Sekundu reklame platili 186.666 dolara. Naravno da je oboren rekord
Opet oboren rekord
Procene nisu omašile, jedna tv reklama od 30 sekundi emitovana tokom Superboula koštala je kompanije 5,6 miliona dolara. I oboren je time novi rekord.
To je neverovatnih 186.666 dolara u sekundi.
Prošlogodišnje finale lige u američkom fudbalu gledalo je, prema procenama, 98,2 miliona ljudi, što je niže nego prethodnih godina. Uprkos tome, cene oglasa ne pokazuju da bi uskoro mogle da padnu.
Podsetimo, kao što smo već pisali, cene su se gotovo svake godine povećavale sa skromnih 37.500 dolara 1967. godine. Do 1994. godine prosečna cena reklama emitovanih tokom Superboula premašila je milion dolara. Do 2017. godine cena je dostigla pet miliona dolara.
U 2018. godini cena reklame od 30 sekundi bila je 5,2 miliona dolara. U 2019. godini porasla je na 5,25 miliona dolara, a ove godine - 5,6 miliona.
(Telegraf Biznis)