Stigli prvi rezultati: Prodaja u gigantu odeće u kojem se i vi oblačite se prepolovila
Za prvih desetak dana ovog meseca prodaja se srozala 30 odsto
Prodaja H&M pala je za 50 odsto u drugom fiskalnom kvartalu
Švedski modni gigant H&M saopštio je da je prodaja u njenom drugom fiskalnom tromesečju pala za 50% u odnosu na prošlu godinu, što je manji pad nego što se očekivalo, jer su počele labavije mere oko koronavirusa na mnogim tržištima, a prodavnice su se počele ponovo da se otvaraju.
Prodaja u kvartalu koji je završen 31. maja pala je na 28,66 milijardi švedskih kruna (3,07 milijardi dolara). Analitičari su očekivali 27,7 milijardi kruna. Prodavac je rekao da je prodaja u lokalnim valutama takođe smanjena za 50% u odnosu na isti period prethodne godine.
Ukupna prodaja između 1. i 13. juna smanjena je za 30% u odnosu na isti period 2019. godine.
- Na razvoj prodaje tokom drugog tromjesečja ozbiljno je uticala situacija sa Covid-19 - kažu iz H&M-a.
- Na većini tržišta prodavnice su morale biti privremeno zatvorene, a sredinom aprila oko 80% prodavnica nije uopšte radilo -
Onlajn prodaja povećana je za 36 odsto.
Od kraja aprila H&M je započeo postepeno otvaranje prodavnica na mnogim tržištima. Ima oko 900 prodavnica, što predstavlja 18% od ukupno 5.058, koje su i dalje privremeno zatvorene.
(Telegraf Biznis)