Deda Mraz i gospođa Klaus ostaju bez posla, ali i bez urgentne vakcine protiv kovida?
Udruženje ovih veseljaka iz SAD kaže da im je kampanja, iza koje je stajala Trampova administracija, bila "jedina nada za Božić 2020"
Savezna zdravstvena agencija zaustavila je javnu reklamnu kampanju za borbu protiv korona virusa, finansiranu novcem poreskih obveznika u iznosu od 250 miliona dolara, nakon što je ponudila poseban "ugovor o vakcinama" neobičnom skupu radnika: onima koji se prerušavaju u Deda Mraza.
Kao deo plana, najviši zvaničnik Trampove administracije želeo je da Deda Mrazevi promovišu važnost vakcinacije protiv kovida-19 i, u zamenu za to, ponudio im je rani pristup vakcinama u odnosu na širu javnost.
Bili bi uključeni i oni koji nastupaju kao gospođa Klaus i vilenjaci. Ministarstvo zdravlja i socijalne službe saopštilo je u petak da će taj plan, ipak, biti ukinut. Oglasio se Rik Ervin, predsedavajući udruženja "Fraternal Order of Real Bearded Santas", i rekao da je ova vest "izuzetno razočaravajuća".
Prema njegovim rečima, "to im je bila najveća nada za Božić 2020", ali sada sve pada u vodu: dok se zaraza i dalje širi SAD, čini se da vakcine neće biti dostupne tako skoro, odnosno pre sezone praznika. Reklamna kampanja koja je trebalo da uključi Deda Mraza, kao nekoga ko uveseljava ljude, trebalo je ujedno da ulije nadu u bolje sutra.
(Telegraf Biznis)