Za praznike se kupovalo više nego ikad pre, a ovo je ključni razlog

Širom sveta, a posebno u SAD, kupci su želeli da daju neki lepši, pozitivniji pečat prošloj godini, te se nisu libili da sebe i druge obraduju poklonima

Foto: Shutterstock

Od 2019, zanimljivo, praznična maloprodaja porasla je 8,3 odsto, prema podacima Nacionalne maloprodajne federacije (NRF), objavljeno je u petak, a prenosi CNBC.

Kupci su, po svemu sudeći, prošle godine želeli da daju veći značaj poklanjanju, kako bi nazdravili sebi, ali i drugima, u vreme pandemije.

- Suočeni sa rastućim transmisijama virusa, državnim merama usmerenim ka trgovcima i ekonomsko-političkom neizvesnošću, kupci su odlučili da troše na poklone koji bi im vratili duh, i osećaj normalnosti u jednoj takvoj godini - rekao je Metju Šej, predsednik i CEO Nacionalne maloprodajne federacije.

NRF je predvidela u novembru 2020. da će prodaja tokom praznika (Božić, Nova godina) porasti između 3,6% i 5,2% iz godine u godinu, te da će dostići 755,3 i 766,7 milijardi dolara.

Dakle, Amerikanci su svakako trošili više na poklone, budući da nisu imali troškove za putovanja na koja često idu, a takođe su izostali i rashodi za restoranske usluge (ručak/večera/proslave).

Osim toga, nadu im je ulila dobra vest vezana za vakcinaciju protiv kovida-19.

Video: Da li biste pojeli komad zlata? doručak košta 50 evra i hipsteri će odlepiti za njim

(Telegraf Biznis)