≫ 

Đorđe naručio paket, a pratio pismo koje mu nikad nije stiglo: Bezobrazluk kineskih dobavljača remeti 2 zemlje

 ≫ 

Kineski operatori označavaju da je neregistrovana pošiljka stigla u zemlju odredišta čim roba napusti Кinu

Komentari

  • MaJa

    20. jul 2023 | 16:43

    Pošiljke se kod nas zagube, nadlezni za reklamacije u pošti stalno pricaju istu pricu o neregistrovanim posiljkama i na kraju da proverimo u dostavnoj posti dospece. U dostavnoj posti samo ubace tu neregistrovanu šifru u kompjuter da provere da li je posiljka kod njih, dakle prati se svakako. A najbolja provera o dospecu posiljke u Madžarsku i otprema za Srbiju je sajt pomenutog Svetskog poštanskog saveza za pracenje (https://globaltracktrace.ptc.post/gtt.web/). Da li i oni mahinalno ubacuju datum prispeca posiljke u Madžarsku (pitajte postu da li i oni to tako odokativno podesavaju softver, odgovor ce biti da oni elektronski najavljuju carini posiljku). Tako da nije istina da posta kruzi po logistickim centrima u inostranstvu, nego ovde ceka dve do tri nedelje ili cak vise meseci iz nepoznatih razloga. Moja posiljka je iz izmenicne poste Budimpesta otpremljena za Srbiju 4.7., a u dostovnu postu nije dospela, dakle vec 14 dana je negde u Srbiji zaglavljena.

  • Mihajlo

    19. jul 2023 | 09:47

    Vise sam problema imao sa nasom postom i carinom nego sa prodavcima na Ali-u. Roba stigne u Srbiju i onda vijas 2-3 nedelje gde je i kod koga je, da li na carini ili u posti...

  • Slavko

    19. jul 2023 | 08:57

    Naručio laptop u februaru, platio, iz Kine pošao za par dana i eno fa još stoji u Vankuveru. Nekoliko puta pisao email kurirskoj službi njihovoj sa pitanjem zašto i dokle če da stoji tamo. Odgovor uvek isti: "za praćenje paketa izvolite link". I uputi me opet na isto meto: paket u Vankuveru. I šta sada? Kome se žaliti? Sve lopovi i prevaranti...

  • Beli

    19. jul 2023 | 05:39

    Godinama naručujem preko AliExpress-a i desilo se nekoliko puta da paket nije stigao , ali su mi to uvek refundirali. Što se tiče praćenja pošiljke i tu su korektni, mada nisu baš precizni, jer ne zavisi isporuka samo od njih, već i od lokalnih distributera....

  • Bane

    19. jul 2023 | 00:12

    Ne bi se slozio sa ovim a evo I zbog cega ,zivim u Americi I redovno narucujem neke sitnice preko aplikacije geek barem 3 puta mesecno na kucnoj adresi u Srbiji I nikad se nije desilo da ne dobijem paket uzme mozda dve sedmice ali uvek stigne I mogu vam reci da sve sto sam narucio je odlicnog kvaliteta

  • BOJAN D

    18. jul 2023 | 23:26

    Sve je moguće. Ako već pišete na ovu temu, javite gospodinu da za svaki paket koji udje u našu zemlju, postoji carinski pregled i podatak. Znači, postoji ime službenika koji to pregleda i ocarini ili samo na rendgen ako je u pitanju manja vrednost pošiljke. Zatim je šalje u lokalnu postu primaoca i tamo je zadužuje ovlašćena osoba, znači postoji još jedno ime. Možda će poštar pokušati da uruči pošiljku a nikoga ne bude na adresi, ili da ostavi obavestenje a primalac se ne odazove na isto a možda u pošti i ne daju paket postaru za isporuku, niti nešto jave.. Na sva ova pitanja, gde je paket, a imate broj pošiljke, samo napišite mejl našoj carini i oni će vam bukvalno istog trenutka odgovoriti, ako nije gužva, ko ga je zadnji zadužio ili lično pozvati tog radnika da pitaju o čemu se radi i preneti vam traženu informaciju. Javite gospodinu za mejl, našoj carini ili testirajte sami i srušite jednoumlje i generalizaciju većine zaposlenih u tom javnom preduzecu.