• 9

Vreme čitanja: oko 2 min.

Beograđanin krenuo da kupi jaknu, pa u butiku primetio nešto čudno kad je gledao cenu: "To je sasvim normalno"

M. P.

Vreme čitanja: oko 2 min.

Ovaj put, par građana stalo je u odbranu butika, te su naveli da je reč o tzv. nivelaciji cena

  • 9
Jakne, jakna, kupovina Foto: Prashant chauhan / Panthermedia / Profimedia

Krajem prošle godine pisali smo o jednoj mami koja je prevarena u beogradskom butiku, kada je pazarila majicu za svoju ćerku na sniženju, a ispostavilo se da ju je platila čak i više nego što je koštala pre tog navodnog popusta. Neprijatno iznenađenje za našu sagovornicu je usledilo kada je ispod snižene cene, zatekla još nižu i videla da cena nikada nije ni bila 1.700 dinara, kako je na prvoj etiketi pisalo. Sličnu situaciju zabeležio je juče jedan Beograđanin prilikom kupovine jakne, pa je svoje nezadovoljstvo podelio na društvenim mrežama.

"Evo kako obmanjuju sa sniženjima", napisao je on uz video na kom se vidi da je jakna na 27 odsto sniženja, te da sada košta 3.299 dinara, umesto prvobitnih 4.499 dinara. Ipak, kada se skine crvena etiketa, vidi se da je originalna cena 4.000 dinara! To znači da kada bi ova cena bila na 27 posto popusta, jaknu biste platili 2.920 dinara.

Ovaj put, par građana stalo je u odbranu butika, te su naveli da je reč o tzv. nivelaciji cena.

- To je sasvim normalno, cene se menjaju.. to se zove nivelacija cena i da ne bi gulili taj prvi papir sa cenom samo se preko prelepi.. isti artikal nekad ide na višu, nekad na nižu cenu i to je sve u redu, tako da prestanite sa tim kada i sami znate - napisao je jedan od njih u komentaru na video, dok drugi potvrđuje njegove reči jer je i sam radio za jedan modni brend.

- Ima dosta mladih ljudi, omladinaca, oni ne znaju da barataju aparatima za štampanje. Dolaze da odrade i ne gledaju deklaracije i tu nastaje problem. Niko od iskusnijih radnika ne bi nešto ovako uradio. Niko ne može da obmanjuje, na kraju krajeva vaše pravo kao potrošača je da zahtevate prodaju na osnovu prelepljene cene.

Ali uglavnom je toliko loša situacija da rade po par ljudi samo, i da se ne stiže. U nekim brendovima i prodavnicama manjak se nadomešćuje iz džepa prodavaca. Imajte to na umu i nemojte uvek da ih napadate, to je izrabljujući posao - zaključio je.

Kakvo je vaše mišljenje, da li je po sredi obmana? Pišite nam u komentarima.

(Telegraf Biznis)

Video: Kupila majicu na "sniženju", kući shvatila da je upala u zamku: Majka prevarena u dečjem butiku

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Globetrotter

    20. januar 2024 | 15:56

    Srpski uvoznici i vlasnici butika su prevaranti, sve sto se prodaje u Srbiji je na zapadu cak i 8x jeftinije. O cenama hrane da ne pisem bolje, srpski narod sa ponizavajucim minimalcem od 300 e placa u proseku 50% skuplje nego Nemac koji ima minimalac 2000 eu.

  • Nikola

    20. januar 2024 | 15:37

    Pa naravno da je to "nivelacija" ali je u isto vreme i obmana jer se cene podižu samo kako bi napisali veći popust. Nažalost od ovoga nas ne štiti ni zakon o potrošači a a ni država. Ja sam odavno prestao da gledam natpise sa sniženjima. 99% sniženja u Srbiji su lažna i to možete videti jednostavnom pretragom na internetu.

  • Жарко

    20. januar 2024 | 15:53

    „Нивелација цена„ Бутик који продаје робу са тако нивелисаном ценом чини привредни преступ. За сваку промену цене у малопродајном објекту мора да постоји одлука о нивелацити цена.Одлука између осталог мора имати назив производа , артикал, стару и нову цену. На самом производу односно декларацији која се налази уз производ мора се прецртати стара цена и поред ње приказати нова цена. Без обзира да ли се цена мења на „више или ниже„ Тако да је купац - потрошач у праву када је изразио своје незадовољство.

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>