati rucno i cekati kod koji vazi dva minuta sramota sta i koga proveravate neznam ali svoj poso neradite kako treba ni inspekcija ni poreska uprava

    6
    1

    Podelite komentar

  • Nina

    27. januar 2023 | 01:51

    Toliko ste zakomplikovali da mi je muka i odustajem od ovog maltretiranja.

    5
    4

    Podelite komentar

  • Branka

    27. januar 2023 | 00:46

    Racuni ne prolaze jer NULA i slovo O su iste sirine i visine na fiskalnim racunima.Malo sam se igrala, kucala dve nule i ne prolazi, zatim dva slova O i takodje ne prolazi, a slovo O i nula DA, racun uspeno prosao.Eto.....igrarije oko fiskalnih racuna!

    8
    0

    Podelite komentar

    • 7. februar 2023 | 17:57

      Tai

      @Branka

      Nisu slovo o i nula iste sirine i visine,vidi se razlika,nula ima i crtu,pogledajte malo bolje....

      0
      0

      Podelite komentar

  • Emilija Petković

    26. januar 2023 | 23:07

    Nisam uspela ni jedan račun da skeniram, sve sam unosila ručno.

    19
    1

    Podelite komentar

  • Slavica sedlarevic

    26. januar 2023 | 22:54

    Instalirala sam aplikaciju ali nisam uspela da skeniram ni jedan racun...a nije u redu ovakvo učešce u ovoj igri jer nemaju svi telefone koji mogu da skeniraju a penzioneri to i ne umeju...racuni su bledi slabo se vide one oznake koje bi se mogle rucno uneti....itd...sve ovo nije u redu...kao da je igra samo za mladju populaciju...

    11
    2

    Podelite komentar

  • Aca

    26. januar 2023 | 20:55

    Gomex ne prolaze računi,Sunce neprolaze računi.Lidl odma prolazi,Metro odma prolazi...

    7
    1

    Podelite komentar

  • Cakacane

    26. januar 2023 | 20:40

    Aplikacija je baš bez veze. Samo sam jednom ili dva puta uspeo da skeniram račun, a mnoge sam bacio jer se ne vide dobro karakteri sa koda.

    7
    1

    Podelite komentar

  • Немања

    26. januar 2023 | 19:46

    PERSU продавнице, 90 % скенираних рачуна не пролази. Исти ти рачуни не пролазе ни ручним уносом чак ни након 10-15-20 дана. Занимљиво

    13
    1

    Podelite komentar

  • Slavica Calic

    26. januar 2023 | 19:36

    U 90 posto slucajeva ne mogu da skeniram kod i unosim rucno, a razlog neznam. Javljam se da se pridruzim i potvrdim da postoji problem ucitavanja koda. Pozdrav, Slavica Calic, Nis

    15
    0

    Podelite komentar

  • Asani Dzevat

    26. januar 2023 | 19:19

    Ni jedan racun nije prosao pokusao sam vise puta da skeniram,no comment!

    8
    1

    Podelite komentar

  • Gagi

    26. januar 2023 | 19:19

    Racuni koji se unesu rucno a ne prolaze, mislim da su falsifikat jer ti racunu ne idu u poresku.

    15
    1

    Podelite komentar

    • 27. januar 2023 | 17:05

      Sladjana

      @Gagi

      U pravu ste.Racuni koji ni posle rucnog unosa ne prolaze su fals. Kome poslati te racune. Oni su sporni u ovoj prici a ima ih dosta. Prodavnica ,,Cvece" takozvana,,Bubica" ne prolazi.

      4
      0

      Podelite komentar

  • Sintija

    26. januar 2023 | 19:03

    Ucestvujem u nagradnojigri, i putem aplikacije sam vise rucno unosioa kodove nego sto je skenirano. Racun bez ijedne greske, nije izguzvan nefali ni deo QR koda ali aplikacija prosto ne ucitava. Mora da se poradi na aplikaciji jer je jako nezgodno unositi rucno

    10
    0

    Podelite komentar

  • Dragoje

    26. januar 2023 | 18:58

    Pokusao sam vise puta da skeniram racune i nisam uspeo,Tako da vise i ne pokusavam nego unosim rucno, nije mi to problem nego sam hteo da ukazem na drugi problem. Naime u jednom kiosku gde cesto kupujem nisam mogao ni jedan racun da skeniram ni rucno da ubacim podatke tj.nije prosao. Mislio sam da je do njih neka greska, medjutim na drugom kiosku u gradu kupio sam cigarete i sacekao racun rekao sam prodavacici treba mi jer igram igru uzmi racun i pobedi. Ona mi je rekla ne vredi ti nasi racuni ne mogu da se skeniraju. Pitam se zasto racuni sa kioska ne mogu da se skeniraju.

