Kako motivisati potrošače da dovrše kupovinu na internetu? Svaki treći odustane ako je spora
60 odsto potrošača ima veća očekivanja od svog digitalnog iskustva nego pre pandemije
Da li ste znali da jedan od tri potrošača odustane od online kupovine, ukoliko je za transakciju potrebno čak i manje od 30 sekundi?
Potrošači na internetu nisu se pokazali kao najstrpljiviji. Od transakcije se odustaje, ako pretraga online prodavnice oduzima previše vremena, ako sajt nije dovoljno bezbedan ili ne nudi različite opcije plaćanja.
Osim toga, ako kupac smatra da je postupak naplate komplikovan ili platforma e-trgovine jednom odbije njegovu uplatu, verovatno će prekinuti proces i neće se vraćati na taj sajt. Zbog toga je napuštanje transakcija od strane potrošača uobičajena briga i veliki izazov za trgovce koji imaju online prodavnice.
S obzirom na činjenicu da 60 odsto potrošača ima veća očekivanja od svog digitalnog iskustva nego pre pandemije COVID-19, veoma je važno koristiti najnoviju tehnologiju i prilagoditi internet prodavnicu tako da bude jednostavna, intuitivna i bezbedna. Visa nudi rešenja koja trgovcima omogućavaju da stvore besprekorno iskustvo kupovine od prvog do poslednjeg koraka.
Veća sigurnost i bolje korisničko iskustvo
Oko 70 odsto preduzeća usredsređeno je na sprečavanje prevara tokom ostvarivanja prihoda, povećavajući mere zaštite potrošačkih online transakcija. Zahvaljujući tokenima moguće je unaprediti korisničko iskustvo u obavljanju online transakcija i učiniti ih sigurnijim.
Visa koristi tokenizaciju, tehnologiju koja u svakoj transakciji omogućava zamenu poverljivih podataka o plaćanju (na primer, 16-cifrenog broja kartice) jedinstvenim digitalnim identifikatorom koji se naziva token, bez rizika da on bude ugrožen. Potrošači mogu podatke o svojoj kartici da učitaju u svoj mobilni telefon ili u okviru aplikacije biznisa.
Podaci o plaćanju tada će biti zamenjeni tokenima, što znači da se nigde ne čuvaju, što ih čini još sigurnijim. Ovo rešenje koristiće trgovcima tako što će smanjiti njihove obaveze u pogledu bezbednosti, a potrošačima osigurati da više ne moraju da se suočavaju sa odbijenim transakcijama ili da se zamaraju zadacima kao što je ažuriranje njihovih podataka.
Zapravo, procenjuje se da tokenizacija smanjuje stope prevara za 20 odsto.
(Telegraf Biznis)