Ponovo kruže lažne poruke na našem tržištu: Banka apeluje na korisnike da ih ni slučajno ne otvaraju
Fišing prevare postale su učestale na mreži, i ovo je još samo jedna u nizu
Nastavlja se problem koji ima poznata banka Intesa, vezan za moguće prevare na mreži, prilikom kojih dolazi do ugrožavanja ličnih podataka klijenata banke.
Kako smo pisali početkom februara, banka je i tada upozoravala da svoje klijente da mogu postati žrtve prevare. "Obavešteni smo da je nekoliko naših klijenata dobilo mejl koji sadrži maliciozni fajl, a koji je navodno poslala Banca Intesa", deo je izjave koju je dala Intesa tada.
Ovaj put, banka obaveštava korisnike, putem svoje FB stranice, da "u cilju bezbednosti njihovih podataka, ne postupaju prema instrukcijama iz poruke, kao i da poruku odmah obrišu". Evo o čemu se radi:
"Obavešteni smo da je nekoliko naših klijenata preko društvene mreže Facebook dobilo poruku u kojoj se od njih zahteva da dostave podatke o svojoj platnoj kartici i visini raspoloživih sredstava na računu, a koju je navodno poslala Banca Intesa", navode iz banke Intesa.
Banka je preduzela sve aktivnosti, dodaje se dalje, "u cilju sprečavanja slanja ovih poruka ka našim klijentima".
"Napominjemo da Banca Intesa ovaj tip obaveštenja klijentima šalje putem zvanične imejl komunikacije sa digitalnim potpisom, čime omogućava verifikaciju identiteta pošiljaoca i pre otvaranja imejla".
Fišing prevare postale su učestale na mreži, i ovo je još samo jedna u nizu. Budite oprezni prilikom davanja svojih podataka, i uvek konsultujte stručno lice iz banke u kojoj imate račun. Fišing je vrsta internet prevare, kojom prevaranti pomoću mamca pokušavaju da prikupe lične podatke korisnika.
(Telegraf Biznis)