Adidas prodaje Ribok: Ko će kupiti brend koji je trebalo da ugrozi Najki?

Adidas je kupio Ribok pre 15 godina

Foto; Wikipedia

Nemački proizvođač sportske opreme Adidas najavio je danas prodaju američke fiijale Ribok (Reebok) čija je sudbina već mesecima pod znakom pitanja.

Kako je saopštio Adidas, grupa je odlučila da pokrene formalni postupak prodaje Riboka, koji je 2006. godine kupila za 3,1 milijardu evra.

Grupa navodi da će se u budućnosti fokusirati na jačanje brenda Adidas kao lidera na svetskom sportskom tržištu, dodaje se u saopštenju u kojem se ne navode potencijalni kupci Riboka.

Adidas je hteo Ribokom da se nadmeće sa rivalom Najkijem. Međutim, sada kažu da bi ovaj posao mogao da bude vredan 1, 2 milijarde evra. 

- Ribok i Adidas moći će da znatno bolje ostvare svoj potencijal rasta nezavisno jedni od drugih - rekao je izvršni direktor Kasper Rorstid.

Kompanija je kupila Ribok sa sedištem u Bostonu za 3,8 milijardi dolara 2006. godine, ali su njegove slabe performanse dovele do nestrpljenja i tražili su da se kompanija "otarasi" brenda.

Ribokova neto prodaja pala je za 7% u trećem kvartalu 2020. na 403 miliona evra (488 miliona USD), nakon što je u prethodnom kvartalu pala za čak 44%. Adidas je 2019. godine zapisao Ribokovu knjigovodstvenu vrednost na 842 miliona evra.

Adidas je u novembru rekao da očekuje pad ukupne prodaje do kraja 2020. godine, jer je ponovno postavljanje blokada u Evropi nadoknadilo povratak rastu u Kini i snažnu potražnju za trkačkom opremom i proizvodima koje je dizajnirala Bijonse, na primer.

Video: Kardi Bi pokazala cipelarnik svog muža i otkrila da ima 3.200 pari skupocenih patika

(Telegraf Biznis)