Fanovi poludeli za kolekcijom poznate kafeterije za Dan Zaljubljenih, plaćaju koliko se traži

Iako se ljudima sviđa cela kolekcija, hit su šolja u boji meda i kašičica

Foto: Facebook/Starbucks Singapore

Starbaks je za azijsko tržište lansirao kolekciju šolja i drugih proizvoda vezanih za Dan zaljubljenih. Zajednički simbol za sve produkte je pčela i fraza „Budi moj/a (Bee mine)“  izražena uz pomoć pčele.

Amerikanci oduševljeni ovim komadima koji ne mogu da se nađu na njihovom domaćem tržištu, spremni su da za ove šolje sa druge strane sveta izdvoje i 90 dolara.

Ova limitirana kolekcija postala je viralna nakon objave na Tik Toku koja je za 24 sata prikupila 11.000 lajkova.

Honey, bees and sweet sips between you and your special someone.🐝💕Available in stores, LazMall and Shopee Mall on 18 Jan. More details here: bit.ly/3nPRtyoPosted by Starbucks Singapore on Saturday, January 16, 2021

Iako se ljudima sviđa cela kolekcija, hit su šolja u boji meda i kašičica. Maloprodajna cena u Aziji je 28,90 dolara, koliko traže u Singapuru, ili 21 dolar u Tajvanu, ali na sajtovima koji se bave preprodajom skočila je višestruko.

Tako se na jednom sajtu šolja može kupiti za 73 dolara, ali sa poštarinom ispada 92,95 dolara. Keramička šolja sa slamčicom dostigla je najveću cenu i prodaje se za 113,80 dolara.

Po redovnim cenama ovi proizvodi mogu da se kupe u Australiji, na Brunejima, u Kambodži, Hong Kongu, Indiji, Indoneziji, Maleziji, Novom Zelandu, Filipinima, Singapuru, Južnoj Koreji, Tajlandu, Tajvanu i Vijetnamu.

Video: Ko je Džef Bezos, a ko njegov naslednik?

(Telegraf Biznis)