    9
    0

    Podelite komentar

  • Gordana Skeledzija

    26. januar 2023 | 18:58

    Dobar dan,postovanje.Niti ja,niti moje cerke ne mozemo da se prijavimo za nagradnu igru,, uzmi racun i pobedi,, jer nam ne dolazi poruka sa kodom.Hvala unapred na izdvijenom vremenu i nadamo se da cete nam reci gde je greska.Pozdrav

    4
    1

    Podelite komentar

    • 27. januar 2023 | 00:28

      Duška

      @Gordana Skeledzija

      Pošto ste odabrali mrežu npr..064 gde treba da se upise broj telefona samo nastavite da pišete broj nemojte ponavljati 064.Iz tih razloga ja nisam mogla da dobijem kod nekoliko dana.

      0
      0

      Podelite komentar

  • Miroslav Jovanovic

    26. januar 2023 | 18:45

    Ni jedan kod nisam mogao ucitati,svaki sam morao ucitati rucno

    5
    0

    Podelite komentar

  • Kasirka

    26. januar 2023 | 17:27

    Bitno je da svaki drugi kupac traži da mu se podeli kupovina na tri četiri računa, da bi što više poslao. Totalno bez veze i samo usporava kupovinu. Duži su redovi na kasama bez potrebe. Uz to još i traže neke dodatne račune. Ne šaljem i ne zanimaju me kvazi nagradne igre, ali i ne dajem tuđe račune nikome. Eto toliko.

    13
    4

    Podelite komentar

  • Aleksandra

    26. januar 2023 | 17:25

    Evo kao neko ko je uneo bar 200 računa, od toga samo 2 rucno. Račun ne sme biti ni malo kriv da bi se očitao. Misterija rešena!

    13
    12

    Podelite komentar

  • Srki

    26. januar 2023 | 17:03

    Problem nije u aplikaciji već u samom QR kodu koji je gotovo nemoguće očitati. Naime, u pozadini QR koda nalazi se link za proveru validnosti računa i to bi odlično funkcionisalo da link nije predugačak ! Link koji se kreira u pozadini ima blizu 800 karaktera te se stvara takva pikselizacija da je nemoguće očitati kod ni sa najboljim telefonom. Kada na sve to dodate termalni papir, loš otisak, gužvanje u džepu, skeniranje je nemoguća misija. Uporedite QR kod na mesečnim racunima i primetićete da se oni momentalno prepoznaju. Možete na telefonu instalirati bilo koji QR kod čitač i videćete isti rezultat kao u samoj aplikaciji. Dakle, ovo nije problem u aplikaciji već u samom QR kodu koji je ogroman i nečitljiv. Postoji jednostavno rešenje da se to prevaziđe ali je potrebno izmeniti sistem generisanja.

    10
    1

    Podelite komentar

  • Jagoda

    26. januar 2023 | 16:44

    PRILIKOM SKENIRANJA DOBIJEM OBAVESTENJE DA KID NIJE PRONADJEN I DA UNESEM RUČNO. KAD UNESEM RUČNO IZADJE DA JE TO TAJ RAČUN . NAZIV PRODAVCA I IZNOS. DA LI JE TAKAV RAČUN VALIDAN JER MI STIGNE PORUKA DA UCESTVUJEM U NAGRADNOJ IGRI

    6
    2

    Podelite komentar

  • Todorović Verica

    26. januar 2023 | 16:39

    Tačno je da nijedan račun nemože da se skenira , svaki unosom ručno.Ima koji nemogu da se unesu kažu da nije stiglo do uprave prihoda.I kasnije sam pokušavala ali nije uspelo..

