Nova šoping atrakcija u Beogradu: Beo centar otvorio svoja vrata

Povodom otvaranja, u centru su organizovani veliki popusti u svim radnjama

MPC Properties, najveća domaća kompanija za razvoj nekretnina u regionu, danas je svečano otvorila BEO Shopping Center na uglu ulica Vojislava Ilića i Mis Irbijeve, ukupne vrednosti investicije od preko 110 miliona eura. Centar se prostire na površini od preko 130.000 kvadrata, a svojom ponudom obuhvata više od 130 globalnih i regionalnih brendova.

Promo

BEO Shopping Center se izdvaja svojim inovativnim arhitektonskim konceptom koji prati poslednje svetske trendove u retailu sa više otvorenih površina, širokim koridorima, sa puno prirodnog svetla i zelenila, a jedna od tržišnih novina je i ta da je poznati nemački modni brend Peek & Cloppenburg upravo u BEO Shopping Centeru otvorio svoju prvu radnju u Srbiji. U centru su prisutni i poznati brendovi kao što su Cineplexx, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, H&M, C&A, LC Waikiki, Deichmann, Reserved, Mojito, House, Cropp, Lindex, Sportina, Fashion&Friends, Guess, Superdry, N Fashion, Beosport, Office Shoes, Coffee Room, Starbucks, McDonalds, KFC, dm, Maxi, Jasmin, Pertini Toys, Intersport, Buzz, Sport Vision, Casa Bianca, Laguna, ali i mnogi drugi.

Promo

BEO Shopping Center se prostire na 3 sprata, poseduje garažu od preko 1.200 parking mesta i čak 13 restorana.

(Telegraf.rs/PR)