Vlasnik Favorita proslavio tridecenijski jubilej makedonske kompanije
Favorit. Naš brend. Vaš brend.
Protekli dani bili su u znaku makedonske kompanije Centro Union. Povodom tridesetogodišnjice postojanja, kompanija je organizovala dugoočekivanu proslavu. Porodice, poslovni partneri i klijenti Centro Union-a, uz dobru muziku, nazdravili su uspehu koji su postigli zahvaljujući napornom radu u proteklih 30 godina. Makedonija ima naš brend! Vaš brend!
Podelivši plakete najzaslužnijima za uspeh, Centro Union se zahvalio na doprinosu, dajući im motiv za nastavak saradnje i postizanje još boljih rezultata. Osmesi na licima prisutnih dokazali su da će kompanija Centro Union svojom skromnošću dugo biti lider na svom polju.
Polazeći od nule, osnivač Centro Union-a, Zoran Stanojevski, dobrom idejom, snažnom željom i vizijom za budućnost, uspeva da ostvari san o osnivanju kompanije sa sopstvenim brendom, koji će postati lider na tržištu.
Tridesetogodišnji rad Centro Union-a rezultat je predanosti i skromnosti osnivača, koji su u najburnijem periodu u Makedoniji uspeli da se probiju uz svetske brendove bele tehnike. Rame uz rame sa rastućim svetskim brendovima kao što su Samsung, Beko, LG i mnoga prepoznatljiva imena, Centro Union sa brendom Favorit postaje lider na domaćem, kao i na međunarodnom tržištu.
Centro Union nastavlja da piše priču o uspehu, sada pod jasnom vizijom uspeha prve direktorke Centro Union-a, Tijane Stanojevski Ristovski, koja uliva poverenje kod partnera i saradnika.
Za više detalja o priči i uspehu Centro Union-a, pogledajte video:
(Telegraf.rs/PR)