    10
    2

    Podelite komentar

  • Miki

    26. januar 2023 | 16:08

    Posle instalirane aplikacije počela sam da unosim račune, kod mene nijedan QR kod nije prošao. Svaki račun sam unosila ručno. Aplikacija nije baš da radi kako je opisano.

    8
    1

    Podelite komentar

  • Boki bg

    26. januar 2023 | 16:06

    Aplikacija ne funkcionise za starije modele smart telefona sto je cista diskriminacija!!!!!!!!!!Vazno je da je priv firma ogroman novac uzela od ugovora sa drzavom

    6
    0

    Podelite komentar

  • Mila

    26. januar 2023 | 15:56

    Sve racune sam rucno upisala i svi su prosli ali mi nije jasan Jedinstveni kod racuna sta tu da popunjavam

    4
    1

    Podelite komentar

  • Tamara

    26. januar 2023 | 15:36

    99% racuna sam unela rucno. Primetila sam da su dva koda sa kase pri unosu u 99,9% racuna identicna. Pitanje je zasto negde nisu identicni kodovi u kasama? Ti racuni i pri rucnom unosu ne prolaze. Sledece,laz je da tu gde se pojavi greska nije uneto u poreskoj jer sam pokusavala NEDELJAMA isti racun da ukucam. Jeste li sigurni da su vam svi "klijenti" ispravni i da regularno placaju porez???? Ja tvrdim da ima puno "laznjaka". Trebalo bi se pozabaviti njima.

    29
    0

    Podelite komentar

  • Gordana

    26. januar 2023 | 14:00

    Nisam mogla da putem smsa dobijem kod,vise puta sam pokusavala.....

    4
    3

    Podelite komentar

    • 26. januar 2023 | 16:07

      Boki bg

      @Gordana

      Istina.Nikakav sms nestize

      2
      0

      Podelite komentar

    • 26. januar 2023 | 17:19

      Мм

      @Gordana

      Укуцај мрежу и где је број не пишеш опет мрежу него само број

      0
      0

      Podelite komentar

  • Vali

    26. januar 2023 | 13:49

    Ja podesila aplikaciju vise puta i ni jedan racun neskenira niti rucno mogu uneti .nazalost.odustajem od pokusavanja :(

    6
    1

    Podelite komentar

  • Slavka

    26. januar 2023 | 13:48

    Svaki racun unet rucno, uglavnom u gluvo doba noci jer verujem da niko od nas nine penzioner pa da moze da kucka racune, naravno qr kod ucita 1 od 30... Aplikacija je dobra zamisao ali ocigledno nine dobro odradjena...

    9
    1

    Podelite komentar

  • Ranko

    26. januar 2023 | 13:42

    Krš aplikacija. Samo 2 skenirana. Svi ostali računi su uneti ručno.

    11
    1

    Podelite komentar

  • Dragan

    26. januar 2023 | 12:58

    Skeniranje računa je skoro nemoguća misija. Ručno unošenje je problematično kod pojedinih prodavaca. Protiv takvih sam podneo prijavu poreskoj upravi, ali odgovor nisam dobio. Verovatno ga neću ni dobiti.

    14
    6

    Podelite komentar

    • 26. januar 2023 | 13:08

      Neko

      @Dragan

      🤣🤣🤣🤣Al si jadan🤣🤣🤣🤣🤣

      12
      12

      Podelite komentar

  • Acko le 30

    26. januar 2023 | 12:22

    Ni jedan racun ne moze da se ocita bilo gde da se uzme nesto veliko stoji iza ovoga

    16
    4

    Podelite komentar

  • Nesa

    26. januar 2023 | 11:20

    Bas steta uf,uf,....koje glupisti se objavljuju zar nema pametnijih stvari za objavu.

    4
    1

    Podelite komentar

  • Mihajlo

    26. januar 2023 | 11:06

    Aplikacija je ok.Skener jeste da ne radi kako treba na klasičan način,ali sam rešio problem stavljanjem računa ispod parčeta ravnog stakla.Sad mi skenira bez problema 90%računa.

    17
    5

    Podelite komentar

  • Milanka

    26. januar 2023 | 10:57

    Gdje da nadjem aplikaciju

    1
    2

    Podelite komentar

  • Vu

    26. januar 2023 | 10:53

    Nije problem u aplikaciji jeć u računima. Ljudi stave račun u džep, novčanik ili torbu on se pogutva i ne može da se očita, već mora ručno da se unese. Svaki račun koji nije bio presavije po kodu aplikacija mi je učitala.

