Nemački gigant zbog krize izgubio 300 miliona evra: "Samo da ovako ostane"

Prodaja Adidasove sportske opreme je u Kini rasla dvocifreno u maju i junu, a situacija u SAD je i dalje kritična

Foto: Wikimedia/Avda

Nemački proizvođač sportske opreme, Adidas, kao i mnoge druge kompanije - beleži veliki gubitak u drugom kvartalu tekuće godine, usled krize izazvane pandemijom Covid-19.

Naime, kompanija je bila prinuđena da zatvori gotovo sve svoje prodavnice širom sveta, a prodaja je opala 35 odsto, što je rezultiralo operativnim gubitkom u iznosu od 333 miliona evra. Jedino na šta su mogli da računaju je onlajn kupovina, koja se maltene duplirala tokom karantina, ali ipak nedovoljno.

Iako je skočila za čak 93%, i sada čini trećinu ukupnog poslovanja Adidasa, nemački gigant nije uspeo da odoli finansijskim potresima. Adidasova podružnica Reebok je tek doživela fijasko. Prihodi su im niži za 42 odsto, a razlog tome je što je ovaj brend više plasiran u SAD, koje su prošle veoma loše u ovoj krizi.

Prodaja Adidasove sportske opreme je u Kini rasla dvocifreno u maju i junu. Oko 70% radnji je Adidas morao da zatvori, na globalnom planu, ali se očekuje da će u 3. kvartalu (jul-septembar) uspeti da povrati profitabilnost, samo da situacija ostane na ovom nivou.

Video: Najveći ekonomski izazovi u narednih 10 godina

(Telegraf Biznis)