Stigle dve ponude umesto bus plusa: Ko će naplaćivati karte Beograđanima?

Stigle dve ponude za izbor partnera za sistem naplate karata i upravljanje vozilima u javnom linijskom prevozu putnika

Foto: Shutterstock

Na javnu nabavku za izbor partnera za eksploataciju i održavanje sistema za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom linijskom prevozu putnika u Beogradu stigle su dve ponude.

Reč je o konzorcijumu kompanija Bus Logic d.o.o Požarevac i Penta d.o.o, Pula (Hrvatska) i konzorcijumu kompanija Кentkart Southeast Europe d.o.o Beograd, Кentkart Ege Elektronik Sanayi Ve Ticaret Anonim Sirketi, Istanbul i Кent Кart Anadolu Elektronik Sanayi Ve Ticaret Anonim Sirketi, Istanbul (Turske).

– Stručna komisija će nakon današnjeg otvaranja ponuda u zakonski predviđenom roku pregledati pristiglu dokumentaciju nakon čega će biti doneta konačna ocena o izboru najpovoljnije ponude, odnosno ponuđača – rekao je gradski sekretar za javni prevoz Jovica Vasiljević.

On je dodao da će naručilac u zakonskom roku objaviti da li su pristigle ponude ispravne i da li će nakon sprovedenog postupka javne nabavke biti izabran partner Grada Beograda za eksploataciju i održavanje sistema za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom linijskom prevozu putnika u Beogradu.

– Ono što mogu sada da kažem jeste da je jedan od ponuđača ponudio da procenat koji bi dobijao za svoje usluge od Grada bude 7,79 odsto, a drugi 7,88 procenata. Oba procenta su bitno niža od 8,53 odsto, koliko sada dobija partner – naglasio je Vasiljević.

On je dodao i da su u Sekretarijatu za javni prevoz očekivali da će se prijaviti još ponuđača, posebno jer je u prethodnih nekoliko meseci bilo interesovanja velikih kompanija iz Francuske, Azerbejdžana i Japana, ali da njihove ponude ipak nisu stigle.

Javna nabavka za izbor partnera za eksploataciju i održavanje sistema za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom linijskom prevozu putnika u Beogradu raspisana je krajem 2020. godine, a rok za prijavu istekao je danas. Nabavka se sprovodi po modelu javno-privatnog partnerstva na period od 13 godina.

(Telegraf Biznis)