Đorđe naručio paket, a pratio pismo koje mu nikad nije stiglo: Bezobrazluk kineskih dobavljača remeti 2 zemlje

 ≫   
Čitanje: oko 2 min.
  • 7

Iako očekujete vaš paket iz Kine, koji ste uredno naručili, oni će vam isto tako uredno poslati pismo. To možda objektivno ne bi moralo da predstavlja razlog za brigu, ali činjenica da se na taj način remeti ceo sistem dve države i te kako ume da izazove bes.

O ovom problemu Telegraf Biznis već je ranije pisao, ali situacija postaje komplikovanija iz ugla običnog građanina.

Kako nam se požalio Đorđe Z. (54) on je i danas naručio robu, i pratio je putem sistema, ali mu je postalo jasno da ne prati ono što bi trebalo. Dobavljači iz Kine jednostavno smatraju dospećem trenutak slanja. Istina je pak da oni samo zabeleže trenutak kada paket, u ovom slučaju pismo, napusti njihove prostorije. Kineski operatori označavaju da je neregistrovana pošiljka stigla u zemlju odredišta čim roba napusti Кinu, odnosno logistički centar, a što u većini slučajeva praktično znači da je pošiljka predata avio kompaniji na prevoz ili se nalazi u tranzitu.

Dodatno, dobavljači iz Kine, umesto paketa, navode da je reč o pismu zbog čega se stvara raskorak od naručivanja do dostave. Upravo ta navodna pisma i otežvaju proces carinjenja.

Pogledajte sa čim se Đorđe suočio na fotografijama ispod:

- Po propisima Svetskog poštanskog saveza, pošiljka mase do dva kilograma, može biti poslata i kao pismo i kao paket. Izbor vrste usluge odgovornost je pošiljaoca, a prenos svake od kategorija poštanskih pošiljaka regulisan je propisima. Naknada koja pripada poštanskom operatoru za učešće u prenosu poštanskih pošiljaka, zavisi od izbora vrste usluge, odnosno kategorije poštanske pošiljke, navode nam iz kompanije Pošta Srbije.

Kako su objasnili za Telegraf Biznis, Pošta Srbije u prenosu poštanskih pošiljaka sarađuje sa drugim poštanskim operatorima, dok na rokove prenosa pošiljaka velikog uticaja imaju i transportni tokovi.

Кorisnicima koji očekuju viši nivo kvaliteta praćenja statusa pošiljke, eventualno i ostvarivanja prava na naknadu, preporučujemo korišćenje usluga registrovanih poštanskih pošiljaka – pisama, paketa i EMS pošiljaka, savetuju iz ovog preduzeća.

O tome šta vi možete da uradite dodatno, čitajte u našem posebnom tekstu ovde. 

Da li ste imali sličnih problema? Pišite nam u komentarima. 

(V.B.)

Video: Ovog poštara psi obožavaju, svi bi da ga časte jer to je najpažljiviji čovek na svetu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • BOJAN D

    18. jul 2023 | 23:26

    Sve je moguće. Ako već pišete na ovu temu, javite gospodinu da za svaki paket koji udje u našu zemlju, postoji carinski pregled i podatak. Znači, postoji ime službenika koji to pregleda i ocarini ili samo na rendgen ako je u pitanju manja vrednost pošiljke. Zatim je šalje u lokalnu postu primaoca i tamo je zadužuje ovlašćena osoba, znači postoji još jedno ime. Možda će poštar pokušati da uruči pošiljku a nikoga ne bude na adresi, ili da ostavi obavestenje a primalac se ne odazove na isto a možda u pošti i ne daju paket postaru za isporuku, niti nešto jave.. Na sva ova pitanja, gde je paket, a imate broj pošiljke, samo napišite mejl našoj carini i oni će vam bukvalno istog trenutka odgovoriti, ako nije gužva, ko ga je zadnji zadužio ili lično pozvati tog radnika da pitaju o čemu se radi i preneti vam traženu informaciju. Javite gospodinu za mejl, našoj carini ili testirajte sami i srušite jednoumlje i generalizaciju većine zaposlenih u tom javnom preduzecu.

  • Bane

    19. jul 2023 | 00:12

    Ne bi se slozio sa ovim a evo I zbog cega ,zivim u Americi I redovno narucujem neke sitnice preko aplikacije geek barem 3 puta mesecno na kucnoj adresi u Srbiji I nikad se nije desilo da ne dobijem paket uzme mozda dve sedmice ali uvek stigne I mogu vam reci da sve sto sam narucio je odlicnog kvaliteta

  • Mihajlo

    19. jul 2023 | 09:47

    Vise sam problema imao sa nasom postom i carinom nego sa prodavcima na Ali-u. Roba stigne u Srbiju i onda vijas 2-3 nedelje gde je i kod koga je, da li na carini ili u posti...

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>