EasyJet pred novim izazovom: Hakeri im upali u mejlove, ugroženo 2.000 kreditnih kartica putnika
"British Airways" je bio žrtva hakerskog napada 2018. godine, kada su ukradeni podaci sa kreditnih kartica više stotina hiljada klijenata, a na meti hakera je takođe bio "Cathay Pacific"
Britanska niskotarifna avio-kompanija EasyJet saopštila je danas da su hakeri u "izuzetno sofisticiranom" napadu upali u njihovu e-poštu, pristupili detaljima o putovanjima oko devet miliona klijenata i podacima o kreditnim karticama više od 2.000 putnika.
Avio-kompanija, koja je prizemljila većinu svojih letova zbog pandemije Covid-19, dodala je da, međutim, za sada ne izgleda da su bilo kakvi lični podaci zloupotrebljeni, javlja Rojters.
"Pitanjima sigurnosti pristupamo izuzetno ozbiljno i nastavljamo da ulažemo u dodatno unapređenje našeg bezbednosnog okruženja", piše u saopštenju objavljenom na berzi.
Podsetimo, kompanija EasyJet očekuje gubitak između 185 i 205 miliona funti za prvih šest meseci 2020, što je svakako manje nego što su mislili. Oni su našli nekoliko načina da odgovore na krizu: smanjili su troškove za zaposlene, stopirali su sve obuke koje nisu neophodne i zamrzli su plaćanja gde god su mogli.
Hakeri su intenzivirali napade na velike kompanije, kako bi pristupili podacima koje one poseduju o kupcima. British Airways je bio žrtva hakerskog napada 2018. godine, kada su ukradeni podaci sa kreditnih kartica više stotina hiljada klijenata, a na meti hakera je takođe bio Cathay Pacific.
(Telegraf Biznis/Tanjug)