Prosidba u KFC-u ujedinila najveće svetske brendove: Za venčanje se pobrinuli i Audi i Mekdonalds

Jedan muškarac iz Južne Afrike nedavno je svoju devojku zaprosio u jednom od restorana KFC. Za većinu prisutnih, to je bio neverovatno emotivan momenat, te su odlučili da ga zabeleže kamerom. Ipak, neki su iskoristili priliku da se mladiću jednostavno podsmehnu jer je "bez prebijene pare"

Printscreen/Twitter/KFC South Africa

Pravu ljubav nije briga za novac. Kada zaista volite nekoga, nije važno gde vas taj neko izvodi da ručate, koliku platu prima ili koliko je obrazovan. Iako bi ljubav trebalo da premašuje broj nula na računu u banci, ne misle svi baš tako. Naime, jedan muškarac iz Južne Afrike nedavno je svoju devojku zaprosio u jednom od restorana KFC. Za većinu prisutnih, to je bio neverovatno emotivan momenat, te su odlučili da trenutak zabeleže kamerom.

Ipak, neki su iskoristili priliku da se mladiću jednostavno podsmehnu jer je "bez prebijene pare".

Prolaznik koji je slučajno svedočio jednom od najlepših trenutaka u životu dvoje mladih odlučio je da snimi muškarca koji je kod stola u KFC u gradu Val kleknuo pred svoju devojku. Na snimku se vidi da devojci kreću suze i da izgovara čuveno "da".

Ali, javili su se i neki koji nisu baš oduševljeni potezom.

- Južnoafrički muškarci su toliko bez prebijene pare da prose devojke u KFC-u. Nemaju nikakvog stila, mislim ko još prosi devojku u KFC-u - napisala je jedna devojka, za koju navode da je novinarka.

Njen tvit mnogi su dočekali sa besom. Jednostavno, bilo je teško poverovati da iko može ovako nešto da prokomentariše. Kritika je bilo toliko da je ova komentatorka na kraju zaključala nalog na Tviteru.

A onda je usledilo veliko iznenađenje za mladi par.

Naime, južnoafrički KFC objavio je snimak prosidbe zamolivši pratioce za pomoć u traganju za njih dvoje.

- Molimo vas pomozite nam da pronađemo ovaj predivan par. Pošaljite nam u poruci bilo kakav trag, možda i vas sačeka iznenađenje takođe. Mi volimo ljubav - navodi KFC.

Potom su se javili brojni svetski brenovi koji se sada utrkuju u tome da finansiraju venčanje ovog para.

Brendovi kao što su Puma, Huavej, Mekdonalds, Uber i Audi ponudili su pomoć. Puma je donirala vaučere u vrednosti od oko 680 dolara, Huavej je donirao mobilne telefone, ali se najviše izdvojila Standard banka koja je donirala 20.000 dolara i tako obrisala sve njihove dugove.

- Ove destinacije za medeni mesec izgledaju daleko. Neko mora da ih odveze tamo - naveli su iz kompanije Audi na Tviteru.

Donirane su im namirnice u vrednosi od više od 1.300 dolara. Stigle su im besplatne burme, a osim brendova javili su se i mnogi obični ljudi nudeći im prevoz, tortu, haljinu i tako se internet jednostavno pobrinuo za baš sve.

(Telegraf Biznis)