Tofu osvaja na drugi pogled, jer mesa nema, a Amerikanci vape za proteinima

Prodaja proizvoda na biljnoj bazi, tokom treće nedelje marta, povećana je za 90 odsto, u poređenju sa prethodnom godinom

Tofu / Foto: Pixabay

Ukratko, tofu je najpopularniji proizvod od soje, bogat lako svarljivim proteinima. Ovih dana u SAD vlada pomama za njim, jer se fabrike za pakovanje mesa čine opasnijima nego inače. Karantin je doveo do toga da se veliki broj stoke eutanazira.

Potrošači i dalje traže protein, koji su primarno uzimali preko mesa, ali tog mesa sada nema, pa moraju da se dovijaju. Alternativa je tofu, koji ih osvaja tek na "drugi pogled", budući da mnogi Amerikanci smatraju da je ovaj proizvod bezukusan.

Trenutno, u SAD ovo je "istorijski niche proizvod". Od toga najviše koristi ima "Pulmuone", proizvođač hrane iz Južne Koreje, sa bustom od 78 odsto udela u prodaji tofua na američkom tržištu, a posao ide toliko dobro da je firma primorana da uvozi tofu iz Koreje kako bi nadomestila potražnju.

"The Plant Based Foods Association" (PBFA) izveštava da je prodaja proizvoda na biljnoj bazi, tokom treće nedelje marta, povećana za 90 odsto, u poređenju sa prethodnom godinom.

Prema aktuelnim podacima, prodaja tofua je do 28. marta bila veća za 66,7 odsto, u odnosu na isti period 2019. Prodaja je i dalje bila u porastu za 32,8 % u maju.

Video: Deset namirnica koje bi trebalo da prestanete da kupujete ako želite da uštedite novac

(Telegraf Biznis)