Pepsi prodaje kompaniju koju je uzeo pre 20 godina: Šta će biti s najpoznatijim brendom sokova

Kompanija se okreće proizvodima sa manje kalorija

Foto: Shutterstock

Kompanija Pepsi prodaće svoj udeo koji kontroliše u kompanijama Tropicana, Naked i drugim brendovima sokova u Severnoj Americi privatnoj kompaniji Pej partners za 3,3 milijarde dolara.

Prodaja će omogućiti Pepsiju da se koncentriše na povećanje svog portfelja grickalica i pića bez kalorija, rekao je izvršni direktor Ramon Laguarta.

Kompanija će zadržati 39% udela u novom zajedničkom poslu i imati ekskluzivna prava distribucije u SAD za brendove.

PepsiCo je 1998. kupio Tropicana, jedan od najpriznatijih svetskih marki sokova za otprilike 3,3 milijarde dolara, a skoro deset godina kasnije za 150 miliona dolara proizvođača sokova Naked Juice.

Kompanije za proizvodnju sokova ostvarile su prihod od oko 3 milijarde dolara u 2020. godini.

Video: Otvorena najveća plantaža organskih jabuka u Srbiji

(Telegraf Biznis)