Domaća fabrika dečje hrane stigla do Afrike i Azije
Sa proizvodnih linija fabrike dnevno može da izađe i do 70 tona gotovih proizvoda
Kao najveća domaća investicija, Fabrika dečje hrane (BFF) je pokrenula svoj proizvodni pogon pre dve godine, čime je omogućeno otvaranje novih radnih mesta i poslovnih prilika za domaće dobavljače, a ostvareni rezultati tokom prethodne dve godine doprineli su rastu i razvoju domaće privrede, kao i poboljšanju izvoznih potencijala u segmentu dečje hrane.
Portfolio dečje hrane, koji se u fabrici proizvodi pod sopstvenim brendom, ostvario je prisutnost u regionu, na tržištu Evropske Unije, u Rusiji i zemljama bivšeg SSSR-a. Od nedavno su proizvodi prisutni i na tržišu Zambije i Angole, pa je ukupan izvoz usmeren na tri kontinenta – evropski, azijski i afrički. Dobili su i HALAL sertifikat.
Sa proizvodnih linija fabrike dnevno može da izađe i do 70 tona gotovih proizvoda, što na godišnjem nivou iznosi oko 22.000 tona hrane za najmlađe.
- Trenutno proizvodimo veliki broj artikala za različita tržišta, Nutrino je dostigao 25% udela na domaćem tržištu, čime smo zauzeli mesto među vodećim proizvođačima dečje hrane, a beležimo i pozitivan trend rasta. Dve godine je bilo dovoljno da postanemo sinonim za zdravu i kvalitetnu hranu za naše najmlađe, a sada taj kvalitet želimo da ponudimo i svim ostalim članovima porodice - istakla je Milena Cvetković, izvršni direktor Fabrike dečje hrane (BFF).
Pored inovacija i investiranja u razvoj novih proizvoda, godinu su obeležili izazovi izmenjenog poslovanja izazvani Covid-19 pandemijom. Kao domaći proizvođač, kompanija je kao prioritet postavila nesmetano snabdevanje tržišta iodgovaranj e na potrebe potrošača u otežanim okolnostima, kao i obezbeđivanje sigurnog okruženja za svoje zaposlene.
(Telegraf Biznis)