« Nazad

Otkrivamo recept za uspeh jedne šumadijske porodice: Prave rakiju sa ukusom zlata, prodaju za 40 €

Da bi mala porodična firma bila uspešna, potrebna je posvećenost svih članova porodice, svakog dana u godini

Pročitajte ceo tekst
Komentari (8)
Poređaj komentare:
  • P
    Pike

    Brlja čista

    • S
      Stan

      @Pike

      U pravu ste, Dokle bre da se foliraju Kakav njihov brand Svaka susa tamo hoce da pravi Brand,

  • B
    Braca

    Svaka proizvodnja treba biti trzišno orijentisana. Samo mi nije jasno, zašto isti takav proizvod od 0,7 lit Nemci mogu napraviti kao liker za svega 15 eura? Jesu li u Nemackoj, plate manje? Nisu. Da li je kod nemaca cena alkohola skuplja? Da . Da li to Srbin zeli da se obogati preko noći , prodajuci 5 puta skuplju rakiju bez patenta, bez svoje sirovine i svog rada? Da. I gde je tu radnik? Naravno ovde u Nemackoj, gde se postuje i placa. Tamo u Srbiji rade dobri ljudi koji su poslodavcima robovi. Vidi molim te , on izmislio brend. Nema zakona u dembeliji Srbiji , platio bi ti prvo patent, onda radnike, a za sebe bi imao platu malo vecu nego oni.

    • S
      Stan

      @Braca

      Stavljaju secer da ima veci procenat alkohola Da bude jaca Koga oni foliraju

    • S
      Stan

      @Braca

      Svaka susa trazi pomoc drzave da se bogati preko noci, Nije drzava duzna da finansira njih,

  • M
    Mio

    Zlato nema ukus ! POSTOJI JESTIVO ZLATO KOJE NAJCESCE SLUZE U SLADOLEDU MOZE I NA BIFTEK. STAVLJAJU U RAZNA PICA ETO DA PACENICI POKAZU BOGASTVO. OBOZAVAM RAKIJU ALI NEIDE ZLATO RODENI

  • Z
    Zlata

    Treba da brendiraju šljivovicu, da to bude srpski brend poznat u celom svetu. Pa neka svi Srbi stanu "pod jednu šljivu", kako su Tarabići predvideli, a narod pogrešno protumačio.

  • M
    Mirko

    A kakav to ukus ima zlato? Kažite nama smrtnicima da znamo...