Dan posle: Promenilo se nešto kod kafe, a da nismo ni primetili - na to će tek uticati cena
"Bio bi veliki propust dan posle ne osvrnuti se i ne sagledati kroz šta smo to sve prošli poslednjih meseci, kako smo reagovali, šta smo dobro uradili, a šta smo mogli bolje - i sve to pre svega zbog onoga što nas tek čeka"
Dan posle je već počeo, a budućnost rada već se dešava u ovim trenucima. Mnogi svetski ekonomisti, ali i domaći, saglasni su da će korona promeniti način poslovanja kakav poznajemo.
Kažu, ovo je ono "jednom u 100 godina".
Šta posle krize, šta će preduzetnici da rade kada se završi vanredno stanje? Kako će funkcionisati biznis segment, kako mala, srednja i velika preduzeća?
Kako se pripremiti za period posle korone? O svojim načinima borbe i pripreme za period koji dolazi, strahovima, izazovima, ali i srećnim okolnostima, govoriće sagovornici Telegraf Biznisa iz svih ekonomskih oblasti. Vi nam vaše sugestije, iskustva i predloge šaljite na biznis@telegraf.rs
Pitali smo Katarinu Šibalić, direktorku marketinga kompanije Strauss Adriatic, kako vide poslovanje u danu posle, kako su se oni prilagodili i šta ljubitelji kafe mogu da očekuju
Bio bi veliki propust dan posle ne osvrnuti se i ne sagledati kroz šta smo to sve prošli poslednjih meseci, kako smo reagovali, šta smo dobro uradili, a šta smo mogli bolje - i sve to pre svega zbog onoga što nas tek čeka.
Na sreću, mi u Strauss-u možemo konstatovati da je puno onoga na šta smo ponosni vezano za prethodni period. Sačuvali smo zdravlje i bezbenost zaposlenih, zadržali njihovu posvećenost, solidarnost i entuzijazam. Pokrenuli smo nove projekte koji nisu bili u planu, ali u koje smo hrabro i optimistično ušli zbog njihove relevantnosti u novonastalom kontekstu, kao što je Doncafé online shop. Na odgovarajući način smo ispratili nove potrebe i ponašanja potrošača, a u periodu koji sledi će nam biti od velike važnosti da istrajemo u kontinuiranom razvoju, kako ljudi i organizacije koja stoji iza svega, tako i rešenja i ponuda za krajnje korisnike čija su očekivanja sada malo drugačija i praćena formiranjem novih navika u kupovini i potrošnji.
Preraspodelili smo resurse na način za koji verujemo da će povećati poverenje kod korisnika naših proizvoda i usluga.
Prioritet je da istrajemo u kvalitetu naših proizvoda i usluga, bez kompromisa. Krizna vremena su u ovoj našoj industriji skoro po pravilu donosila određena urušavanja u kvalitetu proizvoda. Tako su, u cilju zaštite profita nekih lokalnih proizvođača, svojevremeno plasirane brojne kafe u kojima je kafa zapravo zamenjena u značajnom procentu surogatima.
O tome se malo pričalo, još manje znalo, jer je i pravilno deklarisanje tih proizvoda izostajalo, što je i dan danas čest slučaj. Velika je šansa da poskupljenja sirove kafe i smanjena kupovna moć stanovništva dodatno podstaknu ove modele na tržištu kafe.
Kao jedna od vodećih kompanija za preradu kafe na ovim prostorima, predstavnik velikih brendova Doncafé i C kafe i značajan globalni igrač na tržištu kafe kao Strauss Coffee kompanija, vidimo izuzetno značajnu našu ulogu u razvoju tržišta, posebno u izazovnim vremenima kakva su pred nama.
(Telegraf Biznis)