Ovo je 10 najboljih brendova 2019. godine. Fejsbuk nije među njima
Tehnološke kompanije i dalje omiljeni brendovi za potrošače
Interbrand, konsultantska firma za robne marke, rangirala je najveće svetske kompanije. Oni su listu zasnovali na jačini brenda trenutno, kako brend želi da se poboljša u budućnosti i koju vrednost dodaje kompaniji.
Drugim rečima, koliko je pozitivna percepcija brenda širom sveta; kakvu vrednost sam brend dodaje kompaniji; i kakve planove ima brend za budućnost.
Amazon, Gugl i Majkrosoft bili su jedan od vodećih brendova za potrošače, dok je Fejbuk pao među prvih 10. Imidž brenda može da bude veliki faktor za kompanije i njihov uspeh, često može da utiče na odluke potrošača.
Firma je zatim izračunala "ukupan finansijski povrat investitora organizacije ili njen ekonomski profit", kao i "sposobnost brenda da bude lojalan i, prema tome, održivu potražnju i profit u budućnosti".
Na ovoj listi, Spotifaj i Harli su prikazani kao manje nakloni potrošačima. Najki je na primerna 16. mestu.
Evo linka OVDE ka 10 najboljih svetskih brendova u 2019. godini.
(Telegraf Biznis)