• 0

Vreme čitanja: oko 1 min.

Dan zaljubljenih i dalje diskreditovan, a 2023. donosi najveći profit ikada: Ovo je vrtoglava cifra

Vreme čitanja: oko 1 min.

Ako ste se ikada zapitali koliko trgovci i proizvođači profitiraju od "praznika za zaljubljene", evo odgovora...

  • 0
Dan zaljubljenih Dan zaljubljenih / Foto: Shutterstock

Svakog 14. februara planeta "slavi" Dan zaljubljenih, nezvanični praznik, koji i dan-danas nailazi na kritike i razne komentare. Ipak, ono što ne možemo osporiti jeste vrednost tog tržišta.

Još uvek nije kasno da obradujete voljenu osobu nekim lepim poklonom, pa makar i do 1.000 dinara, a do tada hajde da malo istražimo u kom pravcu se kreće ova industrija i koliko je "teška" 2023.

Bez obzira na to što potrošači osećaju kontinuirani pritisak inflatornih cena, izgledi za potrošnju za Dan zaljubljenih deluju dobro. Očekuje se da će ljudi potrošiti 25,9 milijardi dolara na Dan zaljubljenih 2023. godine, što je 8% više u odnosu na prošlu godinu.

Ujedno, ta brojka predstavlja i novi rekord, prema pisanju Forbes-a.

Nacionalna federacija maloprodaje (National Retail Federation) i Prosper Insights & Analytics otkrivaju da će potrošnja ove godine biti jedna od najvećih zabeleženih za februarske praznike.

- Ove godine, pošto potrošači žele da obraduju prijatelje i voljene osobe poklonima, trgovci su spremni da im pomognu da proslave Dan zaljubljenih, time što nude nezaboravne poklone po pristupačnim cenama - izjavio je predsednik i izvršni direktor NRF-a, Metju Šej.

Istraživanje NRF-a, sprovedeno na 7.616 odraslih američkih potrošača, takođe je pokazalo da će čak i među onima koji ne planiraju da proslave Dan zaljubljenih, 28 odsto, ipak, nekako obeležiti današnji dan.

Kako navode, mogu se počastiti nečim posebnim, planiraju druženje ili večernji izlazak.

Svakako, ne treba zaboraviti da rastuće kamatne stope i otpuštanja širom SAD, posebno u oblasti tehnologije, utiču na stavove potrošača u pogledu potrošnje: jednom rečju, biće oprezniji ove godine.

Većina američkih potrošača planira da nekome kupi poklone za Dan zaljubljenih, a samo 13% ispitanih je reklo kako ne namerava da to učini. Još jedan ključni zaključak iz ankete je da je 57% ispitanika izjavilo kako će inflatorne cene uticati na njihov izbor poklona za Dan zaljubljenih.

Video: Žene su zakon dobija sve veću podršku

(Telegraf Biznis)

Video: Mile Jelić Business development manager Comtrade-a

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>