    9
    9

    Podelite komentar

  • Duška

    26. januar 2023 | 10:44

    Mislim da je problem u lošem kvalitetu same aplikacije,jer od 50 poslatih računa samo su mi 2 prošla putem skenera.

    12
    2

    Podelite komentar

  • абвгдђеж

    26. januar 2023 | 10:38

    Ниједан код нисам успео да скенирам, сваки мора да се ручно унесе. Ниједан рачун из Икее и Спорт Вижна није прошао, ни после више недеља и покушаја. Нешто ту није у реду, Пореско би требало да испита шта се ту дешава. Други рачуни прођу одмах после куповине.

    17
    2

    Podelite komentar

  • Aca

    26. januar 2023 | 10:32

    Au koliko napaljenih što misle da dobiju od oviiih nešto??!?

    11
    7

    Podelite komentar

  • Ana

    26. januar 2023 | 10:32

    Prodavnice gde smo utrošili dečije vaučere za Bg , njihove račune nije moguće ni ručno. Inače ovo je diskriminacija ljudi koji nemaju pametni telefon. Sramota

    10
    11

    Podelite komentar

  • Squid game

    26. januar 2023 | 10:26

    Srećni dobitnik svakako treba da dokaže u izvlačenju i uručivanju nagrade kako se skenira. Ako uspe da skenira dva ili tri fiskalna računa, treba mu uručiti ključeve stana. U suprotnom, klupko sreće se odmotava dalje. Squid game

    10
    2

    Podelite komentar

  • Brane

    26. januar 2023 | 10:26

    Za prvo kolo biće u igri oko 50 miliona računa! Samo neka bude pošteno!!!

    4
    1

    Podelite komentar

  • Srba Ilić

    26. januar 2023 | 10:25

    Ne mogu da skeniram ni jedan račun, sve moram da unosimo ručno, čak i posle ponovnog učitavanja aplikacije. Ocena aplikacije 1+.

    13
    1

    Podelite komentar

  • eight

    26. januar 2023 | 10:22

    Nisam imao nikakvih problema sa skeniranjem, to uopšte ne radi pa sam odustao od toga i sve uradio ručno. E tu oko ručnog unosa je bilo problema, jer neki računi ni tako ne mogu da se pošalju. U ovom momentu ima blizu četrdeset miliona poslatih računa, mojih osam komada nisu ni kap u moru. Ne daj bože ni da dobijem stan ako je neoporezovan, onda odmah na tavan mogu.

    6
    4

    Podelite komentar

  • Nenad

    26. januar 2023 | 10:22

    Nijedan račun nisam uspeo da skeniram. Ne samo aplikacijom za nagradnu igru nego i drugim programima za skeniranje qr kodova.

    5
    4

    Podelite komentar

  • Bajic Gordana

    26. januar 2023 | 10:18

    Da, racuni za nagradnu igru Uzmi racun i pobedi NE MOGU da se skeniraju. Sramota!!!

    7
    5

    Podelite komentar

  • Jadrankamasic

    26. januar 2023 | 10:16

    Postovani.nemoze se skenirati.osim ako neko jako drzi papir zategnut ..mucenje..a drugi skenira ili kucam rucno,oci mi ispadnu,pa odustajem.pozdrav

    5
    1

    Podelite komentar

  • Dejan

    26. januar 2023 | 10:06

    Skeniramje lose. Neke racune nec da prihvati ni rucno, Ali I'ma jedna mala caka npr. Racun broj BB vreme- 08:09' 51" pazite, Ovi 51" probajte ukucati 52", ja Sam Tako uspeo ukucati 3 racuna povecanjem 1" sekunde,

    4
    2

    Podelite komentar

  • Ben

    26. januar 2023 | 10:00

    Treba malo razvući prstima da se ispeglaju neravnine i radi.ako je samo malo izgužvano ili mu fali neki deo onda nema šanse

    9
    3

    Podelite komentar

  • Miloš

    26. januar 2023 | 09:48

    Samo račun iz Lili-ja i još jedan ne znam tačno koji sam uspeo da skeniram, ostale sve ručno

