Ona ima 300.000 pratilaca na Instagramu. Takođe, ona nije živa: Ko krade posao influenserima?
Stvaraju industriju vrednu milione
Ako bacite pogled na Imu i njen profil na Instagramu, pomislićete da je kao i svako drugo ljudsko biće. Biće vam oprošteno jer stvarno tako izgleda, ali pogrešili biste.
Svakako, ima više od 300.000 pratilaca na Instagramu koji svakodnevno prate njene postove na kojima reklamira brendove kao što je Ferragamo; snimala je špice za modne editorijale i učestvuje u izazovima na TikTok-u.
@ imma.gram nije jedina. Iako je pandemija virtuelnim influenserima dala neke prednosti u odnosu na njihove ljudske rivale, računarski generisane ličnosti odavno su već pravile armiju pratilaca i pre udara korone, stvarajući industriju vrednu milione.
To je posebno važno kompanijama, jer zarađuju novac u trenutku kada su prave "žive" zvezde koje su ranije angažovali ograničene zbog korone.
Pandemija s druge strane, nije problem kada radite sa računarom.
Da li bi influenseri poput Imme mogli da ostanu dugoročno?
S obzirom na trenutnu situaciju, neki brendovi su se okrenuli promociji svojih proizvoda putem virtuelnih influensera poput Imme. Prvobitno umetnički projekat, Immina popularnost privukla je kompanije poput Poršea.
Stručnjaci kažu, da bi novi influenseri mogli da "zarađuju" i u budućnosti.
- Virtuelni influenseri, iako su lažni, imaju stvarni poslovni potencijal - kaže jedan marketinški stručnjak. - Dugoročno, s njima je jeftinije raditi nego sa ljudima. 100 odsto ih je moguće kontrolisati, a mogu da se pojave na više mesta odjednom, i što je najvažnije, nikada ne stare i ne umiru", navodi on.
Iako ovo poslovno ima smisla, važno je razmotriti etičku stranu angažovanja robota da glume ljude, smatraju drugi.
Šta vi mislite?
(Telegraf Biznis)