Fenomen koji ostaje i posle kovida: Jedan komad odeće donosi brendovima rekordni profit
Ljudi su u prethodnom periodu sve manje birali tzv. "pametne autfite" za kancelariju
Ako je u modnom svetu tokom 2020. godine jedna stvar bila akcentovana - to je komfor. Karantinske mere su dovele do toga da ljudi masovno rade od kuće, u trenerci, helankama, pidžami, a da slobodno vreme - kad god mogu - provode negde napolju, u prirodi.
U jednom momentu, prodaja takve vrste odeće je doživela vrhunac.
I irski modni gigant Primark primećuje trend nošenja i kupovine udobne odeće, a pre svega - helanki. Kažu da se prodaja nastavila snažno tokom leta 2021, a popularan je bio i šorts.
Mnogi su odmore proveli kod kuće, uživajući u svojim dvorištima ili su posećivali lokalne planine, a premda je recimo prodaja u Primarku prethodnih nedelja bila niža od očekivane, pri čemu ih je u junu i julu pogodila i pingdemija, kažu da je uprkos tome profit kompanije premašio očekivanja.
Sve u svemu, glavni "krivac" za toliku potražnju za komfornim odevnim komadima jeste rad na daljinu. BBC navodi kako su ljudi sve manje birali tzv. "pametne autfite" za kancelariju.
Takođe, posebno je popularna odeća za spavanje, koja je definisana kao hibrid - nešto između pidžama i trenerki, kao i garderoba za slobodno vreme, poput odgovarajućih kompleta sportskih grudnjaka, dukserica i donjih delova. Mnogi brendovi i modni dizajneri okrenuli su se kreiranju kolekcija za vežbanje u teretani.
Primark je rekao da je u trećem kvartalu svoje finansijske godine "uživao u veoma jakoj trgovini", što se istovremeno poklopilo sa ublažavanjem mera protiv kovida. Dakle, desio se zanimljiv fenomen: iako su ograničenja ublažena, zaposleni nemaju nameru da se tako lako vrate "kancelarijskoj odeći", a da odbace komfor.
(Telegraf Biznis)