    1
    1

    Podelite komentar

  • Fića

    26. januar 2023 | 09:47

    Ja svaki račun unosim ručno zato sto ni jedan ne može da učita Qr kod

    8
    1

    Podelite komentar

  • Mira Paunovic

    26. januar 2023 | 09:43

    Uopste nece da ocita bar kod. Upucuje na rucni unos. Onda se desava da kaze da nije registrovan racun. Pokusam sutradan isto. Mionica

    5
    1

    Podelite komentar

  • Rilex

    26. januar 2023 | 09:38

    Ja ne mogu uopste da se registrujem pomusao 20 puta

    1
    0

    Podelite komentar

  • Beli

    26. januar 2023 | 09:37

    Nijedan racun ne prolazi skeniranjem, samo ručno. Naučili smo mi na lopatu, budak....🤔😂

    5
    0

    Podelite komentar

  • Nena

    26. januar 2023 | 09:33

    Odustala sam,nažalost....nisam uspela ni sa jednim računam....

    5
    0

    Podelite komentar

  • Dragče

    26. januar 2023 | 09:32

    Da li to može da znači da neke firme izdaju lažni "fiskalni račun" koji TO ustvari i nije? Izdaju lažni fiskalni račun. Nova crna ekonomija?!

    4
    3

    Podelite komentar

  • Slobodan Jovanovic

    26. januar 2023 | 09:31

    Poštovani Moje iskustvo sa aplikacijom " Uzmi racun i pobebedi" je sledeće: Ni jedan račun iz bilo koje trgovine nije uspela da skenira. Sve račune sam morao ručno da unosim. Po unosu računa, ako nije bilo greške, bili bi prihvaćeni. Za razliku od nje aplikacija "Moj račun" je čitala sve račune. Moj zaključak je da ima je aplikacija malo falična. Pozdrav

    8
    0

    Podelite komentar

  • Ilinka

    26. januar 2023 | 09:28

    Isti je slucaj i samnom nemogu da skeniram racun pise na obradi je i crvenim krsticem prekrizeno jedva sam uspela i to rucno da posaljem neki racunOvo nema smisla zaista racuni su iz apoteke iz prodavnice sa benzinske pumpe nista nemogu da posaljem .Bolje je bilo ono sa kovertom ovo zaista jako losa aplikacija ili sta vec neznam

    7
    1

    Podelite komentar

  • Vesna

    26. januar 2023 | 09:14

    Ja uopšte ne mogu da se registrujem. Kada potpunim sva polja i kliknem na registraciju,pojavi se tekst tj. četiri kocke u koje trebam ukucati brojeve,koji mi trebaju doći putem SMS. Taj sms ne dolazi.

    8
    1

    Podelite komentar

  • Čata

    26. januar 2023 | 09:11

    99% računa sam unela ručno pošto nisam uspela da skeniram. Aplikacija posto koliko već i taj bag je trebalo do sada ispraviti. Moja ocena aplikacije je 0. Nadam se samo da nece biti takvih bagova prilikom izvlačenja.

    14
    2

    Podelite komentar

  • ZB

    26. januar 2023 | 09:09

    Računi Beogradske autobuske stanice BAS nemogu se uneti u aplikaciju!

    8
    1

    Podelite komentar

  • Zoran

    26. januar 2023 | 09:02

    QR kodove zbog nemogućnosti skeniranja unosim ručno, mada pojedini računi u delu koji se ručno unosi nisu citljii

    23
    0

    Podelite komentar

  • Srele

    26. januar 2023 | 09:02

    2,2 je veoma visoka ocena za nešto što ne radi, a o našem trošku je cela ova lutrija organizovana, pa i o trošku onih koji i ne učestvuju.

    24
    0

    Podelite komentar

  • Gordana

    26. januar 2023 | 08:58

    Skenirala sam uspesno jedan racun svi ostali nisu skenirani pisalo je da pokusam da unesem rucno,,sad vise i ne pokusavam

    8
    0

    Podelite komentar

  • Nedeljko

    26. januar 2023 | 08:46

    Od početka nagradne igre nijedan račun nisam mogao da skeniram već sam svaki morao da unosim ručno