Gigant vratio putnicima 1,1 milijardu evra, omogućava i besplatne promene rezervacija
Iz kompanije kažu da se trenutno blizu 700 agenata prodaje bavi pitanjem neostvarenih putovanja
Avio-kompanija Er Frans (Air France) saopštila je danas da je od januara 2020. godine obradila dva miliona zahteva putnika kojima je vratila 1,1 milijarda evra po osnovu neostvarenih putovanja.
Iz kompanije ističu da su značajno ojačali svoje prodajne timove posvećene pružanju podrške kupcima, dodajući da se trenutno blizu 700 agenata prodaje bavi pitanjem neostvarenih putovanja, koji odobravaju povraćaj novca ili vrednosni vaučer, u zavisnosti od želje putnika.
Avio-kompanija, takođe, prilagođava svoje komercijalne mere i sada omogućava besplatne promene rezervacija, navodi se u saopštenju. To znači da ako putnici žele da otkažu putovanje, njihove karte se sada mogu promeniti bez dodatnih troškova i bilo kakvih uslovljavanja (dokaza), a mogu menjati datum i destinaciju po izboru.
Takođe, putnici mogu da traže povraćaj novca ili vrednosni vaučer, koji se kasnije može zameniti za novac, ukoliko se ne iskoristi. Ove mere odnose se na sva putovanja do 31. marta 2021. Ukoliko avio-kompanija otkaže njihov let, putnicima su na raspolaganju iste opcije.
Pored toga, Er Frans u partnerstvu sa kompanijom Alijanc Trevel sada putnicima nudi osiguranje koje pokriva troškove usled eventualnog oboljevanja od kovida-19 ili zahtevanog karantina.
Ovo osiguranje pokriva troškove medicinske pomoći na putu, u inostranstvu, kao i troškove koji mogu nastati kao posledica mogućeg karantina (troškovi smeštaja, itd). Navedeno osiguranje putnici mogu dobiti prilikom kupovine avio-karte na sajtu www.airfrance.com.
Ovo osiguranje je trenutno dostupno putnicima sa prebivalištem u Francuskoj, Nemačkoj, Španiji, Holandiji i Velikoj Britaniji, a uskoro i u drugim zemljama, navodi se u saopštenju Er Fransa.
(Telegraf Biznis/Tanjug)