Šta će biti sa našim "fićom" ako se spoje Reno i Fijat?
Za sve učestalije medijske dezinformacije o radu i opstanku ove kompanije u Srbiji, članovi operativnog menadžmenta nezvanično kažu da bi bile smešne da ne unose zabrinutost među radnike
Operativnom menadžmentu kompanije "Fijat-Krajsler automobili Srbija" u Kragujevcu su kolege iz Torina nezvanično saopštile da eventualno spajanja FKA i "Renoa" neće suštinski uticati na plan rada fabrike u centru Šumadije do 2022. godine, pišu Večernje novosti.
Spremnost montažnih traka za serijsku proizvodnju novog modela proveravaće se, kako se navodi, već krajem ove godine, kako bi novi model u punom kapacitetu, mogao da se proizvodi 2020. godine.
Parametri za proizvodnju novog automobila koji su se u više navrata proveravali na montažnim trakama u Kragujevcu, ukazuju da "Fijat" u ovoj fabrici planira da proizvodnju SUV terenca, najverovatnije na bazi "punta" ili modela "tipo".
Za sve učestalije medijske dezinformacije o radu i opstanku ove kompanije u Srbiji, članovi operativnog menadžmenta nezvanično kažu da bi bile smešne da ne unose zabrinutost među radnike.
Podsećaju da su čelnici kompanije u drugoj polovini 2018. godine zaposlenima jasno saopštili da je fabrika u Šumadiji "obuhvaćena" planom proizvodnje ove grupacije u narednih pet godina, te da su neozbiljne tvrdnje da će neko zatvoriti najmoderniju fabriku u grupaciji, u koju je uloženo skoro milijardu i po evra.
(Telegraf Biznis/Tanjug)