Akvizija zbog online trgovine: Prodata kurirska služba koja posluje u Srbiji

Logistika ja postala prioritet koji treba rešiti. To su shvatili i i svi u e - komercu pa merkaju potencijalne partnere zbog čega se upravo dešava jedna akvizicija

Foto: Shutterstock

Onlajn trgovina u Srbiji doživela je bum, i iznedrila nove biznise, zbog toga su povećane investicije u pojedine oblasti, a određni radnici dobili su dodatni posao. Upravo se zato i utrkuju oni koji žele da uzmu veći deo kolača tog tržišta, i kako da doskoče konkurenciji.

Prebrz rast online trgovine doneo je i određene izazove, a najvidljiviji su bili probijanje rokova i broj porudžbina koji je prevazilazio logističke kapacitete. U tom smislu, logistika ja postala prioritet koji treba rešiti. To su shvatili i i svi u e -komercu, a prema našim nezvaničnim saznanjima pred zaključenjem posla je i jedna kompanija iz oblasti ecommerce koja je pri kraju akvizije na našem tržištu.

Naime, prema našim informacijama, plan Shoppster- a, online platforme jeste da kupi kurirsku kompaniju D express.

- To je i logičan sled imajući u vidu njihovo partnerstvo od lansiranja te platforme - kaže naš izvor koji je upoznat sa dešavanjima u toj oblasti.

Pored online usluge, Shoppster nudi mogućnost naručivanja, dok kurirska služba D express zapošljava već oko 1.000 ljudi. Osim sa online trgovcima, kompanija sarađuje i sa naftnim, ali i mnogim drugim.

Nastavak jačanja više e-trgovaca dodatno će privući kurirske kompanije i logistiku koje posledično moraju da poboljšaju svoje usluge. Očekuje se i povećanje investicija u kuirske kompanije jer će to biti biznis koji će biti poželjan.

U Srbiji broj elektronskih transakcija porastao je sa sedam miliona u 2019. godini na 14,3 miliona u 2020. godini, dok je vrednost tih transakcija sa 17,8 milijardi dinara porasla na 32,8 milijardi dinara, prema podacima resornog ministarstva.

Takođe, broj virtuelnih prodajnih mesta je porastao. Na kraju 2019. iznosio je 1.139, a na kraju 2020. bio je 2.013. 

 Ukupna investicija u potrošnji je 400 miliona evra, a svi pokazatelji zajedno ukazuju da će ovaj segment da raste i da se razvija.

Video: Upoznajte Robija, malog pomoćnika farmera: Zahvljujući njemu poljoprivrednici mogu da odahnu

(Telegraf Biznis)